REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Anna  Kopciowska
Coach, Trener Biznesu, Rozwoju Osobistego i Motywacji
Obecnie na rynku pojawił się nowy trend finansowania szkoleń – weryfikuje on trenerów średnich, dobrych i bardzo dobrych.
Obecnie na rynku pojawił się nowy trend finansowania szkoleń – weryfikuje on trenerów średnich, dobrych i bardzo dobrych.
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Wiele firm, których pozycja na rynku zależy od dobrze zarządzanej grupy handlowców i od samych umiejętności sprzedaży tychże handlowców często przeoczy moment, w którym trzeba przeznaczyć „duże” pieniądze na cykliczne szkolenia w zakresie wzmacniania umiejętności sprzedażowych i kompetencji zarządzania zespołem.

Niejednokrotnie jest tak, że dobiera się trenerów względem ceny za szkolenie lub korzystając z wypromowanych firm szkoleniowych, poleceń itp.

REKLAMA

Przeoczenie momentu, w którym niezbędna jest pomoc fachowca może spowodować duże problemy firmy i sięganie właśnie wtedy po pomoc trenera sprzedaży lub coacha gdy sytuacja jest poważna a niejednokrotnie krytyczna, jest decyzją obarczoną dużym ryzykiem.

Nie możesz pozwolić sobie wówczas nawet na najmniejszy błąd, który może kosztować zbyt wiele.

W takich momentach zarządzający firmą nie mają czasu na testowanie firm i trenerów sprzedaży, ponieważ każdy błąd może kosztować bardzo dużo a finalnie nawet dalsze istnienie firmy na rynku.

Jak w takiej sytuacji wybrać trenera sprzedaży aby skutecznie przeprowadził proces treningu zespołu handlowego kierując go na właściwy kurs do sukcesu a nie do regresu firmy?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Jak wybrać dobre szkolenie?

Teorii jest bardzo wiele, o których mogą Państwo przeczytać w różnych portalach internetowych. A wybranie właściwej firmy szkoleniowej lub właściwego trenera wymaga dużej wiedzy na temat szkoleń i dużego zaangażowania czasu i środków w celu weryfikacji efektów szkoleniowych nie opierając się jedynie na referencjach.

Obecnie na rynku pojawił się nowy trend finansowania szkoleń – weryfikuje on trenerów średnich, dobrych i bardzo dobrych. Jak ich łatwo i szybko rozpoznać?

REKLAMA

Trener, który zna swoje możliwości i wie co potrafi zrobić z handlowcami i zespołem handlowym, jest trenerem z powołania a nie stronnikiem trenera, oczekuje swojego honorariom nie przed szkoleniem lub przed rozpoczęciem projektu szkoleniowego a mianowicie po konkretnym rezultacie swojej pracy czyli wzrostowi sprzedaży zespołu.

Obecne czasy nakładają na każdego z nas większe wyzwania. Wyzwaniem trenera sprzedaży jest ponadprzeciętna umiejętność otrzymywania ponadprzeciętnych wyników sprzedaży od przeciętnych handlowców.

Polecamy: Wybór firmy szkoleniowej

Tylko trener sukcesu znający swoje możliwości, pewny rezultatu swojej pracy nie boi się otrzymać swoją zapłatę w momencie widocznego rezultatu swojej pracy. Obecnie formy coraz częściej wybierają tego typu oferty. Szkolenia Based on Results – płatne po rezultacie zyskują na znaczeniu właśnie z wyżej wymienionych powodów.

Szkolenia Based on Results i treningi personalne oraz coaching to najlepszy element weryfikacyjny świadczący o umiejętnościach trenera. Jeżeli Twoja firma lub zespół potrzebuje szybkiej i skutecznej pomocy z konkretnymi rezultatami nie trać czasu i pieniędzy na weryfikację firm i trenerów na rynku, szukaj oferty Szkolenia Based on Results.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA