REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Na co zwrócić uwagę wybierając firmę outsourcingową?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Katarzyna Gajda PR Manager - FPA Group
Referencje to kolejne źródło informacji. Warto poprosić firmę o przedstawienie listy referencyjnej, a także podjąć bezpośredni kontakt z konkretną firmą obsługiwaną przez outsourcera.
Referencje to kolejne źródło informacji. Warto poprosić firmę o przedstawienie listy referencyjnej, a także podjąć bezpośredni kontakt z konkretną firmą obsługiwaną przez outsourcera.

REKLAMA

REKLAMA

Weryfikację firmy outsourcingowej, z którą zamierzamy nawiązać współpracę można podjąć już na etapie przygotowywania zapytania ofertowego. Kiedy spływają do nas pierwsze oferty firm, które pytaliśmy o pakiety świadczonych usług oraz ich ceny.

Warto wtedy zwrócić uwagę czy przygotowana przez firmę oferta uwzględnia wszystkie nasze oczekiwania sprecyzowane w zapytaniu, oraz czy przesłana oferta została przygotowana na czas i nie zawiera błędów (np. ortograficznych). Niepokojące może być, gdy już na etapie ofertowania, a więc w sytuacji najbardziej dla siebie komfortowej, klient który jest oczkiem uwagi potencjalnego partnera, otrzymuje niekompletne informacje czy też oferta przygotowana jest niestarannie. Na tej podstawie można rokować, że cała współpraca z dostawcą usługi będzie wyglądała podobnie.

REKLAMA

REKLAMA

Zobacz: Outsourcing branżowy – kadry i płace na wyższej uczelni

Gwarantowany pakiet usług

Kolejna kwestia to gwarantowany pakiet usług. Warto zadbać, aby wszystkie usługi, które klient uznaje za standardowe były wskazane w umowie. Pomoże to uniknąć późniejszych nieporozumień w trakcie trwania współpracy. Warto pamiętać, że usługi dodatkowe, nie wynikające z umowy podlegają dodatkowemu fakturowaniu. O tym klientom zdarza się zapominać.
Klient, który chce skorzystać z usług firmy outsourcingowej ma prawo i powinien sprawdzić portfolio aktualnych klientów firmy. Lista firm ze zbliżonej branży czy sektora dobrze rokuje o wzajemnej współpracy, ponieważ oznacza, że firma outsourcingowa posiada doświadczenie w rozwiązywaniu problemów oraz zna „tajniki” danej branży. 

Referencje to kolejne źródło informacji. Warto poprosić firmę o przedstawienie listy referencyjnej, a także podjąć bezpośredni kontakt z konkretną firmą obsługiwaną przez outsourcera. W bezpośredniej rozmowie można będzie zweryfikować terminowość, rzetelność oraz poziom świadczonych usług. 

REKLAMA

Zobacz serwis: Wybór firmy outsourcingowej

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przed rozpoczęciem współpracy warto także złożyć wizytę potencjalnemu dostawcy. W jej trakcie klient sam może ocenić jak na co dzień funkcjonuje firma, a także sprawdzić rodzaje zabezpieczeń systemów komputerowych czy archiwizacji dokumentacji. Jest to także dobry moment na weryfikację osób, które zostaną dedykowane do współpracy z danym klientem. Dzięki temu będziemy mogli się przekonać, jakie jest doświadczenie zawodowe osób, z którymi mamy bezpośrednio współpracować. Żaden klient nie chciałby być „królikiem doświadczalnym", na którym dopiero uczy się nowy pracownik firmy zewnętrznej.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA

Debata: Motywacja i pozytywne myślenie

Po co nam kolejna debata na temat motywacji i pozytywnego myślenia? Żeby teorię zastąpić wreszcie procedurą! Debatę poprowadzi Paweł Dudziak.

Firmy płacą ukryty abonament za cyberataki. Raport: większość ofiar wciąż wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń

Nowe badanie Enterprise Strategy Group ujawnia niepokojącą rozbieżność: choć 62 proc. firm padło w ostatnim roku ofiarą cyberataków, aż 93 proc. z nich nadal wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń. Eksperci ostrzegają – brak proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa może kosztować organizacje miliony i zrujnować ich reputację.

Powrót do przyszłości: wskazówki dla nowego pokolenia programistów

Dla programistów u progu swojej kariery zawodowej istnieją obecnie dwie całkowicie odmienne drogi wejścia do branży.

ZUS udostępnił nowy formularz wniosku o wakacje składkowe

Zmiana upraszcza zasady wykazywania otrzymanej pomocy de minims. Płatnicy nie muszą już podawać danych organów udzielających pomocy wraz z kwotą i datą jej udzielenia.

REKLAMA

Test zaspokojenia – nowy mechanizm ochrony wierzycieli

Test zaspokojenia wierzycieli jest nową instytucją w Prawie restrukturyzacyjnym. Jej podstawowym celem pozostaje udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy postępowanie restrukturyzacyjne rzeczywiście pozostaje najlepszą metodą wyjścia z zadłużenia przez przedsiębiorcę.

Odsetki w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Odsetki stanowią jeden z podstawowych mechanizmów motywowania dłużnika do regulowania należności na rzecz wierzyciela. Założenie jest tu bardzo proste: im dłuższe opóźnienie, tym większe odsetki trzeba zapłacić. Otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego właściwie niewiele tutaj zmienia, aczkolwiek w inny sposób się ich dochodzi, a niekiedy również kalkuluje.

REKLAMA