| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Reklama > Granice reklamy uciążliwej - porada

Granice reklamy uciążliwej - porada

Jakie są granice reklamy uciążliwej? Odbiorcy reklam rzadko dysponują jednak prawnymi środkami ochrony przed denerwującymi ich przekazami handlowymi. Nie oznacza to, że swoboda reklamodawców jest nieograniczona – uciążliwa reklama nie może bowiem przekraczać pewnych granic, dotyczących zwłaszcza sfery prywatności.


◀ powrót do artykułu

Granice reklamy uciążliwej - porada

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ABC-ksiegowe

ABC-ksiegowe.pl - najnowsze informacje dotyczące obszaru księgowości, rachunkowości i prawa oraz praktyczne wskazówki, ułatwiające samodzielne prowadzenie księgowości.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »