REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Małe i średnie firmy mogą za darmo stworzyć stronę www i zarejestrować domenę

Małe i średnie firmy mogą za darmo stworzyć stronę www i zarejestrować domenę
Małe i średnie firmy mogą za darmo stworzyć stronę www i zarejestrować domenę

REKLAMA

REKLAMA

Już ponad 10 000 firm dołączyło w pierwszych miesiącach do Internetowej Rewolucji, rozpoczynając swoją przygodę z Internetem dzięki inicjatywie Google, PKPP Lewiatan i home.pl, objętej patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Według badań z ubiegłego roku 80% polskich firm korzysta z Internetu, ale tylko połowa ma własną stronę internetową. Małe i średnie firmy podchodzą do Internetu z dużą rezerwą i zupełnie niezrozumiałą ostrożnością. Czasami przyczyną jest brak wiedzy, a czasami percepcja sieci jako zupełnie zbędnego balastu dla ich konkretnej działalności. Inicjatywa Internetowa Rewolucja ma na celu umożliwienie właścicielom wszystkich polskich firm zrobienia pierwszego kroku w wirtualnej rzeczywistości bez ryzyka i ponoszenia kosztów.

REKLAMA

Google, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i home.pl wraz z patronem Internetowej Rewolucji Ministerstwem Gospodarki ogłosiły 5 maja 2010 r. pierwsze wyniki akcji zainaugurowanej pod koniec 2009 roku. 

REKLAMA

W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować domenę, stworzyć pierwszą stronę internetową, wypróbować kampanię reklamową w sieci i umieścić wizytówkę na internetowych mapach, a do tego skorzystać z porad ekspertów i wziąć udział w szkoleniach dotyczących obecności online. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą teraz zaistnieć w Internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc. 

„Internetowa Rewolucja jest inicjatywą mającą na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w Internecie. Z dzisiejszej perspektywy można powiedzieć, że jest to jedna z dróg wzmacniających konkurencyjność i wyniki polskiej gospodarki” - powiedział Sebastian Christow, Dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Gospodarki.

W pierwszych miesiącach działania akcji do Internetowej Rewolucji przystąpiło ponad 10 000 firm z całej Polski – od Władysławowa, przez Rzepin, Białystok i Hrubieszów, po Zakopane. Choć 40% zgłoszonych firm pochodzi z 10 największych miast (Warszawa, Wrocław, Łódź, Kraków, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Katowice, Gdynia, Lublin), w sumie przedsiębiorcy uczestniczący w akcji reprezentują ponad 1300 różnych miejscowości ze wszystkich zakątków kraju.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: serwis E-firma

REKLAMA

„Wspieramy małe i średnie firmy, pokazujemy, jak przystępny jest Internet i jak łatwo można w nim zaistnieć. Dzięki akcji polscy przedsiębiorcy odkrywają potencjał globalnej sieci jako narzędzia, które będzie regularnie wspierać rozwój ich działalności. Internetowa Rewolucja spotkała się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorców już w pierwszych miesiącach działania, dlatego będziemy ją kontynuować jako projekt długofalowy. Na podstawie opinii od firm wprowadzamy nowe elementy, które jeszcze bardziej ułatwią im „wypróbowanie” Internetu i przyjrzenie się rezultatom” – powiedział Artur Waliszewski, Dyrektor Google Polska.

„Z naszych badań wynika, że polskie MSP zbyt często opierają swoją strategię konkurencyjną na cenie. To krótkowzroczne podejście, bo jak długo jeszcze dadzą radę ścigać się na tym polu z firmami azjatyckimi? Polska gospodarka musi stać się bardziej innowacyjna, a drogą do tego jest m.in. korzystanie z nowoczesnych technologii, w tym z Internetu. Właśnie dlatego popieramy Internetową Rewolucję – wyjaśnia Lech Pilawski, Dyrektor Generalny Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. 

Aby jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb przedsiębiorców, inicjatywa wchodzi w kolejny etap działań z nowo zbudowanym serwisem www i identyfikacją wizualną. Wprowadzono także kilka nowych elementów takich jak:
• Miejsca Google – w ramach programu, w prosty sposób można bezpłatnie przypisać wizytówkę firmy do konkretnego miejsca na internetowych mapach. Wszyscy, którzy będą poszukiwać firmy w sieci, w łatwy sposób uzyskają informacje o jej lokalizacji. Aby tego dokonać, nie trzeba posiadać własnej strony www. Wystarczą zwykłe dane kontaktowe.
• Nowy, jeszcze prostszy kreator stron www – home.pl zaprojektowało zupełnie nowy, intuicyjny i łatwy w obsłudze kreator stron www. W ten sposób jeszcze więcej osób może w ciągu kilkunastu minut stworzyć własną stronę internetową.
• Szkolenia Online – teraz przedsiębiorcy nie będą musieli dostosowywać się do konkretnej pory i miejsca szkolenia. Będą mogli odbyć je o dowolnej porze tak, aby nie kolidowało to z ich codziennymi obowiązkami.
• Infolinia dla firm zakładających konto Google – dzięki niej przedsiębiorca w łatwy sposób przy pomocy konsultanta będzie mógł przejść przez proces rejestracji online.

Polecamy: serwis Samochód w firmie

Ponadto wciąż utrzymane zostają pozostałe świadczenia akcji - firmy z sektora MŚP biorące udział w akcji będą miały darmowy dostęp do pakietu startowego składającego się z:
• własnej domeny na czas 12 miesięcy, kreatora stron www home.pl i darmowego hostingu na okres 3 miesięcy
• szkoleń na temat skutecznych sposobów reklamy w internecie o wartości 490 PLN
• kuponów na darmową reklamę w Google o wartości 250 PLN
• bezpłatnego wsparcia przy uruchomieniu pierwszej kampanii reklamowej w Google.

Strona inicjatywy: www.google.pl/rewolucja

Google Inc.
Innowacyjne technologie wyszukiwania firmy Google oferują milionom ludzi na całym świecie codzienny dostęp do informacji. Założona w 1998 r. przez doktorantów Uniwersytetu Stanforda Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, firma Google jest dziś największą firmą internetową na wszystkich głównych rynkach globalnych. Program Google w zakresie reklamy w wyszukiwarkach przynosi wymierne rezultaty różnej wielkości firmom, a jednocześnie poprawia jakość korzystania z sieci przez jej użytkowników. Siedziba Google znajduje się w Dolinie Krzemowej; firma posiada biura w obu Amerykach, Europie i Azji. www.google.pl

Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan zabiega o konkurencyjność polskiej gospodarki i sukces polskich przedsiębiorstw. Skupia 59 branżowych i regionalnych związków pracodawców oraz 23 członków indywidualnych – łącznie reprezentuje 3500 firm zatrudniających ponad sześćset tysięcy pracowników. Lewiatan stawia na wysoką jakość ekspertyzy prawnej i ekonomicznej. Tworzą ją eksperci biura konfederacji we współpracy ze specjalistami z firm członkowskich. PKPP Lewiatan jako jedyna polska organizacja pracodawców ma swoje biuro w Brukseli i jest członkiem BUSINESSEUROPE, największej organizacji pracodawców w Unii Europejskiej.

home.pl to największy dostawca usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma specjalizuje się w hostingu serwisów internetowych, systemów kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet. Z jej usług korzysta ponad milion użytkowników. home.pl jest największym Partnerem Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej w zakresie usług rejestracji domeny krajowej .PL. home.pl jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród i wyróżnień. Firma konsultingowa Deloitte uznała home.pl za najszybciej rozwijającą się polską spółkę technologiczną w rankingu FAST50 CE. home.pl stale współpracuje ze światowymi liderami technologicznymi w celu rozwoju oferty. Do grona kluczowych Partnerów naszej firmy należą m.in. AMD, Google, Microsoft. W roku 2009 firma otrzymała Złoty Laur Konsumenta oraz wdrożyła standardy zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001.

Więcej informacji:
• Marta Jóźwiak, Google – mjozwiak@google.com, 695 151 115
• Piotr Kapcio, home.pl - media@home.pl
• Zbigniew Gajewski, PKPP Lewiatan - zgajewski@pkpplewiatan.pl
• Iwona Dżygała, Ministerstwo Gospodarki - Iwona.Dzygala@mg.gov.pl

Źródło: Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

Składka zdrowotna to parapodatek! Odkręcanie Polskiego Ładu powinno nastąpić jak najszybciej

Składka zdrowotna to parapodatek! Zmiany w składce zdrowotnej muszą nastąpić jak najszybciej. Odkręcanie Polskiego Ładu dopiero od stycznia 2025 r. nie satysfakcjonuje przedsiębiorców. Czy składka zdrowotna wróci do stanu sprzed Polskiego Ładu?

Dotacje KPO wzmocnią ofertę konkursów ABM 2024 dla przedsiębiorców

Dotacje ABM (Agencji Badań Medycznych) finansowane były dotychczas przede wszystkim z krajowych środków publicznych. W 2024 roku ulegnie to zmianie za sprawą środków z KPO. Zgodnie z zapowiedziami, już w 3 i 4 kwartale możemy spodziewać się rozszerzenia oferty dotacyjnej dla przedsiębiorstw.

"DGP": Ceneo wygrywa z Google. Sąd zakazał wyszukiwarce Google faworyzowania własnej porównywarki cenowej

Warszawski sąd zakazał wyszukiwarce Google faworyzowania własnej porównywarki cenowej. Nie wolno mu też przekierowywać ruchu do Google Shopping kosztem Ceneo ani utrudniać dostępu do polskiej porównywarki przez usuwanie prowadzących do niej wyników wyszukiwania – pisze we wtorek "Dziennik Gazeta Prawna".

REKLAMA

Drogie podróże zarządu Orlenu. Nowe "porażające" informacje

"Tylko w 2022 roku zarząd Orlenu wydał ponad pół miliona euro na loty prywatnymi samolotami" - poinformował w poniedziałek minister aktywów państwowych Borys Budka. Dodał, że w listopadzie ub.r. wdano też 400 tys. zł na wyjazd na wyścig Formuły 1 w USA.

Cable pooling - nowy model inwestycji w OZE. Warunki przyłączenia, umowa

W wyniku ostatniej nowelizacji ustawy Prawo energetyczne, która weszła w życie 1 października 2023 roku, do polskiego porządku prawnego wprowadzono długo wyczekiwane przez polską branżę energetyczną przepisy regulujące instytucję zbiorczego przyłącza, tzw. cable poolingu. Co warto wiedzieć o tej instytucji i przepisach jej dotyczących?

Wakacje składkowe. Od kiedy, jakie kryteria trzeba spełnić?

12 kwietnia 2024 r. w Sejmie odbyło się I czytanie projektu nowelizacji ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Projekt nowelizacji przewiduje zwolnienie z opłacania składek ZUS (tzw. wakacje składkowe) dla małych przedsiębiorców. 

Sprzedaż miodu - nowe przepisy od 18 kwietnia 2024 r.

Nowe przepisy dotyczące sprzedaży miodu wchodzą w życie 18 kwietnia 2024 r. O czym muszą wiedzieć producenci miodu?

REKLAMA

Branża HoReCa nie jest w najlepszej kondycji. Restauracja z Wrocławia ma 4,2 mln zł długów

Branża HoReCa od pandemii nie ma się najlepiej. Prawie 13,6 tys. obiektów noclegowych, restauracji i firm cateringowych w Polsce ma przeterminowane zaległości finansowe na ponad 352 mln zł. 

Branża handlu detalicznego liczy w 2024 roku na uzyskanie wyższych marż – i to mimo presji na obniżanie cen

Choć od pandemii upłynęło już sporo czasu, dla firm handlu detalicznego dalej największym wyzwaniem jest zarządzanie kosztami w warunkach wciąż wysokiej inflacji oraz presji na obniżkę cen. Do tego dochodzi w dalszym ciągu staranie o ustabilizowanie łańcucha dostaw. Jednak coraz więcej przedsiębiorstw patrzy z optymizmem w przyszłość i liczy na możliwość uzyskania wyższej marzy.

REKLAMA