REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Flota samochodowa a likwidacja szkody komunikacyjnej

Anna Dermont
Flota samochodowa a likwidacja szkody komunikacyjnej
Flota samochodowa a likwidacja szkody komunikacyjnej

REKLAMA

REKLAMA

Likwidacja szkody komunikacyjnej zabiera nie tylko pieniądze, ale i czas. Firmy, które posiadają flotę pojazdów próbując zabezpieczyć swój budżet przed stratami z tego tytułu nieraz popełniają błędy, bo zawierają umowy niedopasowane do swoich potrzeb.

Chyba każdy kierowca choć raz zajmował się likwidacją szkody komunikacyjnej. Prywatnym kierowcom zdarza się to kilka razy w życiu. Firmom, które posiadają flotę pojazdów nawet kilka razy w tygodniu - dla nich likwidacja szkody to chleb powszedni. A za ten chleb trzeba dużo zapłacić.

REKLAMA

Firmy działające na tzw. własną rękę, często zawierają umowy niedopasowane do swoich potrzeb. Taki błąd może poważnie nadszarpnąć budżet, a na to nie stać żadnej firmy. Dlatego coraz większą popularnością cieszą się usługi brokerskie. Brokerzy oferują pełną obsługę ubezpieczeń, profesjonalne doradztwo, identyfikują zagrożenia, pomagają w wyborze trafnego pakietu ubezpieczeń, ponadto znają dynamicznie zmieniający się rynek, mają wiedzę o nowo wprowadzonych produktach.

Innowacyjność w likwidacji szkód

Jedno jest pewne - komputer i Internet to duet bez którego współczesna firma nie potrafiłaby funkcjonować. Firmy, które doceniają potencjał tego duetu idą o krok do przodu. Łączą nowoczesne technologie z wiedzą i doświadczeniem. We wrześniu 2005 roku, BIK Brokers wprowadziła na rynek usługę asysty szkodowej, wspomaganej systemem informatycznym e-bik. Była to pierwsza w Polsce usługa likwidacji szkód wspomagana programem IT.

Polecamy: Czy warto inwestować w auta pokontraktowe

E-bik 

REKLAMA

E-bik to system obsługujący firmowe floty samochodowe, które na co dzień zmagają się z trudnym procesem likwidacji szkód. Dlaczego trudnym... Ponieważ bierze w nim udział nie tylko właściciel auta, ale i policja, zakład ubezpieczeń, warsztat, rzeczoznawca czy bank jeśli samochód był kupiony na kredyt.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Często interesy wszystkich stron są sprzeczne co objawia się niedopilnowaniem procedur czy niedotrzymaniem terminów, a skutkuje niewypłaceniem odszkodowania. Problem narasta wraz z liczbą samochodów, które posiada dana firma.

Fenomen e-bika polega na cyfrowym obiegu dokumentów i fachowej bazie danych. Dzięki systemowi e-bik, broker może swobodnie prowadzić asystę szkodową, kontaktując się ze wszystkimi stronami procesu.

Tak więc tzw. odbijanie piłeczki... to przeszłość. Broker na bieżąco, krok po kroku śledzi na jakim etapie znajduje się proces odszkodowawczy i po czyjej stronie pojawiają się ewentualne opóźnienia w składaniu dokumentów.

Program e-bik umożliwia brokerowi kierowanie aut do wybranych, pewnych warsztatów samochodowych oraz określenie czasu ich naprawy - przy "tradycyjnej" likwidacji szkody, za takie szacunki trzeba dużo zapłacić. Cennym atutem e-bika jest także skrócenie czasu likwidacji szkody, a co za tym idzie szybszy powrót samochodu do firmy.

E-bik to również baza informacji - firmy zarządzające pojazdami firmowymi mogą analizować aktualny stan floty i profilować dane pod kątem: użytkowników (np. grupa handlowców), marki i modelu pojazdów.

Polecamy: Samochód poleasingowy alternatywą dla małej firmy

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Rozwój sztucznej inteligencji jak rewolucja przemysłowa? Firmy gotowe na zmiany

    Do 2030 r. będzie dziesiątki milionów nowych miejsc pracy dzięki SI - tak wynika z raportu McKinsey. Światowe Forum Ekonomiczne akcentuje jednak, że wiele stanowisk ulegnie likwidacji. O tym, że firmy muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, wiadomo, pytanie brzmi - jak szybko? 

    Kalendarz marketingowy – czym jest i jak może pomóc w działalności małej firmy?

    Co to jest kalendarz marketingowy? Jak można wykorzystać to narzędzie do marketingu internetowego małych i średnich firm?

    Polska największym producentem jabłek w UE. Jabłek jemy jednak mało

    Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej oraz 4. ich producentem na świecie. Mimo, że w naszym kraju tych owoców jest pod dostatkiem, a jabłko jest promowane jako owoc narodowy, jego spożycie nie rośnie. W gospodarstwach domowych zjada się rocznie ok. 11-12 kg jabłek na osobę.

    Hipermarkety tańsze niż dyskonty? Gdzie bardziej opłaca się robić zakupy?

    W sklepach ceny wciąż rosną, ale w niektórych trochę wolniej. Gdzie teraz opłaca się robić zakupy? Co lepiej kupić w dyskoncie a co w supermarkecie? Czy w najbliższym czasie można spodziewać się, że we wszystkich sklepach wzrost rdr. będzie jednocyfrowy? 

    REKLAMA

    Pożary paneli fotowoltaicznych. Jak zminimalizować ryzyko?

    Jak każdy inny rodzaj instalacji, fotowoltaika jest narażona na usterki i awarie: przegrzanie, uszkodzenia, przepięcia, a w skrajnych przypadkach nawet na pożary. Chociaż do zaprószenia ognia dochodzi bardzo rzadko, zawsze trzeba pamiętać o środkach ostrożności. Jak zminimalizować ryzyko awarii?

    Ze sztuczną inteligencją logistyka nie będzie już taka sama

    Sztuczna inteligencja w logistyce to przyszłość. W łańcuch dostaw z użyciem AI chce zainwestować już ponad 60% firm. Co może ułatwić ta technologia? 

    Nowy trend - zmiana okularów co sezon?

    Okulary jako element stylizacji i w dodatku regularnie wymieniany zgodnie z trendami już nikogo nie dziwi. Przychody na rynku okularów są coraz wyższe i będą się jeszcze zwiększać. Nie tylko ze względu na starzejące się społeczeństwo. 

    Bezpieczeństwo w leśnictwie. Apel przedsiębiorców o interwencję państwa

    W obliczu rosnącej liczby tragicznych wypadków w leśnictwie, przedsiębiorcy leśni wzywają do pilnej reakcji ze strony państwa. Postulują o zwiększenie nadzoru nad Lasami Państwowymi, odpolitycznienie kadr oraz opracowanie strategii dla sektora leśno-drzewnego. Ale czy ich głos zostanie wysłuchany?

    REKLAMA

    Pieniądze dla rolników uprawiających kukurydzę. Do 80 proc. kwoty wynikającej z niezapłaconych faktur lub rachunków. Do kiedy wnioski?

    Do 6 października 2023 r. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przyjmuje wnioski o pomoc finansową dla producenta rolnego, który w 2022 r. lub 2023 r. co najmniej raz nie otrzymał zapłaty za sprzedaną kukurydzę - poinformowała Agencja.

    Czy Technologia Internetu Rzeczy zrewolucjonizuje sektor farmaceutyczny?

    Łańcuch dostaw w sektorze farmaceutycznym to duże wyzwanie - bezpieczeństwo i jakość produktu jest obwarowana licznymi uregulowaniami i przepisami. Systemy i urządzenia oparte o technologię Internetu Rzeczy – IoT (z ang. Internet of Things) wydają się logicznym rozwiązaniem. 

    REKLAMA