REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Więcej niż leasing, czyli wynajem długoterminowy

Grzegorz Czarnecki
Dyrektor Ds. Sprzedaży Korporacyjnej Masterlease Polska
Masterlease
Więcej niż leasing, czyli wynajem długoterminowy
Więcej niż leasing, czyli wynajem długoterminowy
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Wynajem długoterminowy (Full Service Leasing, FSL) jest jedną z najbardziej dynamicznych usług finansowych, zarówno w sensie rozwoju rynkowego, jak i możliwości, jakie daje klientom. Jest to bowiem połączenie klasycznego finansowania pojazdu poprzez leasing (ze wszystkimi korzyściami podatkowymi) z szeregiem opcji serwisowych.

Usługa ta ułatwia przedsiębiorstwom kontrolę i analizę kosztów eksploatacji flot pojazdów, co umożliwia uzyskiwanie realnych oszczędności. Wynajem długoterminowy to rzeczywista wygoda dla przedsiębiorcy. Firma zewnętrzna specjalizująca się w wynajmie przejmuje bowiem na siebie wszelkie procesy związane z administracją floty i jej serwisem. Użytkownicy pojazdów nie muszą martwić się o swój pojazd - pełną opiekę nad samochodem sprawuje bowiem wyspecjalizowany partner.

REKLAMA

Zawarcie każdego kontraktu rozpoczyna specjalistyczne doradztwo w zakresie wyboru marki, modelu oraz strategii zakupowej. Dziś przedsiębiorcy mają do wyboru obok finansowania zakupu samochodów szerokie menu usług. Wśród nich jest oczywiście serwis mechaniczny pojazdów w pełnym zakresie (gwarancyjny i pogwarancyjny) oraz serwis opon (zakup, serwis, wymiana wraz z przechowaniem). 

Polecamy: Leasing, czyli używać zamiast posiadać

REKLAMA

Standardem jest również samochód zastępczy w razie awarii lub szkody komunikacyjnej. Firma świadcząca usługi wynajmu długoterminowego gwarantuje również zarządzanie całością procesu likwidacji szkód komunikacyjnych, co odciążą administrację klientów oraz oferuje wsparcie logistyczne - dostawy samochodów w systemie door–to–door.

W pakiecie usług, które stanowią dla przedsiębiorcy atut typowo administracyjny znajdują się również: zbiorcze faktury obsługiwanej floty, raporty menedżerskie (przebiegi, paliwa, koszty serwisu, szkodowość) czy programy on-line do obsługi flot.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Full service leasing to korzystne rozwiązanie biznesowe, które pozwala istotnie zredukować koszty. Klient może bowiem wszelkie środki finansowe, jakimi gospodaruje, zainwestować w główne gałęzie działalności, stwarzając przy tym możliwość osiągnięcia dodatkowych zysków. Niskie opłaty inicjalne, rozłożone w czasie koszty - w przeciwieństwie do jednorazowych dużych wydatków związanych z zakupem - korzystnie wpływają na zachowanie płynności finansowej klienta decydującego się na wynajem długoterminowy.

Polecamy: Jakie formy leasingu są dopuszczalne

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

REKLAMA

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

REKLAMA

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

REKLAMA