Kopia zapasowa ustawień (Microsoft Office)
REKLAMA
REKLAMA
Dzięki kopii ustawień możemy przywrócić ustawienia w oknie dialogowym Opcje, domyślne lokalizacje szablonów, plików czy obrazów, domyślne formaty plików, listy Autokorekty, niestandardowe słowniki, paski skrótu pakietu Office, ustawienia Outlooka czy stworzone przez nasz szablony.
REKLAMA
1. Klikamy na menu START -> Programy -> Microsoft Office oraz Kreator zapisywania moich ustawień.
2. W pierwszym oknie klikamy Dalej, zaznaczamy „Zapisz ustawienia tego komputera” i po raz kolejny klikamy Dalej. Następnie musimy zamknąć wszystkie programy wchodzące w skład pakietu Office.
3. Domyślnie kopia zapiszę się w folderze Moje dokumenty. Jeśli chcemy ją zmienić wybieramy po prostu inny katalog, lub nośnik (najlepiej zewnętrzny jak pendrive) aby nasze dane były bezpieczne przy awarii komputera.
REKLAMA
REKLAMA