Przenoszenie fragmentu tekstu (Word 2007)
REKLAMA
REKLAMA
1. Otwieramy dokument w edytorze Word. Kliknięciem przechodzimy na zakładkę Widok, po czym klikamy na przycisk Podziel.
REKLAMA
2. Na ekranie pojawi się pozioma linia. Przesuwając kursor, wybieramy miejsce, w którym chcemy podzielić podgląd dokumentu. Kliknięciem umieszczamy linię podziału.
3. Od tej chwili za pomocą suwaków w prawej części okna Worda możemy niezależnie od siebie przewijać dokument. Wystarczy więc w górnej części wyświetlić tekst, który chcemy skopiować, w dolnej zaś – miejsce gdzie tekst wkleimy.
4. Nie musimy korzystać z polecenie kopiuj i wklej. Zaznaczony w górnej części okna tekst po prostu przeciągamy do dolnej – zostanie od dzięki temu usunięty ze źródłowego miejsca i wklejony w docelowym.
5. Aby przywrócić standardowy sposób wyświetlania dokumentu, za zakładce Widok klikamy Usuń podział.
REKLAMA
REKLAMA