Wyszukiwanie w plikach zarchiwizowanych (Outlook)
REKLAMA
REKLAMA
1. Z menu Plik wybierz polecenie Importuj lub Eksportuj.
REKLAMA
2. W pierwszym oknie dialogowym Kreator importowania i eksportowania wybierz opcję Import z innego programu lub pliku i kliknij Dalej.
3. W drugim oknie dialogowym wybierz pozycję Plik folderów osobistych (.pst) i kliknij Dalej.
4. W trzecim oknie dialogowym sprawdź ścieżkę do pliku w polu Import z pliku. Jeśli nie jest to ścieżka do pliku archiwum, kliknij przycisk Przeglądaj, odszukaj plik i kliknij przycisk Otwórz, aby wrócić do okna dialogowego Importuj foldery osobiste.
5. Wybierz opcje duplikacji (nie ma znaczenia, która opcje wybierzesz, ponieważ szukasz elementu który nie znajduję się w folderach programu) i kliknij Dalej.
6. W kolejnym oknie dialogowym kreatora wybierz folder, z którego będą importowane dane (np. jeśli szukasz wiadomości e-mail wybierz folder Skrzynka odbiorcza) i zaznacz pole wyboru Uwzględniaj podfoldery.
7. Kliknij przycisk Filtruj.
8. W oknie dialogowym Filtr określ kryteria poszukiwanego elementu. Np. Jeśli szukasz wiadomości otrzymanej od znajomego, na karcie Wiadomości kliknij przycisk Od i dwukrotnie kliknij nazwę nadawcy. Kliknij OK aby wrócić do okna dialogowego Filtr.
9. Kliknij przycisk OK w oknie dialogowym Filtr.
10. Wybierz folder do którego Outlook skopiuje odnalezione elementy, i kliknij przycisk Zakończ. Outlook przeszuka plik archiwum i w wybranym folderze pojawią się kopie elementów spełniających określone kryteria.
Porady, triki i tutoriale (Windows XP, Vista, MS Office,) - czytaj na komputer.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA