REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

W jaki sposób wyróżnić się na rynku e-commerce?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą.
Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą.

REKLAMA

REKLAMA

Każda firma wkraczająca na rynek Internetowy chce zaistnieć jak najszybciej, by szybko zbijać kokosy. Niestety nie jest tak łatwo. Przebicie się przez gęsty las konkurencji to spory wyczyn, ale z odrobiną zapały i cierpliwości wszystko jest możliwe. Na co więc zwracać uwagę, by wyróżnić się na rynku e-commerce?

Główną zaletą sklepów internetowych jest oszczędność czasu konsumenta. W związku z tym, musimy o ten aspekt szczególnie zadbać. Pod pojęciem oszczędności czasu kryje się nie tylko fakt, że klient może zakupić towar w sieci o każdej porze dnia i nocy bez wychodzenia z domu. Oszczędność czasu w sklepach internetowych to wbrew pozorom bardzo złożona definicja, której przestrzeganie i realizacja jest receptą na duży sukces. Zacznijmy jednak od początku.

REKLAMA

Po pierwsze, z oszczędnością czasu związana jest dostępność produktów w sklepie on-line. W jaki sposób łączy się to z oszczędnością czasu? Otóż potencjalny klient odwiedzający sklep internetowy z postanowieniem kupienia towaru, nie chce oglądać ofert, które są nieaktualne lub których akurat nie ma na stanie sklepu – to dla klienta strata czasu. Dlatego też, jeśli zależy nam na kliencie, szanujmy jego czas uzupełniając braku w ofercie, lub usuwając nieaktualne pozycje.

Sprawdź też: Zalety Open Source – czy firma na tym skorzysta?

REKLAMA

Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą. Czas reakcji na zapytanie jest również niezwykle ważny. Jeśli na pytania naszych potencjalnych klientów będziemy odpowiadać z dużym opóźnieniem, możemy być pewni, że szybko przejdą oni do konkurencji, która będzie potrafiła zadbać o odpowiednio szybką reakcję i profesjonalną obsługę przedsprzedażową.

Dostawa to kolejna niezwykle ważna kwestia, o którą należy zadbać ze szczególną uwagą. Cały proces logistyczny, od złożenia zamówienia aż po dostarczenie przesyłki powinien być niezwykle sprawny i skuteczny. Wszelkie opóźnienia, które powodują wydłużenie czasu realizacji zadłużenia są bardzo niewskazane. Należy również określić realny czas realizacji zamówienia. Wpisanie do regulaminu formułki typu: czas realizacji zamówienia od 2 do 10 dni, z pewnością odstraszy klientów.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Powyższe wskazówki tyczą się przede wszystkim sklepów, które oferują towar popularny, gdzie ceny i oferta powtarzają się w wielu sklepach. Tego typu firmy nie mogą pozwolić sobie na zaniedbania czy ustępstwa, gdyż zniechęcony klient bez mrugnięcia okiem pójdzie do konkurencji. Jeśli więc chcemy wyróżnić się z grona konkurencji, musimy zadbać o każdy szczegół i etap obsługi klienta. Tylko zadbanie o jego czas i zadowolenie zapewni nam sukces i szacunek konsumentów. 

Warto zobaczyć: Microsoft Office 2010 – jak się odnaleźć po przesiadce z Office 2003?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

REKLAMA

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

REKLAMA

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA