REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

OKAY CRM (testowa)

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą.

Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi.

REKLAMA

REKLAMA

OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).

Program jest bardzo rozbudowany i oferuje następujące funkcje:

  • Zarządzanie wiedzą o kontrahentach - gromadzenie dowolnych informacji nt. kontrahentów. 
  • Historia kontaktów - gromadzenie całej historii kontaktów z kontrahentem.
  • Zarządzanie dokumentami - gromadzenie w formie elektronicznej wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów. 
  • Baza dokumentów wzorcowych - baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej używanych dokumentów.
  • Delegowanie zadań - przydzielanie i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta. 
  • Raportowanie - OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkunastu raportów. 
  • Zarządzanie projektami - umożliwia pełną kontrolę realizacji złożonych procesów w firmie. 
  • Zarządzanie listami - tworzenie list kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych grup, branż, itp.). 
  • Zarządzanie kampaniami - Funkcja ta doskonale nadaje się do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych. 
  • Współpraca z Ms Office - umożliwia między innymi emailing seryjny oraz import danych z Excela oraz Outlooka oraz import / eksport emaili.
  • Deduplikacja danych - inteligentne wyszukiwanie duplikatów kontrahentów bez względu na to w jaki sposób zapisano nazwę kontrahenta.
  • Kreator Wdrożenia - jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM. 
  • Możliwość dostosowania widoku pracy - Jedną z ciekawszych funkcji OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów, aktywności czy zadań w Formularzu Głównym. 
  • System praw dostępu - Każdy z użytkowników posiada określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt itd.).
  •  Pola wymagalne - Pola wymagalne (oznaczone na formularzu kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania lub edycji danych.
  • Szybkość i łatwość obsługi - program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających wprowadzanie danych.
  • Integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem - OKAY CRM w wersji 1.3 umożliwia współpracę z wieloma systemami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwem (CDN Optima, WF-Mag, HermesSQL, SubiektGT oraz z innymi na życzenie).  
  • Import Emaili - System umożliwia regularne importowanie danych (wiadomości email) ze Skrzynki Odbiorczej oraz Wysłanych Elementów programu MS Outlook (Inbox, Sent Items). 
  • Zadania i terminy w kalendarzu - Każde wprowadzone do OKAY CRM zadanie może być jednocześnie widoczne w kalendarzu lub na liście zadań programu MS Outlook. Wymaga to jednego kliknięcia myszki. 
  • Wysyłanie emaili - Kliknięcie myszką w jakimkolwiek miejscu programu na adres email powoduje automatyczne utworzenie nowej wiadomości emaila.
  • Współpraca z Microsoft Excel - Dane na temat kontrahentów przechowywane w arkuszach programu Microsoft Excel mogą uzupełnić tworzoną bazę danych.
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatny webinar: Ostatnia prosta do Systemu e-Faktur (KSeF). Zgodność dziś i architektura na lata

Stało się – ustawa podpisana, zegar tyka. Po latach zwrotów i nagłych zahamowań, Krajowy System e-Faktur niczym prawdziwy rollercoaster wjedzie na główny tor i zrewolucjonizuje naszą codzienność biznesową już od 1 lutego 2026 roku. Samo „podpięcie wagoników” do platformy to dopiero pierwszy zjazd. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się w chwili, gdy kolejka rusza pełną prędkością i konieczne jest utrzymanie stałej zgodności w świecie nieustannych zakrętów regulacyjnych, w Polsce i za granicą.

Turystyka premium w Polsce. Jesteśmy coraz bardziej widoczni na mapie świata [Gość Infor.pl]

Sezon wakacyjny dobiegł końca, a wraz z nim pojawiły się statystyki i rankingi, które pokazują, jak mocno zmienia się pozycja Polski w globalnej turystyce. Najnowsze zestawienie wskazuje nasz kraj na 19. miejscu wśród najchętniej odwiedzanych kierunków świata. To duży awans, za którym stoją zarówno liczby, jak i realne zmiany w jakości oferty turystycznej.

Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

REKLAMA

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA