OKAY CRM (testowa)
REKLAMA
REKLAMA
Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi.
REKLAMA
OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).
Program jest bardzo rozbudowany i oferuje następujące funkcje:
- Zarządzanie wiedzą o kontrahentach - gromadzenie dowolnych informacji nt. kontrahentów.
- Historia kontaktów - gromadzenie całej historii kontaktów z kontrahentem.
- Zarządzanie dokumentami - gromadzenie w formie elektronicznej wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów.
- Baza dokumentów wzorcowych - baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej używanych dokumentów.
- Delegowanie zadań - przydzielanie i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta.
- Raportowanie - OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkunastu raportów.
- Zarządzanie projektami - umożliwia pełną kontrolę realizacji złożonych procesów w firmie.
- Zarządzanie listami - tworzenie list kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych grup, branż, itp.).
- Zarządzanie kampaniami - Funkcja ta doskonale nadaje się do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych.
- Współpraca z Ms Office - umożliwia między innymi emailing seryjny oraz import danych z Excela oraz Outlooka oraz import / eksport emaili.
- Deduplikacja danych - inteligentne wyszukiwanie duplikatów kontrahentów bez względu na to w jaki sposób zapisano nazwę kontrahenta.
- Kreator Wdrożenia - jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM.
- Możliwość dostosowania widoku pracy - Jedną z ciekawszych funkcji OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów, aktywności czy zadań w Formularzu Głównym.
- System praw dostępu - Każdy z użytkowników posiada określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt itd.).
- Pola wymagalne - Pola wymagalne (oznaczone na formularzu kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania lub edycji danych.
- Szybkość i łatwość obsługi - program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających wprowadzanie danych.
- Integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem - OKAY CRM w wersji 1.3 umożliwia współpracę z wieloma systemami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwem (CDN Optima, WF-Mag, HermesSQL, SubiektGT oraz z innymi na życzenie).
- Import Emaili - System umożliwia regularne importowanie danych (wiadomości email) ze Skrzynki Odbiorczej oraz Wysłanych Elementów programu MS Outlook (Inbox, Sent Items).
- Zadania i terminy w kalendarzu - Każde wprowadzone do OKAY CRM zadanie może być jednocześnie widoczne w kalendarzu lub na liście zadań programu MS Outlook. Wymaga to jednego kliknięcia myszki.
- Wysyłanie emaili - Kliknięcie myszką w jakimkolwiek miejscu programu na adres email powoduje automatyczne utworzenie nowej wiadomości emaila.
- Współpraca z Microsoft Excel - Dane na temat kontrahentów przechowywane w arkuszach programu Microsoft Excel mogą uzupełnić tworzoną bazę danych.
REKLAMA
REKLAMA