REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak współpracować z influencerem?

GetHero startuje z dwoma projektami, w ramach których bezpłatnie będzie dzielić się wiedzą ekspercką
GetHero startuje z dwoma projektami, w ramach których bezpłatnie będzie dzielić się wiedzą ekspercką

REKLAMA

REKLAMA

W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społecznościowych.

Kim jest influencer?

REKLAMA

Influencer to wpływowa osoba działająca on-line. Influencer kształtuje opinie, działa aktywnie w internecie i wpływa na swoich fanów. Jak współpracować z influencerami i markami będzie można się dowiedzieć podczas bezpłatnych webinarów projektu GetHero Academy i InfluTalk by GetHero.

REKLAMA

- W dobie ponownego lockdownu chcemy proaktywnie dzielić się naszą wiedzą i prezentować wnioski, które wyciągnęliśmy przez ostatnich kilka miesięcy, jak również edukować tych, którzy być może nie mieli jeszcze okazji uczestniczyć w warsztatach czy spotkaniach z naszymi specjalistami. Stąd pomysł na otwarte dla wszystkich webinary w dwóch różnych cyklach - GetHero Academy, w ramach którego podzielimy się konkretną wiedzą na temat platform i zaprezentujemy różne case studies oraz InfluTalk by GetHero, w którym wspólnie z największymi influencerami przeanalizujemy współpracę z markami, mocne i słabe strony platform, na których tworzą oraz odpowiemy na pytania naszych Partnerów i Klientów, którzy bardzo często nie mają bezpośredniego kontaktu z osobą w agencji odpowiedzialną za tworzenie contentu w realizowanych dla nich kampaniach - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnership Director w GetHero.

Polecamy: PPK Pracownicze plany kapitałowe. Obowiązki pracodawcy

Gdzie promować markę? TikTok, Instagram, Twitch & Livestreaming oraz YouTube

GetHero Academy to 90-minutowe webinary prowadzone przez specjalistów z GetHero, podczas których omawiane będą najnowsze trendy panujące w social mediach. W trakcie tych wydarzeń uczestnicy będą mogli skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę na temat mediów społecznościowych z opiniami ekspertów, a także poznać specyfikę komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poszczególnych platform.

W swoich webinarach GetHero umożliwia uzyskanie niezbędnych informacji na temat promowania marek przez influencerów w social mediach oraz odpowiedniego wykorzystywania wybranych formatów reklamowych. W ramach GetHero Academy omówione zostaną platformy takie jak: TikTok, Instagram, Twitch & Livestreaming oraz YouTube.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

InfluTalk by Gethero

InfluTalk by Gethero to z kolei 60-minutowe webinary, na których nie tylko zostanie podsumowana wiedza na temat poszczególnych platform, ale także przeprowadzone będą rozmowy z największymi i najpopularniejszymi influencerami na polskim rynku. W trakcie spotkań twórcy internetowi opowiedzą o tym, jak z ich perspektywy wygląda praca nad kampanią dla klienta, jak powinna wyglądać współpraca z influencerami i jakie wyzwania towarzyszą im w codziennym tworzeniu. Gośćmi podczas webinarów GetHero będą m.in. Rezi (ponad 4 mln subskrypcji), Jacob (ponad 1 mln subskrypcji), MarKa ( 63 tys. subskrypcji, Klatex (154 tys. subskrypcji) czy Marlena Sojka (7,6 mln obserwujących) i Kuba Norek (3,8 mln obserwujących).

Udział w webinarach GetHero Acedemy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary/

Plan webinarów

25.11.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Instagram

2.12.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Twitch & Gaming

9.12.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Twitch & Gaming

STYCZEŃ 2021 - Youtube

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA   

Autopromocja
GetHero
agencja influencer marketingu

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

Coraz więcej firm zatrudnia freelancerów. Przedsiębiorcy opowiadają dlaczego

Czy firmy wolą teraz zatrudniać freelancerów niż pracowników na etat? Jakie są zalety takiego modelu współpracy? 

REKLAMA

Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

Składka zdrowotna to parapodatek! Odkręcanie Polskiego Ładu powinno nastąpić jak najszybciej

Składka zdrowotna to parapodatek! Zmiany w składce zdrowotnej muszą nastąpić jak najszybciej. Odkręcanie Polskiego Ładu dopiero od stycznia 2025 r. nie satysfakcjonuje przedsiębiorców. Czy składka zdrowotna wróci do stanu sprzed Polskiego Ładu?

REKLAMA