Influencerzy a prawo - powstał pierwszy kodeks dobrych praktyk dla działań reklamowych
14 gru 2021
W polskich social mediach mamy do czynienia z ogromnym problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. Działalności twórców coraz mocniej przygląda się UOKiK, który wszczął już pierwsze postępowania wobec paru internetowych gwiazd. Do tej pory praktyki wyznaczał rynek, a nie jasne zasady. Nieznajomość przepisów przestaje być jednak wymówką, bo właśnie powstał pierwszy Kodeks Dobrych Praktyk Dla Influencerów, który jasno wyznacza normy działalności reklamowej w social mediach.
Łukasz Walczak: Znaczenie mniejszych influencerów będzie rosło [WYWIAD]
30 mar 2021
Czy sytuacja w branży influencer marketingu wróciła już do normy? Czy zainteresowanie tego typu działaniami ze strony marek zmieniło się w wyniku globalnej pandemii? O czym należy pamiętać decydując się obecnie na współpracę z influencerami?
Jak współpracować z influencerem?
23 lis 2020
W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społecznościowych.
Koronawirus. Jak przetrwać kryzys w influencer marketingu?
03 lis 2020
Jak zatrzymać spadek obrotów i podnieść sprzedaż? Dobrymi praktykami dzieli się Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero [wywiad]
Ile zarabia influencer?
06 paź 2020
Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie . Przekłada się to na potencjał reklamowy tego medium. Kto odpowiada za promocję marek na Instagramie? Są to tzw. influencerzy. I jak się okazuje, większość z nas chciałaby nimi zostać.
Firmy testują nowe kanały promocji w internecie
15 wrz 2020
Dotychczas z pomocy influencerów korzystały głównie marki z obszaru mody czy beauty. Dziś coraz więcej firm nietypowych dla Instagrama bada i testuje nowe kanały promocji. To między innymi branża farmaceutyczna, nowe technologie czy inicjatywy proekologiczne. Coraz częściej na Instagramie swoje produkty promują marki skierowane do silversów, czyli pokolenia 55+.