REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak współpracować z influencerem?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
GetHero startuje z dwoma projektami, w ramach których bezpłatnie będzie dzielić się wiedzą ekspercką
GetHero startuje z dwoma projektami, w ramach których bezpłatnie będzie dzielić się wiedzą ekspercką

REKLAMA

REKLAMA

W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społecznościowych.

Kim jest influencer?

REKLAMA

Influencer to wpływowa osoba działająca on-line. Influencer kształtuje opinie, działa aktywnie w internecie i wpływa na swoich fanów. Jak współpracować z influencerami i markami będzie można się dowiedzieć podczas bezpłatnych webinarów projektu GetHero Academy i InfluTalk by GetHero.

REKLAMA

- W dobie ponownego lockdownu chcemy proaktywnie dzielić się naszą wiedzą i prezentować wnioski, które wyciągnęliśmy przez ostatnich kilka miesięcy, jak również edukować tych, którzy być może nie mieli jeszcze okazji uczestniczyć w warsztatach czy spotkaniach z naszymi specjalistami. Stąd pomysł na otwarte dla wszystkich webinary w dwóch różnych cyklach - GetHero Academy, w ramach którego podzielimy się konkretną wiedzą na temat platform i zaprezentujemy różne case studies oraz InfluTalk by GetHero, w którym wspólnie z największymi influencerami przeanalizujemy współpracę z markami, mocne i słabe strony platform, na których tworzą oraz odpowiemy na pytania naszych Partnerów i Klientów, którzy bardzo często nie mają bezpośredniego kontaktu z osobą w agencji odpowiedzialną za tworzenie contentu w realizowanych dla nich kampaniach - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnership Director w GetHero.

Polecamy: PPK Pracownicze plany kapitałowe. Obowiązki pracodawcy

Gdzie promować markę? TikTok, Instagram, Twitch & Livestreaming oraz YouTube

GetHero Academy to 90-minutowe webinary prowadzone przez specjalistów z GetHero, podczas których omawiane będą najnowsze trendy panujące w social mediach. W trakcie tych wydarzeń uczestnicy będą mogli skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę na temat mediów społecznościowych z opiniami ekspertów, a także poznać specyfikę komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poszczególnych platform.

W swoich webinarach GetHero umożliwia uzyskanie niezbędnych informacji na temat promowania marek przez influencerów w social mediach oraz odpowiedniego wykorzystywania wybranych formatów reklamowych. W ramach GetHero Academy omówione zostaną platformy takie jak: TikTok, Instagram, Twitch & Livestreaming oraz YouTube.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

InfluTalk by Gethero

InfluTalk by Gethero to z kolei 60-minutowe webinary, na których nie tylko zostanie podsumowana wiedza na temat poszczególnych platform, ale także przeprowadzone będą rozmowy z największymi i najpopularniejszymi influencerami na polskim rynku. W trakcie spotkań twórcy internetowi opowiedzą o tym, jak z ich perspektywy wygląda praca nad kampanią dla klienta, jak powinna wyglądać współpraca z influencerami i jakie wyzwania towarzyszą im w codziennym tworzeniu. Gośćmi podczas webinarów GetHero będą m.in. Rezi (ponad 4 mln subskrypcji), Jacob (ponad 1 mln subskrypcji), MarKa ( 63 tys. subskrypcji, Klatex (154 tys. subskrypcji) czy Marlena Sojka (7,6 mln obserwujących) i Kuba Norek (3,8 mln obserwujących).

Udział w webinarach GetHero Acedemy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary/

Plan webinarów

25.11.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Instagram

2.12.2020; godz. 11:00 GetHero Academy: Twitch & Gaming

9.12.2020; godz. 11:00 InfluTalk by GetHero: Twitch & Gaming

STYCZEŃ 2021 - Youtube

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA   

GetHero
agencja influencer marketingu
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Prognozy: zamiast powrotu Koniunktury, europejskie firmy może dotknąć fala bankructw na niespotykaną dotąd skalę

Po kilku latach wysokiej inflacji i restrykcyjnej polityki pieniężnej banków centralnych, europejskie przedsiębiorstwa z nadzieją patrzyły na rok 2025, oczekując wreszcie wzrostu gospodarczego. W obecnej sytuacji geopolitycznej trudno jednak zachować optymizm.

Kontrole podatkowe. 2025 rok przyniósł ważną zmianę, ale to dopiero początek ułatwień

Urzędy skarbowe przeprowadzają kontrole podatkowe od kiedy tylko istnieją podatki. Zmienia się jedynie charakter służb kotrolnych oraz zasady przeprowadzania samych kontroli. Kluczowe zmiany w kontroli podatkowej nastąpiły z początkiem 2025 roku, choć nie wszyscy o nich pamiętają.

Mobbing w pracy: jak rozpoznać i chronić się przed nim?

Poznaj definicję, przyczyny i formy mobbingu oraz praktyczne sposoby ochrony przed nim – wszystkie wskazówki prosto z rozmowy z ekspertką Katarzyną Bednarczykówą, autorką książki "Masz się łasić".

Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

REKLAMA

Badania Uniwersytetu Stanford: Polscy programiści odnoszą największe korzyści z AI [KOMENTARZ]

Polska błyszczy wśród europejskich krajów pod względem produktywności programistów korzystających z AI. Jednak niska adopcja technologii i wysoki poziom poprawek stawiają pytania o jakość i przyszłość. O tym, jak interpretować wyniki badań ze Stanford opowiedział członek zespołu badawczego.

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

REKLAMA

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

REKLAMA