REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert

Subskrybuj nas na Youtube
#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert
#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

#DlaWiększejIdei – to hasło najnowszej kampanii Idea Expert, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do realizowania marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków.

Wybór prysznica zamiast kąpieli w wannie, zakupy z kartką, samodzielne gotowanie w domu, czy polowanie na okazje podczas wyprzedaży to tylko przykłady drobnych zmian, które warto wprowadzać w życie #DlaWiększejIdei.

REKLAMA

Dzięki nawet niewielkim zmianom w naszych codziennych przyzwyczajeniach czy eliminacji niezdrowych nawyków możemy znacznie szybciej realizować marzenia. Dla jednych jest to wymarzony sprzęt sportowy dla dzieci, rodzinny wyjazd na wakacje, dla innych nowy samochód lub własne mieszkanie. Pomysłów na odkładanie pieniędzy jest mnóstwo. Dzięki nim możemy wcześniej spłacić kredyt lub zdecydować się na jego zaciągnięcie, by nie odkładać realizacji marzeń.

Wszystko #DlaWiększejIdei!

Do udziału w kampanii zaproszono pięcioro blogerów, którzy w krótkich filmach prezentują swoje pomysły na oszczędzanie #DlaWiększejIdei.

  • Jacek Gadzinowski, Gadzinowski.pl http://youtu.be/nnLbyfbuXX4
  • Piotr Trybalski, FotografwPodrozy.pl
  • Karolina mama Nikoli, autorka bloga Szafeczka.com
  • Sylwia Gaczorek, sylviagaczorek.blogspot.com
  • Magdalena Kanoniak www.Radzka.pl

REKLAMA

Najważniejszym elementem kampanii jest inspiRATOR! www.dlawiekszejidei.pl/inspirator, czyli zabawny quiz, za pomocą, którego każdy użytkownik dowiaduje się ile pieniędzy może miesięcznie i rocznie zaoszczędzić zmieniając swoje przyzwyczajenia. Najciekawsze porady są prezentowane w formie #hashtagów popularnych w komunikacji internetowej, na których opiera się cała akcja.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowo na stronie www.dlawiekszejidei.pl prowadzony jest konkurs na najlepszy film prezentujący Większą Ideę na oszczędzanie i sposób na jej realizację. W pierwszym etapie konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć nagrody tygodnia (Amazon Kindle), głosują internauci. Spośród 5 najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę. W finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac, blogerzy wspierający kampanię zadecydują, komu przyznają nagrody.

Jacek Gadzinowski przekaże zwycięzcy nagrodę w postaci kursu kitesurfingu IKO (1;2;3) lub freestyle. Fotograf w podróży kamerę Go Pro HERO 3 + Black Edition. Szafeczka inteligentną zabawkę Bo i Yana oraz iPad mini Retina. Radzka elegancką torebką FurlaCandy Satchel, a Sylwia Gaczorek przekaże zwycięzcy rower Electra.

Dodatkowo Idea Expert przyzna nagrodę specjalną. Wybrany autor otrzyma wyjątkowy skuter Romet Retro.

Kreacje w ramach akcji pojawią się na kanale YouTube, VOD, TVNPlayer oraz mediach społecznościowych.

Kalkulatory

Aktywne druki i formularze

Podyskutuj o tym na naszym FORUM

Podczas trwania kampanii klienci odwiedzający oddziały Idea Expert otrzymają naklejki w formie #hashtagów, które będą im przypominały o sposobach na codzienne oszczędzanie.

  • Kreacja: Golden Submarine
  • Produkcja: Golden Submarine
  • Planowanie i zakup mediów: Sales&More
  • Social media: Valkea Social Media

Kampania rusza 22 września.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA