REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Poradniki

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Prawo do wypoczynku a efektywność pracy. Jak zarządzać projektami w wakacje?

Rozpoczęły się wakacje, a wraz z nimi sezon urlopowy. Dla wielu firm oznacza to spowolnienie pracy i potencjalne opóźnienia w projektach. Czy jest się czym martwić? A może dać projektom wolne i pilnować tylko tych kluczowych?

Zarządzanie portfelami projektów w dużej firmie

Jaka jest recepta na skuteczne zarządzanie projektami w dużych firmach? Na to zapytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, bo różne organizacje borykają z różnymi problemami, a im firma jest większa, tym więcej wyzwań się przed nią pojawia. Podstawowym założenie – musi być zachowana spójność realizowanych projektów z celami strategicznymi firmy oraz musi zostać opracowany precyzyjny plan działania.

Jak zadbać o efektywną i bezpieczną flotę w firmie?

Firmowa flota pojazdów to element każdego sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa. Powinna być ekonomiczna, bezpieczna i bezawaryjna – zwłaszcza, że intensywność eksploatacji służbowych aut jest nawet 4-krotnie większa niż aut prywatnych.

Jak obniżyć koszty działalności gospodarczej?

Wybór tańszych lub darmowych narzędzi pracy lub reklama w internecie to tylko niektóre z rozwiązań pozwalających obniżyć koszty działalności gospodarczej.

REKLAMA

Jak wystartować z własnym biznesem - wskazówki dla nowych firm

Start każdego biznesu wymaga przede wszystkim innowacyjnego pomysłu, który będzie w stanie przebić się przez konkurencję i zacząć funkcjonować na rynku na stabilnej pozycji. Nie każda firma ma aspiracje bycia liderem, jednak kwestia zaistnienia, pokazania swoich możliwości i osiągnięcia zysków jest bardzo istotna. Pierwsze kroki bywają trudne, ponieważ wiążą się z dużą ilością formalności, a przede wszystkim z wkładem pieniężnym, który będzie w stanie pokryć wszystkie wydatki w pierwszych miesiącach działalności. I na takie sytuacje warto się przygotować, wcześniej sprawdzając np. opcje pożyczek dla nowych firm.

Ochrona zdrowia psychicznego

To praktyczne opracowanie poświęcone ustawie o ochronie zdrowia psychicznego. Oprócz rozważań w tym przedmiocie, sporo miejsca poświęcono ubezwłasnowolnieniu czy leczeniu odwykowemu przeciwalkoholowemu.

Procedura administracyjna dla urzędników

Procedura administracyjna dla urzędników... to publikacja omawiająca przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, w której autor dokonał uporządkowania istotnych w tym zakresie zagadnień.

Pomoc społeczna. Procedura i tryb przyznawania świadczeń

To trzecie wydanie popularnej publikacji poświęconej zagadnieniom procedur przyznawania świadczeń socjalnych. Książka przedstawia procedury przyznawania świadczeń w ramach pomocy społecznej.

REKLAMA

Ulga rehabilitacyjna w PIT bez tajemnic

Osoby zainteresowane skorzystaniem z ulgi rehabilitacyjnej w PIT powinny uważnie zapoznać się z radami naszych ekspertów.

Wszystko o uldze na dziecko (prorodzinnej) w PIT

Nasi eksperci podpowiadają, jak bez błędu skorzystać z odliczenia na dzieci od podatku.

Założyć własną firmę nie jest trudno

W kompleksowym Poradniku podpowiadamy jak po kolei dokonać wszystkich niezbędnych czynności by założyć swoją własną firmę.

Jak uzyskać zwrot VAT za materiały budowlane?

Krok po kroku podpowiadamy, jak po budowie własnego domu lub po remoncie odzyskać część VAT z faktur za materiały budowlane.

Zarządzanie kadrami

Jeśli od co najmniej dwóch lat nie trafił ci w ręce podobny tytuł, to ta książka odświeży i uporządkuje ci wiedzę o zarządzaniu kadrami. Jest to wydanie aktualne, z wiedzą godną roku 2010. Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – jest to zatem gwarancja rzetelności i jakości w doborze materiałów.

Organizacja spotkań

Celem niniejszego przewodnika jest udzielenie praktycznych rad dotyczących organizowania konstruktywnych i ciekawych spotkań. Przykłady oraz gotowe do wykorzystania techniki, przedstawione w zwięzły i przystępny sposób, przekonają każdego, że organizowania spotkań można się nauczyć.

Komputer PC w biurze i nie tylko

Książka "Komputer PC w biurze i nie tylko" to kompendium wiedzy o odpowiednim wykorzystywaniu komputerów w firmach. Znajdziesz w niej informacje o aplikacjach biurowych i ich możliwościach, a także wiele innych przydatnych wiadomości. Dowiesz się, jak istotne znaczenie dla firmy ma odpowiednia polityka bezpieczeństwa danych, jak opracować taką politykę i wdrożyć ją w przedsiębiorstwie.

Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół

Współpracownicy mogą spowodować, że Twoja praca stanie się wielką frajdą. Mogą też sprawić, że zamieni się ona w prawdziwy koszmar. Będziesz z poczuciem sukcesu piąć się po szczeblach kariery albo zaczniesz łykać antydepresanty. Czy zachowania Twoich kolegów i koleżanek czasem wydają Ci się niezrozumiałe, nielogiczne albo zupełnie absurdalne? Jak ich rozgryźć? Jak rozpracować zasady gry, którymi się kierują? Dowiedz się pierwszy, bądź górą!

Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu?

W Stanach Zjednoczonych, prowadzenie biznesu w ramach franczyzy bije rekordy popularności. Także rynek polski oferuje coraz więcej możliwości dla wszystkich zainteresowanych prowadzeniem firmy na tych zasadach. Sprawdź, jak wyglądała droga kariery innych biznesmenów, którzy zdecydowali się na ten sposób zarabiania pieniędzy.

Zarządzanie czasem

Jesteś zabiegany, zapracowany, wszędzie ciągle spóźniony? Dwoisz się, troisz, a czasem nawet myślisz o akcji klonowania na szeroką skalę, byle tylko pogodzić obowiązki zawodowe, domowe i towarzyskie? Wiele razy postanawiałeś planować sobie dzień pracy, ale zawsze w końcu wpadałeś w jedną z pułapek, które zastawił na Ciebie uciekający czas? Jeśli nie możesz być od niego szybszy, musisz być sprytniejszy! Ta niewielka książka, której niewątpliwą zaletą jest także i to, że nie potrzebujesz wielu godzin, by przez nią przebrnąć, w sposób bezpośredni i skuteczny pomoże Ci wreszcie uporać się z pęczniejącym harmonogramem zajęć.

Excel 2007 w firmie. Controlling, finanse i nie tylko

Excel 2007 w firmie. Controling, finanse i nie tylko" pokazuje, w jaki sposób korzystać z programu w charakterze narzędzia analiz. Nie ma znaczenia, czy dopiero zaczynasz pracę z Excelem, czy też używałeś go już wcześniej. Książka zawiera wiele praktycznych ćwiczeń oraz konkretnych przykładów wraz z objaśnieniami, które wskazują na różne zastosowania tego programu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób używać Excela do planowania płynności finansowej albo jak obliczyć okres zwrotu nakładów.

Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko

Nasze życie jest zdominowane przez prędkość, która spycha zdrowy rozsądek na margines. Gdy stoimy w korku, narasta w nas bezsilna złość. Uczyniliśmy z samochodów jeżdżące biura. Czujemy się odcięci od świata, gdy na parę minut wysiądzie internet. Denerwujemy się, gdy nie możemy się do kogoś dodzwonić. Ciągle poszerzamy zakres własnych obowiązków i czujemy się odpowiedzialni za coraz więcej spraw. A mniej więcej o 10.30 rano misternie zaplanowany dzień pracy przekształca się w chaotyczną krzątaninę.

Fundacje Stowarzyszenia. Funkcjonowanie i opodatkowanie

Niniejsze opracowanie stanowi omówienie - pod kątem prawnym, podatkowym i rachunkowym - problematyki funcjonowania fundacji oraz stowarzyszeń. Są to formy prawne organizacji pozarządowych, które zdecydowanie najczęściej występują w obrocie społeczno - gospodarczym. Przede wszystkim przedstawiono tu podstawowe zasady i procedury zakładania fundacji i stowarzyszeń wraz ze wskazaniem praktycznych elementów przedmiotowej tematyki, w tym określenie możliwości fundacji i stowarzyszeń w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
Załączone zostały przykładowe wzory podstawowych dokumentów i aktów wewnętrznych wykorzystywanych w fundacjach i stowarzyszeniach.
W związku z faktem, że przedmiotowa publikacja nie stanowi wyczerpującego omówienia rzeczonej problematyki, wskazano również podstawowe źródła prawa regulujące wskazaną tematykę.

Nowa era innowacji

Innowacje można zdefiniować jako kształtowanie oczekiwań konsumentów poprzez ciągłe reagowanie na ich zmieniające się wymagania, zachowania i doświadczenia. W obecnych warunkach gospodarczych, uważają czołowi eksperci, nowa innowacja wykorzystuje globalne zasoby finansowe oraz globalne zasoby ludzkiej wiedzy i pomysłowości do stworzenia platformy, gdzie konsumenci mogą indywidualnie dopasowywać marketing-mix do swoich potrzeb.

Coaching kadry kierowniczej

Ta książka ma dwa oblicza. Dla coacha wyższej kadry zarządzającej będzie świetną lekturą o tym jak być skutecznym coachem (opis siedmiu kompetencji skutecznego coachingu) oraz źródłem nowego modelu działania (opis siedmiu kroków modelu Coachingu Achieve). Z kolei dla prezesa lub menedżera będzie to przewodnik pomocny w wyborze właściwego coacha (który powinien wykazywać w działaniu siedmiu kompetencji) i kontroli procesu coachingu (który powinien przebiegać zgodnie z 7-oma krokami modelu).

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Organizacja, która chce sprostać pojawiającym się wyzwaniom rynkowym, musi poznać swojego klienta wraz z jego potrzebami i oczekiwaniami. Ich przełożenie na decyzje firmy tworzy fundament do budowy trwałej przewagi konkurencyjnej. Dlatego zwrócenie się firmy w kierunku marketingu relacji rozpoczyna nową drogę działalności, której celem jest satysfakcja i lojalność klientów, a także rozwój zyski. Firmy wykorzystują w tym celu różne strategie – autorzy opisali je w tej książce.

Relacje inwestorskie

Ustanowienie i utrzymanie komunikacji między spółkami a inwestorami – to obszar działań relacji inwestorskich, które są obecnie jednym ze standardów funkcjonowania spółki akcyjnej o akcjach w obrocie publicznym. Pośrednicy finansowi, analitycy, media, organy nadzoru, a także sami inwestorzy wywierają nacisk na dobry przepływ informacji od firm. Uczciwe i rzetelne informacje są bowiem lekarstwem na kryzysy gospodarcze i skandale finansowe. Dają szansę na zyskowny rozwój i zaufanie rynku.

Jak czytać i rozumieć angielskie dokumenty sądowe w sprawach cywilnych? Praktyczny przewodnik

Ta książka to praktyczny przewodnik przygotowany dla osób, które stykają się z anglojęzycznymi dokumentami sądowymi dotyczącymi spraw cywilnych – dla prawników, tłumaczy, menedżerów i studentów. Aby rzeczywiście była przydatna dla czytelników, książka została pomyślana jako połączenie słownika i podstawowego kursu angielskiego języka prawniczego. Wszystkie przedstawione w książce dokumenty są autentyczne, a występująca w nich terminologia jest wszechstronnie objaśniona.

E-learning. Tajniki edukacji na odległość

Aby skutecznie pełnić role zawodowe, społeczne i osobiste, potrzebujemy wiedzy wyselekcjonowanej i uporządkowanej, atrakcyjnej i przejrzystej, a także pozwalającej na sprawdzenie poziomu jej opanowania. Na to zapotrzebowanie odpowiada e-learning czyli wszelkiego rodzaju szkolenia elektroniczne i e-kursy. Ta książka przedstawi ci podstawowe terminy, zasady i narzędzia stosowane w skutecznym e-learningu. Dowiesz się jak oceniać programy e-nauczania oraz jak mierzyć ich efektywność i rentowność.

Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach

Dla części ekspertów warunkiem osiągnięcia sukcesu w biznesie jest stworzenie inspirującego i przyjaznego środowiska pracy. Tylko w takich warunkach pracownicy są w stanie reagować na sytuacje rynkowe, sprawnie i skutecznie rozwiązywać problemy klientów. Ważne jest więc monitorowanie nastrojów w firmie i umiejętne zarządzanie systemem kadr. Ta książka pokazuje jak radzą sobie z tym polskie przedsiębiorstwa. Świetnie służy jako punkt wyjścia do ulepszenia obecnego systemu kadrowego w firmie.

Rachunkowość finansowa i podatkowa. Nowe wydanie 2010

Ta książka to nowe, uaktualnione i poszerzone wydanie cieszącego się dużą popularnością podręcznika z dziedziny rachunkowości finansowej z uwzględnieniem zagadnień podatkowych. 725 stron i 30 rozdziałów to zapewnienie, że wszystkie ważne i potrzebne informacje zostały zawarte. Autorzy powołują się na najnowsze rozwiązania prawne obowiązujące w roku 2010 m.in. zmiany w ustawie o rachunkowości i prawie podatkowym, zmiany w prawie UE i zmiany w standardach rachunkowości MSR i MSSF.

Prawo pracy. 4 wydanie 2011

Prawo pracy nie powstało po to, by utrudnić komukolwiek życie. Jego celem jest stworzenie minimalnych warunków współpracy gospodarczej między ludźmi tak, aby zdobywanie środków do życia nie wiązało się z utratą ludzkiej godności, zdrowia, psychicznej równowagi. Warto je znać, aby nie dać się naciągnąć nieuczciwym pracownikom ani nieuczciwym pracodawcom.

Jak pisać dobre e-maile

Sprawna i skuteczna komunikacja to podstawa biznesu - niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej wykorzystywanych środków przekazu informacji, warto umieć perfekcyjnie się posługiwać tym użytecznym narzędziem, aby skutecznie przekazywać właściwe komunikaty.

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu.

Początkujący menedżer

"Początkujący menedżer. Wydanie V" to poradnik opisujący zagadnienia przydatne każdemu, kto stoi u progu kariery menedżerskiej. Przedstawia zasady zarządzania personelem, dzięki którym można zyskać poważanie bez konieczności uciekania się do stosowania argumentów siłowych. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak bezboleśnie wdrożyć się w nowe obowiązki i wypracować sobie własny styl zarządzania. Nauczysz się rozmawiać z personelem, motywować pracowników i postępować z osobami zachowującymi się nieodpowiednio. Poznasz sposoby oceniania pracy swoich podwładnych i ustalania wynagrodzeń. Przeczytasz także o metodach radzenia sobie ze stresem, który nierozerwalnie wiąże się z pracą menedżera.

Psychologia coachingu

Ta książka jest przydatnym źródłem wielu teorii psychologicznych związanych z coachingiem i rozwojem. Znajdziesz w niej także kilkanaście ćwiczeń, które umożliwią odkrywanie siebie, analizę problemów, poszukiwanie rozwiązań oraz zmianę zachowań. Autorzy widzą coaching – i przedstawiają go czytelnikom – jako narzędzie zdobywania wiedzy i inspiracji z przeszłości. To co już się stało nie jest warte naprawiania. Liczy się przyszłość.

Marketing i public relations w małej firmie

Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym --klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Finanse dla niefinansistów

Kiedy menedżerowie i przedsiębiorcy orientują się, jak bardzo potrzebują wiedzy o finansach? Stracić pieniądze można na tysiąc sposobów, czasami nawet o tym nie wiedząc. Niniejszy elementarz wiedzy o finansach nie uchroni Cię przed złymi decyzjami finansowymi, jednak uświadomi Ci, że w wielu sytuacjach masz do wyboru więcej niż jedną opcję.

Finanse

Dla większości osób „finanse” kojarzą się ze światem giełdy, międzynarodowymi transakcjami i liczbą zer przyprawiającą o zawrót głowy. Jednak finanse to – od zawsze i przede wszystkim – sposób regulowania zależności między ludźmi, firmami, państwami. Strumienie pieniędzy pędzą w różnych kierunkach, co ma kluczowe znaczenie dla ilości pieniędzy lądującej w naszych portfelach. Takie całościowe podejście prezentują autorzy tej książki i dlatego wyróżnia się ona spośród wielu innych podręczników.

Zarządzanie. Kanony i trendy


Autorzy tej książki łączą klasyczne podejście do zarządzania oparte na czterech głównych działaniach (planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola) z nowoczesnymi koncepcjami zarządzania wiedzą, budowania relacji i odkrywaniem potrzeb klienta. Ich zdaniem, w obecnych czasach tylko taki sposób postępowania może przynieść sukces – klasyczne sposoby nie działają, ponieważ klienci chcą otrzymywać więcej niż dotychczas. Dobry jakościowo produkt po dobrej cenie już nie wystarczy.

Kompendium wiedzy o logistyce. Wydanie IV

Logistykę pogardliwie określa się jako „sztukę przenoszenia rzeczy z miejsca na miejsce”. Logistyka nie ma takiego blasku sławy jak reklama czy strategia. Jej menedżerowie nie udzielają wywiadów w prasie biznesowej. Jednak bez logistyki żadna firma nie urosłaby powyżej kilkunastu – w porywach do kilkudziesięciu – klientów. Odpowiada ona za transport do klienta, jak również za przepływ w firmie surowców i półproduktów oraz za dostarczanie surowców w najbardziej odpowiednim dla produkcji czasie.

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie. Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium.

CRM - Relacje z klientami

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Czas na e-biznes

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne.

Przełomowe innowacje

Książka traktuje o niepowodzeniach firm z utrzymaniem czołowej pozycji w swoich branżach. Chodzi o firmy „dobre” – podziwiane, naśladowane, znane ze skutecznego działania. Gdy jednak przychodzi moment kontaktu tych firm z pewnego rodzaju zmianami technologii branży, nie są one w stanie nadążyć i utrzymać klientów. Miało to miejsce w handlu detalicznego, w branży dysków komputerowych, koparek, stalowni i wielu innych. Na czym polega to zjawisko i jak je okiełznać – dowiesz się z tej książki.

Kompendium wiedzy o społeczeństwie, państwie i prawie

Brak znajomości podstawowych pojęć z zakresu społeczeństwa, państwa, prawa, jako obywatele jesteśmy częścią czegoś czego nie rozumiemy. W takim wypadku – prędzej czy później – znajdzie się ktoś kto bez skrupułów wykorzysta naszą niewiedzę dla własnych korzyści. Może to być zawistny sąsiad, niedouczony pracownik administracji publicznej albo zwykły bandyta. Nie wolno ryzykować w ten sposób przyszłości i bezpieczeństwa swojego, swojej rodziny ani swojej firmy.

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów 2010

„Zasady prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów” wydawane są regularnie już od 20 lat. Pierwsze wydanie tej publikacji ukazało się w 1990 roku i od tego czasu sprzedano łącznie 200.000 egzemplarzy. Świadczy to o nieustającej przydatności tej pozycji książkowej, która cieszy się ogromnym powodzeniem wśród rzeszy przedsiębiorców ale nie tylko, bo także pośród doradców podatkowych i księgowych, w całej Polsce. Coroczna aktualizacja „Zasad…”, uwzględniająca zmiany w przepisach podatkowych sprawia, że książka ta zawsze stanowi pomocne narzędzie w prowadzeniu działalności gospodarczej opodatkowanej na zasadach ogólnych. Jej walorem jest też praktyczne ujęcie problemów, które obrazowane są dodatkowo przykładami. Jej wartość użytkową i merytoryczną oraz funkcjonalny charakter potwierdza popularność niniejszej publikacji.

Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych

Wiedza o „dlaczego” i o „jak/w jaki sposób” jest często marginalizowana przez skupienie się na szybkich wynikach. Taka postawa jest zrozumiała, ale nie działa zawsze i wszędzie. Gdy bowiem zmieniają się warunki działania, to właśnie „dlaczego” i „jak” pozwalają zaadaptować się i być skutecznym w nowej sytuacji. Coaching oparty na wiedzy to narzędzie służące do zapewnienia tej wiedzy o „dlaczego” i „jak” wszystkim specjalistom i menedżerom, którzy tego potrzebują.

REKLAMA