REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Pizzeria - reklama

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Pizzeria - reklama
Pizzeria - reklama

REKLAMA

REKLAMA

Otwierając pizzerię nie zapomnij o tym, że bardzo ważnym elementem będzie przygotowanie odpowiedniej reklamy. Jej zadaniem będzie zaprezentowanie potencjalnym, przyszłym klientom faktu jej otwarcia, oraz jej ofertę.

Przygotowana reklama będzie miała za zadanie zachęcić osoby do których ją skierujesz do odwiedzenia pizzerii. Zastanów się jaką kwotę jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel i sprawdź co możesz dzięki temu przygotować.

REKLAMA

Istnieje wiele różnych sposobów i miejsc, w których możesz zamieścić reklamę swojej firmy.

Może to być reklama prasowa, szczególnie w prasie lokalnej. Zaletą takiej reklamy jest wysoka skuteczność (gazeta dociera do wielu osób). Np. kilka ogłoszeń w miejscowej prasie, wizytówki, które będą dodawane do wydawanych rachunków, plakaty, ulotki, które rozniosą uczniowie chcący dorobić do kieszonkowego.


Strona internetowa

REKLAMA

W dzisiejszych czasach właściwie już nikt nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez własnej strony internetowej. Własna strona internetowa ma wiele zalet a przy prowadzeniu takiego biznesu jak pizzeria może Ci przysporzyć wielu nowych klientów, którzy zachęceni znalezioną w Internecie ofertą odwiedzą lokal lub zamówią coś do domu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Internet to dzisiaj coraz bardziej popularne i najsprawniejsze medium reklamowe. Będzie to jednak większa inwestycja musisz więc się liczyć z większymi wydatkami.
W dobie Internetu nie ważne jest jaką prowadzisz działalność i na jaką skalę, ale ważne jest że każde wejście na Twoją stronę to szansa na zwiększenie zysków firmy.

Po pierwsze zastanów się czego oczekujesz i co chcesz dzięki tej stronie osiągnąć. Czy ma to być strona tylko informacyjna, czy ma też być sklepem internetowym, czy też chcesz tam zamieścić informacje z Twojej dziedziny (np. przepisy kulinarne).

Po drugie jasno określ do jakich odbiorców przede wszystkim pragniesz aby strona była skierowana. Te informacje będą bardzo istotne dla osoby, która będzie przygotowywała Twoją stronę.

Pamiętaj jednak, że nawet najlepiej przygotowana strona internetowa nie spełni swojego zadania, jeżeli będzie nieaktualna. Każdy klient, odwiedzając stronę będzie przede wszystkim szukał aktualnych informacji o ofercie.

Strona zawierająca aktualne informacje, z wiadomościami odpowiadającymi na potencjalne pytania Twoich klientów przynosi firmie duże korzyści, buduje jej pozytywny obraz.

Nieaktualna strona zniechęca i raczej drugi raz klient na nią nie wejdzie.

REKLAMA

Powstanie strony internetowej

Aby powstała strona internetowa potrzebne jest kilka niezbędnych elementów. Niezbędna jest domena (czyli adres www), tzw. hosting (czyli dostęp do miejsca na serwerze) oraz tzw. kontent (czyli szablon strony, grafika, teksty, zdjęcia).

Wybierając adres www swojej strony pamiętaj, że powinien on koniecznie zawierać nazwę firmy lub jej skrót bądź wskazywać na rodzaj działalności. To bardzo ważne, aby można było łatwo odnaleźć Twój adres. Chcąc uzyskać taki adres należy zarejestrować się i wykupić domenę. Najprościej jest zrobić to przy pomocy firmy specjalizującej się w sprzedaży domen.

www.home.pl
www.nazwa.pl
www.az.pl

Ile kosztuje założenie strony internetowej?

Rejestracja i pierwszy rok utrzymania domeny internetowej wiążą się na ogół z wydatkiem kilkudziesięciu złotych. W następnych latach cena utrzymania domeny waha się średnio od 40 do 150 zł za rok.

Koszt wykupienia miejsca na serwerze (hosting) kształtuje się w zależności od pojemności, szybkości, możliwości programowych serwera. Najczęściej waha się on od kilkudziesięciu do kilkuset złotych za rok użytkowania. Kwota ok. 500-700 zł powinna wystarczyć na przygotowanie w miarę prostego projektu witryny. Strona przygotowana z dużym rozmachem może kosztować co najmniej kilka tysięcy złotych.

Na naszym rynku funkcjonuje wiele firm oferujących tworzenie stron internetowych, zapoznaj się z ofertą przynajmniej kilku nim zwrócisz się do którejś.

www.stronywwwdlafirm.pl
ww.go-tworzeniestroninternetowych.pl
www.webon.pl
www.vgh.pl
www.o12.pl
www.taniestronyinternetowe.pl

Plakaty i ulotki

Planując działania reklamowe pomyśl o plakatach a szczególnie ulotkach. Już nawet za kilkaset złotych możesz je wydrukować. Pamiętaj, że ulotka reklamowa jest najprostszą formą prezentacji oferty firmy.

Warto więc poświęcić jej przygotowaniu trochę uwagi, szczególnie że dobrze zrobiona ulotka może w ciągu jednej chwili rozbudzić zainteresowanie klienta Twoją ofertą.

Ulotka ma jeszcze tą zaletę, że jest stosunkowo tania a pozwala na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów.

www.drukowanieulotek.pl
www.maxmedia.pl
www.drukula.com
www.drukujulotki.com
www.fabrykaulotek.pl


Anna Konarzewska-Żuczek

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

REKLAMA

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA