REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Kawiarenka internetowa - pomysł
Kawiarenka internetowa - pomysł

REKLAMA

REKLAMA

Założenie kawiarenki internetowej, w której można usiąść przy komputerze i „poserfować” w sieci, pograć w gry, nawiązać kontakt ze znajomymi, no i jeszcze przy okazji napić się dobrej kawy, wydaje się być na naszym rynku wciąż dobrym pomysłem. Dostęp do internetu nie jest bowiem tak powszechny jak potrzeba korzystania z tej sieci.

Ważny jest pomysł

REKLAMA


Ale dzisiaj już nie wystarczy samo podłączenie do internetu i sprawny komputer. Zakładając kawiarenkę internetową musisz zaproponować klientom coś więcej.

Na dobry pomysł składa się kilka czynników, ale jeżeli wiesz czego chcesz i do jakiego klienta masz zamiar dotrzeć – to już połowa sukcesu.

Jeżeli Twoimi klientami w większości będą młodzi ludzie, wśród których rodzi się moda na spotkania z przyjaciółmi w miejscu gdzie można gawędzić ze znajomymi poprzez łącze internetowe np. za pomocą programu skype – pomyśl koniecznie o takiej możliwości.

Inną możliwością jest prowadzenie kawiarenki w połączeniu z różnymi ofertami np. nauki obsługi komputera i korzystania z internetu. Szczególną szansę powodzenia może mieć taka oferta w małych miejscowościach.

Dobrym pomysłem może być zainstalowanie gier. Takie miejsce na pewno przyciągnie wielu młodych ludzi.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowo w Twojej ofercie mogą znaleźć się takie usługi jak:
• możliwość skanowania zdjęć, czy dokumentów;
• drukowanie;
• przepisywanie komputerowe;
• sprzedaż części komputerowych;
• naprawa komputerów;
• tworzenie stron internetowych
• hosting, czyli utrzymywanie kont e-mail.

Jeszcze inny sposób na ciekawą ofertę to zainstalowanie na komputerach szerokiej gamy encyklopedii i słowników multimedialnych.

Takich pomysłów może być jeszcze wiele. Znajdź to co Tobie może przynieść najwięcej korzyści.

Co zdecyduje o Twoim sukcesie?

– dbałość o estetykę i kulturę,
– miła atmosfera i kompetentna obsługa,
– dbałość o jakość sprzętu,
– stosunkowo niska cena,
– atrakcyjność sprzętu,
– oferowane dodatkowe usługi.

Ceny

Istotną kwestią, prawdopodobnie w znacznej mierze decydującą o sukcesie Twojego pomysłu, będzie ustalenie cen. Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia cen konkurencji, jeśli będziesz taką miał w najbliższej okolicy. Najczęściej spotykane ceny to 2-4 zł za godzinę.

Ale pomyśl też o ofercie specjalnej przy otwarciu, karnetach dla stałych klientów, specjalnych ofertach np. w okolicach świąt, bądź ferii zimowych, wakacji. Może coś specjalnego w weekendy (np. dwie godz. … zł trzecia gratis; taniej o 50% miedzy 11 a 14 – czy też w innym czasie np. czasie o małej frekwencji).

Anna Konarzewska-Żuczek

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA