Salon kosmetyczny we franczyzie
REKLAMA
REKLAMA
Salon kosmetyczny może przynosić spore przychody. Trzeba jednak najpierw w niego zainwestować i dobrze przemyśleć zakres oferowanych usług. W przypadku wątpliwości w sukces, można skorzystać ze sprawdzonego przepisu. A franczyza jak w każdym przypadku jest sprawdzonym pomysłem na biznes.
REKLAMA
Znana firma działająca w branży kosmetycznej podaje następujące warunki przystąpienia do sieci.
REKLAMA
1. Lokalizacja – duże miasta powyżej 100 tys. mieszkańców (prestiżowe dzielnice);
2. Lokal – powierzchnia minimum 160 m2, wysokość 3 m, parter, przestrzenne witryny, własność lub dzierżawa minimum 5 lat;
3. Systematyczne uczestnictwo w szkoleniach, mających na celu przede wszystkim podniesienie standardu obsługi klienta;
4. Zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa przestrzegając zasad współpracy franczyzowej;
5. Mile widziane wykształcenie medyczne lub kosmetyczne.
W związku z tym, że nie ma w Polsce mocno rozwiniętej sieci salonów kosmetycznych we franczyzie, przystąpienie do znanej sieci i otwarcie placówki, teraz, kiedy nie ma jeszcze za każdym rogiem salonu firmowego „X”, gwarantuje zainteresowanie klientów. Dlaczego? Marka przyciąga klienta, pracując jednocześnie na sukces przedsiębiorcy.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA