REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Poznaj 50 wpływowych kobiet biznesu

Poznaj 50 wpływowych kobiet biznesu
Poznaj 50 wpływowych kobiet biznesu

REKLAMA

REKLAMA

24 września w Warszawie odbędzie się premiera książki „50 wpływowych kobiet biznesu”. Zaglądamy zza kulisy i zdradzamy jak będzie wyglądała tegoroczna edycja.

Celebracja kobiecych sukcesów

- Książka „50 wpływowych kobiet biznesu” to ukłon w stronę kobiet, które na co dzień wyróżniają się determinacją, motywacją i kreatywnością. Celem książki jest zaprezentowanie ich dokonań, historii, ale także zainspirowanie tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z biznesem lub szukają swojej drogi – tłumaczy Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna czasopisma Businesswoman & life, które jest organizatorem gali oraz odpowiada za realizację i wydanie książki. Wśród bohaterek książki znalazły się: Beata Tadla, Irena Eris, Justyna Steczkowska, Edyta Pazura czy Ewa Minge, a także silne osobowości kobiece ze świata biznesu.

REKLAMA

Polecamy: Pakiet Kadrowy: Wynagrodzenia 2020 + Czas pracy 2020 + Zatrudnianie i zwalnianie pracowników + Uprawnienia rodziców w pracy

Premierowa gala

Premiera książki odbędzie się podczas uroczystej gali.  Tu poznamy bohaterki. W programie znajdzie się także licytacja giftów na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz pokaz mody. Na koniec organizatorzy zapraszają na uroczysty bankiet, podczas którego będzie okazja do swobodnej rozmowy i celebracji tego wyjątkowego wieczoru wspólnie z bohaterkami książki. Całkowity dochód ze sprzedaży publikacji zostanie przekazany na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Sukces pierwszej edycji

W zeszłorocznej edycji książki zamieszczone zostały wywiady z właścicielkami firm, prezeskami oraz osobami znanymi z pierwszych stron gazet: Teresą Rosati, Mariolą Bojarską-Ferenc, Kasią Sokołowską, Kasią Grocholą, czy Urszulą Radwańską. Podczas gali tylko w wyniku licytacji cennych prezentów od partnerów wydarzenia została pozyskana kwota ponad 38 tys. zł, która całkowicie zasiliła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i wsparła jej bieżącą działalność. Misją Wiosek Dziecięcych jest sprawienie, aby każde dziecko dorastało w rodzinnym środowisku, otoczone miłością, szacunkiem i poczuciem bezpieczeństwa. Organizatorzy liczą, że i w tym roku chęć wsparcia Stowarzyszenia sprawi, że do akcji włączy się wiele osób i firm.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

REKLAMA

Onboarding w hybrydowym modelu pracy

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

Jak zbudować dobre „candidate experience”

Czym jest candidate experience? Na co wpływa? Jak zmierzyć candidate experience i jak zbudować dobre?

31 maja 2024 r. upływa ważny termin dla rolników-przedsiębiorców

Do 31 maja 2024 r. należy złożyć zaświadczenie/oświadczenie o nieprzekroczeniu rocznej kwoty granicznej należnego podatku dochodowego za 2023 rok od przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej.

REKLAMA

Twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych dostaną tantiemy za udostępnianie ich dzieł w Internecie. Czy coś się zmieni dla osób korzystających z internetu?

Rada Ministrów 14 maja 2024 r. przyjęła projekt nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na mocy tych przepisów twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów muzycznych (i słowno-muzycznych) będą mieli prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie.

Firma prosi klienta o dane by spersonalizować ofertę, jak reaguje polski konsument

Firmy chcą wiedzieć coraz więcej o swoich klientach po to by łatwiej konkurować z innymi, dostarczając na rynek produkty lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb nabywców. Konsumenci z kolei są gotowi przekazać więcej danych o sobie, ale nie za darmo – wiedzą już, że takie dane to towar, który ma swoją cenę oczekują więc w zamian dla siebie korzyści. Jakich?

REKLAMA