REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Media społecznościowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Co czeka branżę PR w 2023 roku?

Branża PR 2023. Wraz ze wzrostem inflacji i widmem kryzysu, wiele branż dokonuje przeglądu i oceny własnych działań marketingowych. Najprawdopodobniej w 2023 roku klienci agencji marketingowych i PR będą skupiali się na działaniach o najwyższej skuteczności, poddając skrupulatnej ocenie każdy zwrot z inwestycji.

Współpraca z mediami w sytuacjach kryzysowych – warsztat Krajowej Izby Gospodarczej

Firma z kryzysu może wyjść obronną ręką, jednak warto, aby opracowała strategię współpracy z mediami zanim znajdzie się w podbramkowej sytuacji. Jak poradzić sobie z kryzysem, jak pracować z dziennikarzami i jak reagować w mediach społecznościowych? Jakie mamy prawa i jak możemy z nich skorzystać? Już 23 stycznia 2020 r. w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się warsztat przygotowany przez Kancelarię WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr. Wstęp wolny. Obowiązuje rezerwacja miejsc.

Facebook a dane osobowe użytkowników

Prawie każdy z nas korzysta z serwisów społecznościowych. Co Facebook wie o swoich użytkownikach oraz jak chroni ich dane?

Firmom trudniej będzie dotrzeć do odbiorców przez Facebooka

Facebook zmienia sposób wyświetlania postów. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji.

REKLAMA

Jak wypromować lokalny biznes?

Od wielu lat w Polsce panuje moda na lokalne biznesy. Porzucamy sieciówki na rzecz lokalnych kawiarni, restauracji, sklepów i punktów usługowych. Popularność takich miejsc po części budują ich klienci, polecając je sobie wzajemnie. Jednak w głównej mierze sukces wynika z dobrze zbudowanego wizerunku i odpowiedniej promocji firmy na długo przed otwarciem.

Jak usprawnić strategię marketingową firmy?

Media społecznościowe to nadal młoda i relatywnie nowa forma komunikacji. Jest jeszcze zbyt wcześnie, aby podejmować ostateczne wnioski. Wszyscy eksperymentujemy, testujemy nowe taktyki i uczymy się od innych. Niekiedy social media pomagają w rozwoju firmy. Jak usprawnić swój marketing?

Polacy chętniej szukają pracy przez media społecznościowe

Mimo, iż bezrobocie spada to wciąż brakuje wystarczającej liczby miejsc pracy. Na rynku najchętniej poszukiwani są specjaliści w zakresie informatyki, nauk ścisłych czy inżynierowie. Osoby bezrobotne coraz częściej korzystają z mediów społecznościowych. Zyskują na tym również firmy, które w ten sposób przeprowadzają proces rekrutacji.

REKLAMA

REKLAMA