Współpraca z mediami w sytuacjach kryzysowych – warsztat Krajowej Izby Gospodarczej
REKLAMA
REKLAMA
Sytuacje kryzysowe to nieodłączny element działalności każdej firmy, niezależnie od branży i skali działania. Podpowiemy, jak poradzić sobie z kryzysem, który wyszedł poza mury firmy i stał się informacją publiczną. Omówimy, jak nie dopuścić do zrujnowania wizerunku firmy, który budowaliśmy pieczołowicie przez lata.
REKLAMA
Zagadnienia omówione podczas warsztatu:
- jak zbudować strategię komunikacji firmy w czasie kryzysu,
- czy można wstrzymać publikację,
- czy każdy tekst można autoryzować,
- co zrobić jak opublikowane informacje są nieprawdziwe albo krzywdzące,
- czy można zablokować informacje w internecie,
- media społecznościowe − jak reagować na czarny PR.
Spotkanie poprowadzi Paulina Maślak- Stępnikowska – senior associate w kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr, specjalizująca się w prawie własności intelektualnej &TMT.
Warsztat jest realizowany w ramach cyklu bezpłatnych spotkań prawnych organizowanych przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz kancelarię WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr.
W kolejnych miesiącach omówimy takie tematy jak: programy compliance i skuteczne narzędzia do zarządzania ryzykiem oraz dbanie o własność intelektualną firmy.
Data: 23.01.2020 r.
Godzina: 10:00 – 12:00
Miejsce: Centrum Kreatywności Targowa powered by KIG, ul. Targowa 56
Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy:
https://kig.pl/warsztat-kig-i-kancelarii-wkb-wspolpraca-z-mediami-w-sytuacjach-kryzysowych/
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Patronat medialny nad warsztatem objął Infor.pl
REKLAMA
REKLAMA