reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: handel online

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu handel online. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące handel online.

Produkcja i handel ze spadkami na rynku

Aktualizacja: 02.07.2020

Polskie przedsiębiorstwa wyhamowują, co można już zaobserwować w kilku branżach. Fala upadłości - jak zapowiadają analitycy - dopiero przed nami. »

Zakup samochodu przez internet. Wymysł koronawirusa?

Aktualizacja: 12.05.2020

Siadasz w zaciszu własnego domu i przy użyciu komputera kupujesz… fabrycznie nowy samochód! Scenariusz odległy? Za sprawą koronawirusa trend ten stał się bliższy Polakom niż kiedykolwiek. Jak zatem kupić auto przez internet? »

Hossa w handlu internetowym - koronawirus przyśpiesza rozwój e-commerce

Aktualizacja: 06.05.2020

W czasie epidemii COVID-19 bezkontaktowy e-handel stał się zarówno najwygodniejszą, jak i najbezpieczniejszą metodą dokonywania zakupów. Przesyłkę można odebrać w paczkomatach zdalnie, z wykorzystaniem aplikacji w smartfonie, bez konieczności dotykania panelu sterującego. Bezpieczna i niewymagająca wychodzenia z domu jest również dostawa kurierem. Jak wynika z badania Nielsena „Wpływ COVID-19 na zachowania konsumentów”, 31 proc. Polaków przyznaje, że zwiększyło swoją aktywność zakupową w kanale online w kategorii produktów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych. – Obserwujemy rosnącą z dnia na dzień liczbę przesyłek – zarówno krajowych, jak i zagranicznych – obsługiwanych w ramach naszej sieci. Skala wolumenu jest porównywalna do wyników grudniowych, kiedy w szczycie paczkowym obsługujemy nawet o 100 proc. więcej przesyłek niż w pozostałych miesiącach roku – mówi Tomasz Kowalewski, kierownik terminala w DHL Parcel. »

Omnichannel, więcej niż trend w bankowości

Aktualizacja: 16.07.2019

Relacje z klientami stają się coraz mniej bezpośrednie. Niektóre sektory, takie jak bankowy, większość wpływów osiągają poprzez sprzedaż konsultacyjną. W którym kierunku rozwijać biznes, jeśli klienci unikają zakupów w placówkach firm oraz chcielibyśmy korzystać ze zdobyczy digitalizacji? Rozwiązaniem jest zwrot ku większej personalizacji oraz wielokanałowości doświadczeń klientów. Jednak, by platforma dostarczała pozytywnych doświadczeń, muszą być one dostępne nie tylko za pośrednictwem dowolnego punktu styku, ale także być ciągłe i spójne. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

BillBird SA

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama