REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zapraszamy na szkolenie „Planowanie produkcji i konfekcjonowania w przedsiębiorstwach branży spożywczej”

Zapraszamy na szkolenie „Planowanie produkcji i konfekcjonowania w przedsiębiorstwach branży spożywczej” - 20 lutego 2015 r. / fot. Fotolia
Zapraszamy na szkolenie „Planowanie produkcji i konfekcjonowania w przedsiębiorstwach branży spożywczej” - 20 lutego 2015 r. / fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarium „Planowanie produkcji i konfekcjonowania w przedsiębiorstwach branży spożywczej”, które odbędzie się 20 lutego 2015 r. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Planowanie produkcji w przedsiębiorstwach branży spożywczej jest zazwyczaj bardziej skomplikowane niż w przypadku produkcji mechanicznej.

REKLAMA

Oprócz klasycznych receptur (typu „z wielu składników otrzymujemy jeden produkt” – przykładem jest konfekcjonowanie) mamy również do czynienia z recepturami typu rozbiór („wiele produktów z jednego surowca”) oraz odpadami produkcyjnymi, które nadają się do wykorzystania w procesie. Pomimo tak różnych charakterystyk wszystkie te procesy te powinny być uwzględnione w jednolitym systemie planistycznym - od pozyskania surowców do konfekcjonowania i sprzedaży.

Podczas webinarium zostaną zaprezentowane techniki planowania uwzględniające tę różnorodność. Ponadto zostaną przedstawione narzędzia do rozwiązywania specyficznych problemów planistycznych występujących w przemyśle spożywczym, takich jak:

  • znalezienie optymalnego planu dla procesów rozbioru uwzględniającego zarówno dostępność i koszty surowca jak i planowany popyt i ceny produktów;
  • budowanie zapasu produktów związane z sezonowością popytu uwzględniające terminy ważności;
  • planowanie produkcji produktów o bardzo krótkich okresach ważności (rzędu pojedynczych dni a nawet godzin).

 Agenda:

  • Zintegrowane planowanie produkcji i konfekcjonowania.
  • Uwzględnienie receptur klasycznych (np. konfekcjonowanie) i odwróconych (np. rozbiór) oraz odpadów produkcyjnych i produktów ubocznych.
  • Optymalizacja wydajności dla procesów rozbioru i pokrewnych (np. przetwórstwo mięsa, mleka).
  • Planowanie poziomu zapasu w przypadku sezonowości popytu z uwzględnieniem dat ważności.
  • Planowanie produktów o krótkich terminach ważności.

Aby uczestniczyć Zarejestruj się wypełniając FORMULARZ:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

http://decyzje-it.pl/webinaria/planowanie-produkcji-i-konfekcjonowania-w-przedsiebiorstwach-branzy-spozywczej.html

Webinarium kierowane jest do: Osób odpowiedzialnych za planowanie sprzedaży, produkcji i zaopatrzenia.

Termin:

20 lutego 2015 roku, początek o godz. 10.00 – zakończenie o godz. 10.45 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącym).

Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.

Prowadzący:

Jacek Jakubik Konsultant biznesowy w firmie PCC. Posiada ponad 20 lat doświadczeń w dziedzinie systemów ERP w charakterze konsultanta wdrażającego, lidera projektów wdrożeniowych oraz architekta rozwiązań.

Organizatorzy:

http://decyzje-it.pl/pub/uploadimages/pcc.pngPolish Consulting Company jest firmą konsultingową, świadczącą usługi w zakresie usprawniania organizacji biznesu naszych klientów z wykorzystaniem systemów informatycznych.

Nasz zespół to doświadczeni konsultanci o ponad 10 letniej praktyce w biznesie i wdrożeniach systemów zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych.

Firma powstała w roku 2008 i stale się rozwija.


Do tej pory z naszej wiedzy i praktyki korzysta ponad 60 klientów w Polsce i za granicą. Klientom udostępniamy długoletnie doświadczenia naszych pracowników, stale rozwijane własne produkty jak również usługi i produkty partnerów.

http://decyzje-it.pl/pub/uploadimages/decyzje_logo_220.pngdecyzje-IT.pl to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.

Kontakt z organizatorem: Portal decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515 

Strona webinarium: http://decyzje-it.pl/webinaria/planowanie-produkcji-i-konfekcjonowania-w-przedsiebiorstwach-branzy-spozywczej.html

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Regulacje ESG w transporcie. Z czym to się wiąże?

Branża TSL nie ma łatwo. Firmy z tego sektora muszą zmierzyć się z nowymi wymogami regulacyjnymi i raportowymi – ESG (Environmental, Social, Governance). Chodzi o poprawę standardów środowiskowych, społecznych i zarządzania korporacyjnego. Któe regulacje już są w Europie obowiązkowe, a na które jeszcze czekamy? I najważniejsze - ile trzeba na to wydać i co grozi za ignorowanie tych zmian? 

Na jakie reformy czeka rynek pracy?

Przedsiębiorcy oczekują większego wsparcia od rządu, zwłaszcza w kwestii aktywizacji grup niedoreprezentowanych na rynku pracy. Chcieliby również zmniejszenia kosztów zatrudnienia i zapewnienia dostępu do kandydatów z państw trzecich. Nawołują także do stworzenia warunków sprzyjających rozwojowi kompetencji i kwalifikacji zawodowych. 

Maksymalizacja bezpieczeństwa: Dlaczego oprogramowanie on-premise ma kluczowe znaczenie w świecie zdominowanym przez SaaS?

Jak wynika z szacunków Gartnera, już za 3 lata aż 75 proc. przedsiębiorstw będzie traktować tworzenie kopii zapasowych aplikacji typu SaaS (Oprogramowanie jako Usługa) jako wymóg krytyczny. Jeszcze w tym roku było to 15 proc . Ta istotna różnica wynika z oceny ryzyka. O ile oprogramowanie dostępne w modelu SaaS jest coraz częstszym wyborem organizacji na całym świecie, kluczowe staje się zapewnienie, że przechowywane tam dane są zarówno dobrze chronione, jak i możliwe do odzyskania. W tym kontekście zasadne może być pytanie o dostępne alternatywy, a zwłaszcza możliwość korzystania z tradycyjnego oprogramowania on-premise, które jest instalowane i zarządzane lokalnie.

3 cechy innowacyjnego przedsiębiorstwa. Jak ważna jest ochrona środowiska? [WYWIAD]

Co dziś często przesądza o wyborze kontrahenta? Jak ważna jest ochrona środowiska w świecie biznesu? Jakie proste rozwiązania mogą wprowadzić wszystkie przedsiębiorstwa branży ogrodniczej? O 3 głównych cechach innowacyjności opowiada członek zarządu przedsiębiorstwa W.Legutko, Adam Legutko.

REKLAMA

Jak chronić firmowe pieniądze przez utratą wartości

Wielu przedsiębiorców zastanawia się jak uchronić swój kapitał w czasach wysokiej inflacji. Podobnie jak oni, ich pieniądze powinny pracować. Bank Pekao ma propozycję dla prowadzących działalność gospodarczą, spółkę cywilną lub osobową z uproszczoną księgowością, pozwalającą łączyć wysokie oprocentowanie z elastycznością

Nowe zasady naliczania składki zdrowotnej od 1 stycznia 2025 r. Rząd jest za wprowadzeniem zmian. Co się zmieni?

Nowe zasady naliczania składki zdrowotnej od 1 stycznia 2025 r. Rząd jest za wprowadzeniem zmian. Co się zmieni? Szacuje się, że z tego rozwiązania skorzysta ok. 2,4 mln przedsiębiorców. Rada ministrów przyjęła projekt nowelizacji.

Prognozy na 2025 rok: jakie trendy będą kształtować przyszłość biznesu e-commerce?

Jakie trendy ukształtują branżę e-commerce w nadchodzącym 2025 roku? Jakie narzędzia powinny wykorzystać firmy, żeby się rozwijać?

InPost Pay – rewolucyjna usługa dla Twojego e-sklepu

W dobie ogromnej konkurencji na rynku e-commerce kluczem do sukcesu jest wyróżnienie się i zwiększenie wygody zakupów dla klientów. InPost Pay to rozwiązanie, które może odmienić oblicze Twojego sklepu internetowego, pomagając zwiększyć konwersję dzięki nowoczesnym udogodnieniom. Dowiedz się, dlaczego warto wdrożyć tę usługę i co możesz dzięki niej zyskać!

REKLAMA

Wakacje składkowe 2024 tylko za grudzień. Wniosek trzeba złożyć już w listopadzie

Z wakacji składkowych w 2024 roku można skorzystać już tylko za grudzień. Natomiast wniosek trzeba złożyć już w listopadzie. Państwo opłaci składki za jeden miesiąc za mikroprzedsiębiorców i komorników sądowych. Jakie warunki trzeba spełnić?

Analiza wpływu ryzyka jako narzędzie zarządzania kryzysowego w firmach produkcyjnych [Poradnik]

Firmy produkcyjne, które operują złożonymi procesami, zaawansowanymi technologiami oraz różnorodnymi materiałami, są szczególnie narażone na ryzyko wystąpienia kryzysu. Analiza wpływu ryzyka (ang. Risk Impact Analysis) jest narzędziem, które pozwala firmom oszacować, jakie skutki dla organizacji mogą mieć określone zdarzenia i podjąć kroki w celu ich minimalizacji. Jak firmy produkcyjne mogą wykorzystać to narzędzie, aby skuteczniej zarządzać kryzysami?

REKLAMA