Jak prowadzić blog firmowy?
REKLAMA
REKLAMA
Autorka bloga i projektantka stron internetowych Angie McKaig (www.angiemckaig.com) określiła, w jaki sposób blogi mogą wpłynąć na rozwój każdej firmy. Może się tak stać, gdy:
REKLAMA
- przedstawiają codziennie nowe wiadomości (lub przynajmniej robią to regularnie);
- prezentują nieformalne opinie, które mogą poznawać i z którymi mogą polemizować osoby odwiedzające daną stronę;
- są źródłem przydatnych informacji dzięki zamieszczonym łączom.
To główne sposoby rozwijania działalności firm, ale istnieją również inne metody wykorzystania blogów do marketingu oraz rozwoju firmy.
Polecamy: serwis Zakładam firmę
Przekazywanie informacji swojemu zespołowi
Firmowy blog można wykorzystać do przekazywania współpracownikom i menedżerom informacji na temat obecnego stanu projektu.
Ta metoda, lepsza niż zapychanie ich skrzynek mailowych wiadomościami, umożliwia zarazem archiwizowanie informacji i ich oznaczanie, a także łatwiejsze wyszukiwanie. Blogi świetnie się nadają do zarządzania wiadomościami.
Dostarczanie klientom informacji o Twojej firmie
Możesz z łatwością zamieścić odnośniki do odpowiednich dla potrzeb czytelników raportów, artykułów z innych źródeł. Prowadząc blog, można zamieszczać interesujące czytelników wywiady z ekspertami oraz informacje o webinariach (interaktywnych szkoleniach), a także informować klientów o trendach panujących w ich branży.
Polecamy: Jak założyć własną firmę?
Artykuł jest fragmentem książki „Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm” autorstwa Andy’iego Wibbelsa. Wydawnictwo Onepress.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.