reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > ABC małej firmy > Jak prowadzić blog firmowy?

Jak prowadzić blog firmowy?

Poznawszy szczegóły dotyczące blogów i związane z nimi możliwości, prawdopodobnie się zastanawiasz, w jaki sposób mogą one pomóc Twojej firmie. Jak dzięki nim możesz stać się zauważalny?

Autorka bloga i projektantka stron internetowych Angie McKaig (www.angiemckaig.com) określiła, w jaki sposób blogi mogą wpłynąć na rozwój każdej firmy. Może się tak stać, gdy:

  • przedstawiają codziennie nowe wiadomości (lub przynajmniej robią to regularnie);
  • prezentują nieformalne opinie, które mogą poznawać i z którymi mogą polemizować osoby odwiedzające daną stronę;
  • są źródłem przydatnych informacji dzięki zamieszczonym łączom.

To główne sposoby rozwijania działalności firm, ale istnieją również inne metody wykorzystania blogów do marketingu oraz rozwoju firmy.

Polecamy: serwis Zakładam firmę

Przekazywanie informacji swojemu zespołowi

Firmowy blog można wykorzystać do przekazywania współpracownikom i menedżerom informacji na temat obecnego stanu projektu.

Ta metoda, lepsza niż zapychanie ich skrzynek mailowych wiadomościami, umożliwia zarazem archiwizowanie informacji i ich oznaczanie, a także łatwiejsze wyszukiwanie. Blogi świetnie się nadają do zarządzania wiadomościami.

Dostarczanie klientom informacji o Twojej firmie

Możesz z łatwością zamieścić odnośniki do odpowiednich dla potrzeb czytelników raportów, artykułów z innych źródeł. Prowadząc blog, można zamieszczać interesujące czytelników wywiady z ekspertami oraz informacje o webinariach (interaktywnych szkoleniach), a także informować klientów o trendach panujących w ich branży.

Polecamy: Jak założyć własną firmę?

Artykuł jest fragmentem książki „Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm” autorstwa Andy’iego Wibbelsa. Wydawnictwo Onepress.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Firmowy blog można wykorzystać do przekazywania współpracownikom i menedżerom informacji na temat obecnego stanu firmy czy projektu.
Firmowy blog można wykorzystać do przekazywania współpracownikom i menedżerom informacji na temat obecnego stanu firmy czy projektu.

Pracodawca w kryzysie (PDF)49.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Maciej Wisławski

Adwokat, Kancelaria Brysiewicz i Wspólnicy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama