Jak można wykorzystać firmowy blog?
REKLAMA
REKLAMA
ostęp dla prasy
Ponieważ w obecnych czasach dziennikarze są bardzo zajęci, mogą korzystać z blogów jak z wirtualnego katalogu ekspertów w każdej dziedzinie. Być może media właśnie poszukują informacji na temat związany z Twoją branżą? Ponadto, jeśli o Twojej firmie mówi się w blogosferze, te informacje mogą się z czasem
pojawić w prasie.
REKLAMA
Napisanie książki
Dzięki blogowi wydawcy poznają Twój styl pisania oraz będą mogli ocenić poziom Twojej wiedzy. A może czytelnicy pomogą Ci w napisaniu następnej książki lub artykułu? Zamieść na blogu kilka rozdziałów lub przedstaw wybrane koncepcje - niech czytelnicy pomogą Ci w badaniu, testowaniu i sugerowaniu rozwiązań.
Jeśli wydasz książkę, na blogu możesz również dokonać uaktualnienia zawartych w niej materiałów oraz odpowiedzieć na pytania czytelników.
Polecamy: serwis Zakładam firmę
Opisanie historii sukcesów
Zachęć czytelników do tego, aby opowiedzieli o swoich sukcesach związanych z produktami i usługami Twojej firmy — dzięki temu na Twoim blogu stale będą się pojawiały referencje firmy. Kiedy klienci firmy opiszą swoje doświadczenia, potencjalni kontrahenci dowiedzą się, w jaki sposób Twoja firma może wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.
Przekazywanie informacji w czasie kryzysu
Kiedy firma znajduje się w trudnej sytuacji związanej z PR, należy we właściwym czasie udzielać odpowiednich informacji prasie, nie czekając na odpowiednie procedury w dziale IT.
W takiej sytuacji może przydać się blog, na którym można stale zamieszczać aktualne informacje na potrzeby wewnętrzne lub zewnętrzne firmy.
Polecamy: Jak założyć własną firmę
Artykuł jest fragmentem książki „Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm” autorstwa Andy’iego Wibbelsa. Wydawnictwo Onepress.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.