REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Karty kredytowe dla kobiet: co oferują banki

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Regina Anam
Najlepsza karta kredytowa dla kobiety.
Najlepsza karta kredytowa dla kobiety.

REKLAMA

REKLAMA

Coraz więcej kobiet posiada w swoich portfelach karty kredytowe, z których korzystają podczas większych zakupów. Wiedząc o tym, niektóre banki przygotowały dla nich szereg propozycji. Czy jednak stają one na wysokości zadania? Sprawdziliśmy obecnie dostępne oferty instytucji finansowych przeznaczonych specjalnie dla Pań.

Na obcasach

REKLAMA

BZ WBK jest jednym z pierwszych banków, który pokusił się o wprowadzenie produktu finansowego przeznaczonego jedynie dla Pań. Konto osobiste „Konto na obcasach” jest uzupełnione o pakiet ubezpieczeń, w tym infolinię "Assistance dla Kobiet", która obejmuje całodobowe wsparcie w „typowo” kobiecych sprawach, jak organizacja usług opiekunki dla dziecka, czy organizacja wizyty w gabinecie kosmetycznym. Dodatkowo do konta wydawana jest karta debetowa Visa na Obcasach, która posiada funkcję Pay Pass i bardzo kobiecy design. Jedną z jej zalet jest zwrot 1% wartości zakupów przy dokonaniu płatności kartą. Dodatkowo BZ WBK stworzył w jej ramach Program Partnerski, do którego dołączyły np. sklep Aldo, Mexx, czy Esprit, który zapewnia posiadaczkom konta zniżki. Oferta obejmuje także darmowe bilety w Multikinach.

Razem raźniej

REKLAMA

Spora część banków, aby sprostać wymaganiom klientek, weszła we współpracę z firmami, które znają kobiety najlepiej. Na ten pomysł wpadł przed laty Citi Handlowy wspólnie w wydawcą magazynu Elle i tym samym powstała karta kredytowa Citibank-Elle. Z kartą związany jest rozbudowany program rabatowy – klientki mogą korzystać ze zniżek w ponad 3,9 tys. sklepach, domach mody, salonach kosmetycznych, butikach i restauracjach w całej Polsce, jak np. Atlantic, Apart, Levi’s czy Wittchen.

Inne banki, które także wybrały tę drogę to mBank, który proponuje kartę Visa Rossman dającą dostęp do 5 proc. zniżek w sieciach sklepów Rossmann. Z perfumerią Sephora wszedł natomiast w program partnerski Millennium Bank i oferuje kartę Sephora Millennium Visa. Banki proponują także specjalne karty dla konsultantek firm kosmetycznych, m.in. BPH ma w swojej ofercie kartę Avon, a ING Bank Śląski może pochwalić się kartą Visa Oriflame.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy także: Wybór karty kredytowej

Impresja na różowo

Bank Millennium niedawno zaczął reklamować szeroko swoją kartę kredytową Visa Impresja stworzoną z myślą o kobietach. Karta kredytowa Millennium Visa Impresja zapewnia 5% zwrot wartości transakcji dokonanych kartą w placówkach handlowych wszystkich Partnerów programu, którymi jest ponad 20 marek reprezentujących różne kategorie produktów. Tym, co dodatkowo odróżnia tę kartę, jest możliwość łączenia promocji ze sobą, dzięki czemu klientka korzysta z większych rabatów np. przy okazji sezonowych wyprzedaży i innych obniżek oferowanych przez Partnerów programu. Bank rozszerzył także funkcje karty o pakiet assistance, osobisty terminarz oraz concierge dla kobiet, jak np. zorganizowanie opiekunki do dziecka, czy umówienie wizyty u stylisty.

Zwykłe z małym co nieco

Pisząc o ofertach, które mogłyby zainteresować płeć piękną, warto wspomnieć o produktach finansowych, które nie są reklamowane jako typowo kobiece, a jednak mogą sprostać wymaganiom niektórych Pań.

Na pierwszy ostrzał idą karty debetowe Lukas Banku, wydawane do kont osobistych. Płacąc nimi w wybranych sklepach można liczyć na zniżki w ramach Klubu Maxima. Przykładowo w sklepach Bergson, Smith's, centrach medycznych Promedis, Lux Med., czy zniżki na udział w kursach językowych w szkołach Sita czy Speak up.

Na rabaty w ok. 1,6 tys. placówek, sięgające nawet 30 proc., mogą także liczyć posiadaczki wydanej przez mBank karty „Radość życia”.

Zobacz też: porównywarkę kart kredytowych

REKLAMA

Innym bankiem, który wyszedł naprzeciwko płci pięknej jest BNP Paribas Fortis ze swoją kartą Visa Glamour zapewniającą rabaty w sklepach współpracujących z bankiem. Ich listę można znaleźć na stronie internetowej banku. Panie znajdą na szerokiej liście m.in. perfumerie, sklepy z odzieżą, biura turystyczne czy salony SPA. Bank postarała się także o ciekawy design.

Warto także po raz kolejny zwrócić uwagę na Bank Millennium i jego program „Inspiracje”, w ramach którego płacąc kartą Millennium w ok. 2000 sklepach oraz punktach usługowych, można skorzystać z rabatów. Pełna listę aktualnych rabatów oraz Partnerów Programu można znaleźć na stronie internetowej Millennium w wyszukiwarce w dziale Programu "Inspiracje".

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA