REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto inwestować w Trójmieście?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Nowodworski Estates
Biuro Nieruchomości
Dlaczego warto inwestować w Trójmieście? /fot. Shutterstock
Dlaczego warto inwestować w Trójmieście? /fot. Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Inwestowanie w nieruchomości jest bardzo opłacalne. Atrakcyjna nieruchomość położona w atrakcyjnej lokalizacji zwiększa potencjał inwestycyjny. Jak Polska długa i szeroka można szukać takich perełek inwestycyjnych. Nie dziwi więc fakt, że trójmiejskie lokalizacje cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród inwestorów. Nikodem Mazurkiewicz, Specjalista ds. Sprzedaży i Wynajmu Nieruchomości z biura nieruchomości Nowodworski Estates podpowie dlaczego warto inwestować w Trójmieście.

Lokalizacja ma znaczenie

Szukając odpowiedniej nieruchomości inwestycyjnej nad morzem warto skupić swoją uwagę na nowoczesnych budynkach w dogodnej lokalizacji. Dobrze jest, aby mieszkanie położone było w dogodnej okolicy, gdzie znajdują się biurowce i centra badawczo-rozwojowe. Jest to bardzo ważne z punktu widzenia klienta, który, wybierając mieszkanie, szuka lokalu zlokalizowanego tam, gdzie będzie miał łatwy dostęp do infrastruktury np. przystanek tramwajowy czy SKM. Jeśli chodzi o wielkość mieszkania klienci wybierają najchętniej mniejsze mieszkania. Kawalerki i nieduże 2-pokojowe nieruchomości stanowią główną część wszystkich mieszkań na wynajem. Wynika to z bardzo prostej przyczyny – cena zakupu jest atrakcyjna i generuje zadowalające stopy zwrotu. Nieruchomości w Trójmieście powinny posiadać np. garaż, parking czy taras. Zaplecze rekreacyjne jest równie ważne. Warto zapewnić lokatorom dodatkowe udogodnienia tj. plac zabaw dla dzieci czy ogólnodostępny ogród.

REKLAMA

REKLAMA

Polecamy: Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy

Na wakacje i nie tylko

Obecny trend na rynku nieruchomości pokazuje, że klienci chętnie inwestują w trójmiejskie nieruchomości. Funkcjonuje popularny model biznesowy - kup i zarabiaj. Zakupiona nieruchomość nad morzem, przeznaczona na wynajem długoterminowy będzie przynosić regularne zyski właścicielowi. Poza dobrą rentownością nadmorskie nieruchomości z roku na rok zyskują na wartości. Jak pokazują statystyki osoby, które zainwestowały w apartament 10 lat temu, mogą go dziś sprzedać prawie za dwukrotność tej kwoty, którą wtedy zapłaciły.

Wymagający klient

Za inwestowaniem na nadmorskim rynku nieruchomości przemawia zarówno dobra koniunktura gospodarcza jak i rozwój turystyki, ale przede wszystkim matematyka. W skali jednego roku od stycznia 2018 Gdańsk odnotował wzrost średniej ceny za metr kwadratowy na poziomie ponad 17% - zarówno na rynku pierwotnym jak i wtórnym (dane: bankier.pl). Pod względem wysokości cen najmu Gdańsk znajduje się na 2. miejscu w Polsce, zaraz po Warszawie. Aktualnie klienci wybierają zakup domów oraz mieszkań o podwyższonym standardzie, przeznaczonych pod inwestycję z wynajmu. Na rynku pojawiły się firmy oferujące długoterminowe zarządzanie najmem nieruchomości, które umożliwia generowanie bezobsługowo pasywnego dochodu przez inwestorów. W celu wyboru właściwego modelu oraz konkretnej nieruchomości warto nawiązać współpracę z profesjonalnym agentem, orientującym się w przepisach prawnych, który zadba o bezpieczeństwo transakcji oraz odpowiednią weryfikację potencjalnych najemców.

REKLAMA

Elżbieta Jachymczak, www.nowodworskiestates.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA