Jak aplikować o środki dla mikroprzedsiębiorców na Dolnym Śląsku – część II
REKLAMA
REKLAMA
Mikroprzedsiębiorcy spełniający wymogi formalne ubiegania się o wsparcie w ramach tego konkursu są zobligowani do zarejestrowania swojego wniosku w aplikacji dostępnej na stronie Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej (DIP). Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji wniosku zostały przedstawione w części I artykułu. Pamiętajmy, że zgodnie z przyjętą zasadą jeden wnioskodawca = jeden wniosek, tylko pierwszy zarejestrowany wniosek otrzymuje status wniosku przyjętego, kolejne rejestracje otrzymają status rejestracji warunkowych, do wyjaśnienia.
REKLAMA
Porównaj: Gdzie po fundusze unijne dla przedsiębiorców w mazowieckim
Wersja papierowa wniosku o dofinansowanie
REKLAMA
Rejestracja wniosku o dofinansowanie w aplikacji internetowej nie kończy procesu ubiegania się o środki unijne w ramach tego konkursu. Wnioskodawca musi złożyć w DIP wersję papierową wniosku w dwóch egzemplarzach (oryginał i kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wraz z załącznikami oraz wersją elektroniczną zapisaną na nośniku (płyta CD-R lub DVD).
Dostarczenie dokumentacji aplikacyjnej do DIP powinno nastąpić w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zarejestrowania wniosku o dofinansowanie (bieg terminu rozpoczyna się od następnego dnia po dniu rejestracji).
Pamiętajmy, że wersja elektroniczna wniosku o dofinansowanie – zarówno ta zapisana na nośniku elektronicznym jak i ta wysłana podczas procesu rejestracji powinna być tożsama z papierową wersją wniosku (taka sama suma kontrolna).
Wnioski o dofinansowanie projektu w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku należy składać osobiście, listem poleconym lub za pośrednictwem kuriera w Punkcie Przyjęć Wniosków w Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
W przypadku przesyłki pocztowej lub kurierskiej liczy się data jej wpływu do DIP, a nie data jej nadania.
Polecamy: serwis Korespondencja w biznesie
Wniosek powinien zostać złożony w zamkniętej kopercie. Koperta powinna zostać opisana zgodnie z wymogami znajdującymi się w ogłoszeniu o konkursie.
W przypadku nie złożenia wniosku o dofinansowanie w wersji papierowej i wersji elektronicznej na nośniku (CD/DVD) w DIP w terminie 3 dni roboczych od daty rejestracji w rejestratorze, numer zgłoszenia zostaje anulowany, a wniosek uznaje się za niezarejestrowany.
Tak złożony wniosek o dofinansowanie zostaje przekazany do oceny. Od jej wyników może zależeć decyzja o przyznaniu wsparcia na realizację inwestycji.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.