REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak aplikować o środki dla mikroprzedsiębiorców na Dolnym Śląsku – część II

Tomasz Wydra
Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych
Jak aplikować o środki dla mikroprzedsiębiorców na Dolnym Śląsku
Jak aplikować o środki dla mikroprzedsiębiorców na Dolnym Śląsku

REKLAMA

REKLAMA

Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ogłosiła nabór wniosków o dofinansowania w ramach konkursu dla mikroprzedsiębiorców. Zainteresowani mogą otrzymać dotację unijną w wysokości do 60% wydatków kwalifikowanych w projekcie.

Mikroprzedsiębiorcy spełniający wymogi formalne ubiegania się o wsparcie w ramach tego konkursu są zobligowani do zarejestrowania swojego wniosku w aplikacji dostępnej na stronie Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej (DIP). Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji wniosku zostały przedstawione w części I artykułu. Pamiętajmy, że zgodnie z przyjętą zasadą jeden wnioskodawca = jeden wniosek, tylko pierwszy zarejestrowany wniosek otrzymuje status wniosku przyjętego, kolejne rejestracje otrzymają status rejestracji warunkowych, do wyjaśnienia.

REKLAMA

Porównaj: Gdzie po fundusze unijne dla przedsiębiorców w mazowieckim

Wersja papierowa wniosku o dofinansowanie

REKLAMA

Rejestracja wniosku o dofinansowanie w aplikacji internetowej nie kończy procesu ubiegania się o środki unijne w ramach tego konkursu. Wnioskodawca musi złożyć w DIP wersję papierową wniosku w dwóch egzemplarzach (oryginał i kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wraz z załącznikami oraz wersją elektroniczną zapisaną na nośniku (płyta CD-R lub DVD).

Dostarczenie dokumentacji aplikacyjnej do DIP powinno nastąpić w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zarejestrowania wniosku o dofinansowanie (bieg terminu rozpoczyna się od następnego dnia po dniu rejestracji). 

Pamiętajmy, że wersja elektroniczna wniosku o dofinansowanie – zarówno ta zapisana na nośniku elektronicznym jak i ta wysłana podczas procesu rejestracji powinna być tożsama z papierową wersją wniosku (taka sama suma kontrolna).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wnioski o dofinansowanie projektu w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku należy składać osobiście, listem poleconym lub za pośrednictwem kuriera w Punkcie Przyjęć Wniosków w Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej

W przypadku przesyłki pocztowej lub kurierskiej liczy się data jej wpływu do DIP, a nie data jej nadania.

Polecamy: serwis Korespondencja w biznesie

Wniosek powinien zostać złożony w zamkniętej kopercie. Koperta powinna zostać opisana zgodnie z wymogami znajdującymi się w ogłoszeniu o konkursie.
W przypadku nie złożenia wniosku o dofinansowanie w wersji papierowej i wersji elektronicznej na nośniku (CD/DVD) w DIP w terminie 3 dni roboczych od daty rejestracji w rejestratorze, numer zgłoszenia zostaje anulowany, a wniosek uznaje się za niezarejestrowany.

Tak złożony wniosek o dofinansowanie zostaje przekazany do oceny. Od jej wyników może zależeć decyzja o przyznaniu wsparcia na realizację inwestycji.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kiedy jest odpowiedni czas na windykację należności? Nie czekaj zbyt długo

Płynność finansowa to podstawa skutecznego zarządzania firmą. Kiedy zatem rozpocząć windykację należności? Okazuje się, że nie można czekać zbyt długo. Co trzeba wziąć pod uwagę? Kiedy powinna zapalić się czerwona lampka? Podpowiadamy.

Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

REKLAMA

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

Potrzebna pilna decyzja, bo można dużo zyskać lub stracić na podatku, termin 20 lutego

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

REKLAMA

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

REKLAMA