REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak aplikować o środki unijne w województwie łódzkim

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Tomasz Wydra
Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych
Jak aplikować o środki unijne w województwie łódzkim
Jak aplikować o środki unijne w województwie łódzkim

REKLAMA

REKLAMA

Tylko do 23 czerwca 2010 roku trwa nabór wniosków o dofinansowanie w działaniu III.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Wsparcie może zostać udzielone przedsiębiorcom tylko na podstawie kompletnej i poprawnej dokumentacji aplikacyjnej.

Wsparcie w ramach tego działania przeznaczone jest dla przedsiębiorców, którzy są zainteresowani wykorzystaniem wyników prac badawczo-rozwojowych w swoich firmach. Wykorzystanie prac badawczych w praktyce biznesowej pozwoli na zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw w województwie łódzkim. Dofinansowanie sięgające do 50% wydatków kwalifikowanych w projekcie zachęca do zainteresowania się tą formą pomocy.

REKLAMA

REKLAMA

Sposób składania dokumentów aplikacyjnych

Przedsiębiorca po przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej składa wniosek o dofinansowanie w wersji papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i kopia) i w formacie A4.

Musimy pamiętać, aby do wersji papierowej wniosku załączyć jego tożsamą wersję elektroniczną oraz biznes plan. Dokumenty te powinny zostać dostarczone na płycie CD lub DVD.

Porównaj: Najczęstsze błędy we wnioskach o dofinansowanie

REKLAMA

Wzór formularza wniosku o dofinansowanie jest dostępny pod adresem strony internetowej http://www.cop.lodzkie.pl w odnośniku do dokumentacji konkursowej dla działania III.3. Wniosek powinien zostać wypełniony zgodnie z Instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie. Pamiętajmy, że zgodnie z wzorem formularza wniosku powinien on zostać wypełniony w programie Microsoft Word, w innym przypadku (wnioski wypełnione w innym edytorze tekstu) nie będą rozpatrywane. Oryginał wniosku powinien zostać podpisany przez wnioskodawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Każda ze stron oryginału wniosku powinna zostać parafowana przez osobę/osoby dokonujące podpisu wniosku.

Drugi egzemplarz wniosku o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami (kserokopie) musi zostać potwierdzony zapisem „Za zgodność z oryginałem” przez osobę/osoby uprawnione.

W przypadku dokumentów składających się z więcej niż 1 strony dopuszcza się możliwość umieszczenia na pierwszej stronie zapisu: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem od str. ..... do str. .....”.

Instytucja organizująca konkurs zaleca, aby dokumentacja aplikacyjna, czyli wniosek wraz z załącznikami były składane przez przedsiębiorców w segregatorze, w celu zapobieżenia zagubienia stron.

Miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

Wniosek o dofinansowanie wraz z wymaganym kompletem załączników powinien zostać złożony do Instytucji Organizującej Konkurs (IOK) w terminie naboru wniosków, tj. do 23 czerwca 2010 roku do godzinie 16.00. Funkcję IOK w tym konkursie pełni Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z siedzibą w Łodzi. Wniosek może zostać złożony osobiście przez wnioskodawcę, jego przedstawiciela lub posłańca bądź przesłany pocztą lub przesyłką kurierską.

Wniosek powinien zostać złożony w zamkniętej kopercie. Koperta ta powinna zostać szczegółowo opisana, zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie Konkursu.

Polecamy serwis Zakładam firmę

Zastrzega się, że wnioski dostarczone w terminie późniejszym niż określony, zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Szczegółowe informacje na temat aplikowania o środki unijne w ramach tego konkursu dostępne są na stronie internetowej Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi, pod adresem: http://www.cop.lodzkie.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA