REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak aplikować o środki unijne w województwie łódzkim

Tomasz Wydra
Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych
Jak aplikować o środki unijne w województwie łódzkim
Jak aplikować o środki unijne w województwie łódzkim

REKLAMA

REKLAMA

Tylko do 23 czerwca 2010 roku trwa nabór wniosków o dofinansowanie w działaniu III.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Wsparcie może zostać udzielone przedsiębiorcom tylko na podstawie kompletnej i poprawnej dokumentacji aplikacyjnej.

Wsparcie w ramach tego działania przeznaczone jest dla przedsiębiorców, którzy są zainteresowani wykorzystaniem wyników prac badawczo-rozwojowych w swoich firmach. Wykorzystanie prac badawczych w praktyce biznesowej pozwoli na zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw w województwie łódzkim. Dofinansowanie sięgające do 50% wydatków kwalifikowanych w projekcie zachęca do zainteresowania się tą formą pomocy.

REKLAMA

Sposób składania dokumentów aplikacyjnych

Przedsiębiorca po przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej składa wniosek o dofinansowanie w wersji papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i kopia) i w formacie A4.

Musimy pamiętać, aby do wersji papierowej wniosku załączyć jego tożsamą wersję elektroniczną oraz biznes plan. Dokumenty te powinny zostać dostarczone na płycie CD lub DVD.

Porównaj: Najczęstsze błędy we wnioskach o dofinansowanie

Wzór formularza wniosku o dofinansowanie jest dostępny pod adresem strony internetowej http://www.cop.lodzkie.pl w odnośniku do dokumentacji konkursowej dla działania III.3. Wniosek powinien zostać wypełniony zgodnie z Instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie. Pamiętajmy, że zgodnie z wzorem formularza wniosku powinien on zostać wypełniony w programie Microsoft Word, w innym przypadku (wnioski wypełnione w innym edytorze tekstu) nie będą rozpatrywane. Oryginał wniosku powinien zostać podpisany przez wnioskodawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Każda ze stron oryginału wniosku powinna zostać parafowana przez osobę/osoby dokonujące podpisu wniosku.

Drugi egzemplarz wniosku o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami (kserokopie) musi zostać potwierdzony zapisem „Za zgodność z oryginałem” przez osobę/osoby uprawnione.

W przypadku dokumentów składających się z więcej niż 1 strony dopuszcza się możliwość umieszczenia na pierwszej stronie zapisu: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem od str. ..... do str. .....”.

Instytucja organizująca konkurs zaleca, aby dokumentacja aplikacyjna, czyli wniosek wraz z załącznikami były składane przez przedsiębiorców w segregatorze, w celu zapobieżenia zagubienia stron.

Miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

Wniosek o dofinansowanie wraz z wymaganym kompletem załączników powinien zostać złożony do Instytucji Organizującej Konkurs (IOK) w terminie naboru wniosków, tj. do 23 czerwca 2010 roku do godzinie 16.00. Funkcję IOK w tym konkursie pełni Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z siedzibą w Łodzi. Wniosek może zostać złożony osobiście przez wnioskodawcę, jego przedstawiciela lub posłańca bądź przesłany pocztą lub przesyłką kurierską.

Wniosek powinien zostać złożony w zamkniętej kopercie. Koperta ta powinna zostać szczegółowo opisana, zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie Konkursu.

Polecamy serwis Zakładam firmę

Zastrzega się, że wnioski dostarczone w terminie późniejszym niż określony, zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Szczegółowe informacje na temat aplikowania o środki unijne w ramach tego konkursu dostępne są na stronie internetowej Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi, pod adresem: http://www.cop.lodzkie.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA