Stosowne ubranie w każdej sytuacji
REKLAMA
REKLAMA
Ujawnij swoje mocne strony
Jeśli jesteś zadowolony ze swojego odbicia w lustrze, wpływa to pozytywnie na twoją pewność siebie oraz na radość życia. Czujesz się odważniejszy, pewniejszy, naładowany energią. Inni chętniej obdarzają cię komplementami i uznaniem, więc czujesz się też bardziej zmotywowany. Poszukaj swoich mocnych stron i zaakcentuj je. Zastanów się, jak zatuszować swoje słabości w elegancki sposób. Znajdź swój indywidualny styl, a wtedy nie będziesz musiał uwzględniać każdego modnego trendu.
REKLAMA
Zobacz: Osobisty PR
Ubieraj się stosownie do branży
Oczywiste jest, że twój ubiór powinien odpowiadać oczeki¬waniom otoczenia i wizerunkowi twojej firmy. Zadaj więc sobie pytanie, do kogo właściwie masz trafić, jak postrzegasz swoją firmę i jakie oferuje ona produkty lub usługi. Od branży, w jakiej pracujesz, zależy w sposób decydujący, jaki ubiór jest odpowiedni. Naturalnie pracując w reklamie czy modzie, masz większą niż w banku czy na giełdzie. Jeżeli sprzedajesz luksusowe towary, konieczny jest drogi ubiór markowy. Gdy natomiast obsługujesz klientów, którzy wciąż muszą się liczyć każdym groszem, zbyt kosztowny wizerunek byłby zupełnie nie na miejscu.
Polecamy: Czy znasz elementy mailowej etykiety?
Jakość jest ważna
Przy zakupie garderoby zawsze zwracaj uwagę na jakość. Lepiej kupuj mniej, za to w lepszym gatunku. Nie zawracaj sobie głowy modnymi ekstrawaganckimi ubiorami, których w następnym sezonie już nie będzie można na siebie włożyć. Wzór, barwy, materiał i krój zależą od twojego osobistych upodobań, ale pamiętaj, że dobór nietypowych rozwiązań wymaga doskonałego wyczucia i wyrobionego gustu.
Jakość jest widoczna – dlatego nie oszczędzaj na ubiorze, jeśli chcesz zrobić dobre wrażenie. O ile nie masz wyrobionego gustu, niewskazane są kombinacje nietypowe.
Brigitte Ruhleder. Artykuł jest fragmentem książki Styl i takt w 30 minut! Wydawnictwo KOS
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.