Konto pocztowe nie działa (Outlook)
REKLAMA
REKLAMA
Wszystkie informacje o koncie znajdują się w jednym oknie dialogowym łatwo więc je wprowadzić lub zmienić. Aby skonfigurować konto (a także aby sprawdzić lub zmienić bieżące informacje).
REKLAMA
1. Z menu Narzędzia wybierz polecenie Konta (lub Usługi).
2. Jeśli jeszcze nie masz żadnego konta kliknij przycisk Dodaj i postępuj zgodnie z poleceniami dostawcy usług internetowych u którego masz konto. Jeśli masz już konto i chcesz zmienić lub sprawdzić bieżącą konfigurację kliknij nazwę konta i przycisk Właściwości.
3. Upewnij się, że na karcie Ogólne podana jest właściwa nazwa użytkownika i adres e-mail.
REKLAMA
4. Sprawdź czy na karcie Serwery prawidłowo wpisałeś adres serwera poczty przychodzącej i poczty wychodzącej ( w adresie nie powinno być żadnych spacji). Usuń i ponownie wpisz nazwę konta i hasło. Niektóre konta rozróżniają duże i małe litery - upewnij się czy prawidłowo wpisałeś wszystkie).
Jeżeli musisz logować się do konta przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła upewnij się, że zaznaczyłeś pole wyboru - Logowanie przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła.
5. Jeśli dostawca powiedział ci, że musisz się logować do serwera poczty wychodzącej zaznacz pole wyboru Serwer wymaga uwierzytelnienia. Kliknij przycisk Ustawienia i sprawdź czy wszystkie ustawienia są poprawne.
6. Nie dokonuj żadnych zmian w karcie Zaawansowane jeśli nie poprosi cię o to twój dostawca internetowy lub administrator. Domyślne ustawienia działają w większości przypadków.
Jeśli po wprowadzeniu wszystkich ustawień w oknie dialogowym Właściwości twoje konto nadal nie działa zadzwoń do swojego dostawcy internetowego i poproś o przeprowadzenie cię krok po kroku przez konfigurację programu Outlook/Outlook Express.
Porady, triki i tutoriale (Windows XP, Vista, MS Office,) - czytaj na komputer.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA