Jak włączyć dwa miejsca po przecinku (Excel)
REKLAMA
REKLAMA
Aby uaktywnić opcję dwóch miejsc po przecinku musimy użyć jedno z szablonów XLT.
REKLAMA
1. Po pierwsze musimy utworzyć nowy skoroszyt i zaznaczyć cały obszar arkusza ( CTRL + A)
2. Wejdźmy w menu Format -> Komórki. Tam wchodzimy w kartę Liczby, następnie Rubryka i zaznaczamy Liczbowe. Tu musimy pamiętać o tym aby ustawić liczbę dziesiętną po przecinku ( jeśli nie ma 2 to wpisujemy).
Polecamy: MAC OSX Snow Leopard
3. Teraz wybieramy menu Plik -> Zapisz jako i z listy wybieramy Szablon (*.xlt) .
4. Szablon taki zostanie zapisany na stałe i będzie go można odpalać wielokrotnie za pomocą menu Plik -> Nowy .
5. Istotną sprawa jest także liczba miejsc dziesiętnych. W menu Narzędzia -> Opcje w karcie Edycja mamy pole wyboru „ Stała liczba miejsc dziesiętnych”. Od niej zależy gdzie Excel będzie wstawiał przecinek.
Sprawdź: Zaawansowane telefony stacjonarne
6. Dla przykładu przy wybraniu 2 miejsc po przecinki i wpisaniu cyfry 1 postać w komórce będzie wyglądała tak 0,01. Poeksperymentuj z tym ustawieniem tak aby dostosować je do swoich potrzeb.
Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA