Formatujemy znaki do kolumny arkusza (Excel 2003/2007)

REKLAMA
REKLAMA
1. Uruchamiamy Excela, i wczytujemy arkusz. Jeżeli mamy dokument, w którym słowa nie mieszczą się w komórkach musimy najpierw zaznaczyć ich zakres poprzez kliknięciem na komórkę górną z w wciśniętym przyciskiem myszy rozciągnięcie zaznaczenia. Komórki takie objęte zostaną charakterystyczną ramką.
REKLAMA
2. Klikamy w obszarze zaznaczenia prawym myszy i z menu wybieramy – Formatuj komórki…
3. W nowym oknie wybieramy zakładkę wyrównanie i zaznaczamy – Zmniejsz aby dopasować. Po wszystkim klikamy OK.
4. W efekcie ujrzymy uporządkowaną tabelę. Excel w przypadku zbyt długich wyrazów dopasował wielkość czcionki tak aby całość zmieściła się w komórce.
Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA