REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Samsung Galaxy M – Super AMOLED dla (prawie) każdego

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Samsung Galaxy M
Samsung Galaxy M

REKLAMA

REKLAMA

Ekrany Super AMOLED robią ogromne wrażenie. Każdy, kto choć raz miał przyjemność korzystać z telefonu wyposażonego w ten wynalazek doskonale wie, o czym mowa. Świetne nasycenie barw, głęboka czerń czy bardzo szerokie kąty widzenia sprawiają, że każdy telefon ze „zwykłym” wyświetlaczem wydaje się po prostu gorszy. Niestety, telefon z ekranem Super AMOLED nie jest dla każdego. Ale czy aby na pewno?

Za jakość trzeba płacić, wiemy o tym nie od dziś. Topowe telefony wyposażone w wyświetlacze Super AMOLED są zazwyczaj bardzo drogie, dlatego też osoba, która szuka telefonu raczej taniego może o takim rozwiązaniu, co najwyżej pomarzyć. Na szczęście Samsung postanowił spełnić marzenia niektórych osób i wprowadza na rynek mniej kosztowną wersję telefonu z serii Galaxy, aby (prawie) każdy mógł cieszyć oczy widokiem Androida na organicznym panelu. Niestety cena owego modelu wcale nie jest taka niska.

REKLAMA

Polecamy: Szyfrowanie firmowej sieci WiFi – czy to ważne?

Nowy model oznaczono symbolem M i na pierwszy rzut oka może kojarzyć się ze znaną już wersją R. Złudzenie znika po spojrzeniu na wyświetlacz. W tym przypadku zastosowany 4-calowy ekran Super AMOLED, a nie jak w przypadku starszego brata - Super Clear LCD. Oczywiście postarano się o pewną oszczędność, przez co wyświetlacz ma dość niską jak na tę wielkość rozdzielczość 800 x 480 pikseli. Oszczędności dotknęły również procesor. Producent postanowił zastosować jednordzeniowy układ pracujący z częstotliwością 1 GHz. Użytkownik będzie mógł skorzystać z 4 GB pamięci wewnętrznej, a pamięć RAM telefonu jest na razie tajemnicą.

Warto przeczytać: Jak skutecznie budować wizerunek marki

Tylna kamera posiada matrycę o rozdzielczości 5 megapikseli, zaś ta do wideorozmów została ograniczona do VGA. Całość, łącznie z baterią o pojemności 1650 mAh, zamknięto w srebrnej, granatowej lub lawendowej obudowie o grubości 9,9 mm. Systemem operacyjny jest nieco już nieświeży Android 2.3, ale miejmy nadzieję, że wkrótce doczekamy się aktualizacji. Przejdźmy więc do tego, czym zdaniem producenta będzie charakteryzował się ten telefon, a więc niewygórowaną ceną w zamian za świetny wyświetlacz.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Sprawdź też: 3D i Internet w telewizorze – czy to się przyda w firmie?

Tak więc, za smartfon z ekranem Super AMOLED z mało imponującą specyfikacją i pojemną baterią Samsung życzy sobie… 1700 złotych. Jest to dość śmieszne, gdyż w tej cenie mamy do wyboru o wiele więcej modeli z dużo lepszymi parametrami i świetnym ekranem. Widać firma Samsung popełniła pewien błąd lub po prostu nie ma pojęcia o tym, co to jest atrakcyjna cena. Miejmy nadzieję, że jest to jedynie mała wpadka producenta, a nie nowa, agresywna strategia.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA