REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Nowy TV w firmie – co jeszcze jest istotne?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Po zakupie telewizora warto odpowiednio przygotować miejsce, w którym urządzenie będzie służyło.
Po zakupie telewizora warto odpowiednio przygotować miejsce, w którym urządzenie będzie służyło.

REKLAMA

REKLAMA

Jeśli już kupiliśmy odpowiedni telewizor do firmy warto zadbać o kilka elementów, które są bardzo istotne. Chodzi przede wszystkim o przygotowanie miejsca, w którym telewizor będzie umieszczony. Ustawienie urządzenia w pierwszym lepszym miejscu nie jest dobrym wyborem. Na co więc zwracać uwagę? Co jeszcze może się przydać?

Po zakupie telewizora warto odpowiednio przygotować miejsce, w którym urządzenie będzie służyło. Z pewnością nie warto ustawiać telewizora naprzeciwko okien, przez które wpadają promienie słoneczne. Oglądanie czegokolwiek na ekranie w takim pomieszczeniu to męczarnia. Telewizor powinien stać tyłem lub przynajmniej bokiem do okien. Jeśli nie mamy możliwości ustawienia telewizora w innym miejscu, z pewnością warto zadbać o odpowiednie rolety do okien. Można również pokusić się o ustawienie delikatnego oświetlenia za odbiornikiem. Sprawi to, że wzrok widzów będzie się mniej męczył.

REKLAMA

Sprawdź także: Perspektywy i nadzieje związane z technologią NFC – czy to ma przyszłość?

Warto również zadbać o odpowiednią listwę przeciwprzepięciową, do której będziemy mogli podłączyć kilka dodatkowych urządzeń, na przykład dodatkowe głośniki, kino domowe, odtwarzacz DVD czy Blu-ray etc. Listwa przeciwprzepięciowa uchroni nasz cenny sprzęt przed awarią spowodowaną zmianami napięcia w gniazdku lub przepięciem podczas burzy. Nie jest to co prawda konieczne urządzenie, ale jeśli posiadamy sprzęt za kilka tysięcy złotych, listwa przeciwprzepięciowa za kilkadziesiąt złotych nie powinna stanowić problemu.

Zobacz również: W jaki sposób cyberprzestępcy atakują firmy?

Na chwilę wróćmy do lokalizacji naszego telewizora. O ile już wybraliśmy odpowiednie miejsce, warto zdecydować się na formę umiejscowienia naszego sprzętu – na podstawce lub na ścianie. Jeśli decydujemy się na ustawienie urządzenia na podstawce, musimy zadbać o stabilny stolik lub półkę RTV. Ponadto większość modeli wyposażonych jest w dodatkowe mocowanie w podstawie, na przykład za pomocą śrubki etc. Nie można tego bagatelizować. Jeśli posiadamy ogromny i ciężki panel plazmowy o przekątnej ponad 40 cali, wystarczy lekkie zachwianie, aby całość wylądowała z hukiem na ziemi.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto przeczytać: Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Kolejnym sposobem jest możliwość montażu na ścianie. Jest to bardzo wygodne ustawienie, gdyż nie musimy martwić się o podstawki, półki i miejsce na podłodze. Wystarczy zakupić odpowiedni zestaw narzędziowy i przykręcić wszystko do ściany. Pamiętajmy jednak, że nie jest to zwykłe przybijanie obrazu. Wszystko musi być idealnie wypoziomowane, a montaż powinna przeprowadzić doświadczona osoba. Ponadto ściana, do której będziemy montować telewizor, musi być bardzo mocna i solidna. Warto również sprawdzić, do jakich telewizorów jest kupowany wieszak. Niektóre nie są odpowiednie dla modeli o przekątnych powyżej 40 cali.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dlaczego rezygnują z założenia własnej firmy: kobiety mają inny powód niż mężczyźni

Aż 47 proc. ankietowanych Polaków nie chciałoby prowadzić własnej firmy – wskazują dane z raportu „Polki i przedsiębiorczość 2024: Bariery w zakładaniu firmy”. Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane.

Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

REKLAMA

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

REKLAMA

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

REKLAMA