Gwarancja door-to-door – na czym polega?
REKLAMA
REKLAMA
Gwarancja door2door to bardzo duża wygoda dla użytkownika. W wypadku wystąpienia awarii sprzętu dzwonimy do wskazanego w dokumentach gwarancyjnych serwisu, lub wypełniamy formularz na stronie internetowej producenta. Po ustaleniu wszystkich warunków, producent wysyła pod nasz adres kuriera, który zabiera uszkodzone urządzenie wraz z dokumentami i dostarcza do serwisu. Po dokonaniu naprawy tą samą drogą, za pośrednictwem firmy kurierskiej, sprawny towar trafia do rąk właściciela. Wszystkie koszty związane z transportem urządzenia w obie strony powinien ponieść gwarant.
REKLAMA
Warto zobaczyć: Tabnabbing – co to takiego i czy jest groźne?
W przypadku gwarancji door2door również istnieje pewien warunek, choć nie jest on ani haczykiem, ani pułapką. Otóż wysyłając zepsuty sprzęt do serwisu powinniśmy zadbać o to, by był on właściwie zapakowany.
INFORAKADEMIA poleca: Wybrane zmiany w PIT i CIT 2018
REKLAMA
Najlepszym rozwiązaniem będzie zapakowanie go w oryginalne pudełko lub w odpowiednią paczkę dodatkowo zabezpieczoną przed uszkodzeniami, które mogą powstać w czasie transportu. W większości umów gwarancyjnych istnieją bowiem klauzule mówiące o tym, że producent nie uznaje gwarancji na usterki, które powstały w drodze od właściciela sprzętu do serwisu.
Można więc wywnioskować, że pakujemy sprzęt na własną odpowiedzialność. Jeśli to zaniedbamy, a kurier w drodze do serwisu będzie nieostrożny, tracimy gwarancję i jednocześnie szansę, na nieodpłatne naprawienie usterki.
Sprawdź: Jak serwer wpływa na strony WWW
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.