recentCRM (testowa)
REKLAMA
REKLAMA
System recentCRM automatyzuje proces zarządzania relacjami z klientem w kilku podstawowych obszarach: zarządzanie kontaktami i informacjami o klientach, zarządzanie czasem oraz jego planowanie, zarządzanie i wspomaganie procesu sprzedaży, planowanie oraz zlecanie zadań, integracja z innymi aplikacjami i danymi zewnętrznymi, analiza danych i raportowanie, dzielenie się wiedzą i informacjami o kliencie.
REKLAMA
Aplikacja oferuje możliwość raportowania i analizy wszelkich danych zgromadzonych w systemie przy pomocy zintegrowanych modułów analityczno-raportujących firmy Crystal Decisions.
System recentCRM wspomaga i synchronizuje pracę działów handlowych i marketingowych. Umożliwia sprawne zarządzanie pracą działu handlowego na każdym etapie sprzedaży, delegację zadań oraz bieżącą kontrolę realizacji założonych planów. Stanowi wspólną platformę informacyjną umożliwiającą weryfikację wyników sprzedaży z prowadzonymi przez firmę akcjami promocyjnymi. Dzięki swojej elastyczności, bogatej funkcjonalności oraz całkowicie polskiemu interfejsowi recentCRM może być stosowany w firmach handlowo-usługowych o dowolnej specjalizacji.
System recentCRM automatyzuje proces zarządzania relacjami z klientem w kilku podstawowych obszarach :
- zarządzanie kontaktami i informacjami o klientach
- zarządzanie czasem oraz jego planowanie
- zarządzanie i wspomaganie procesu sprzedaży
- planowanie oraz zlecanie zadań
- integracja z innymi aplikacjami i danymi zewnętrznymi
- analiza danych i raportowanie
- dzielenie się wiedzą i informacjami o kliencie
Opcją dodatkową systemu jest możliwość sięgania z poziomu recentCRM do dowolnych danych zewnętrznych (np. baz danych pochodzących z systemów księgowych), celem dokonywania dodatkowych analiz finansowych lub sprawdzania i zestawiania historii sprzedaży względem konkretnego klienta - oczywiście przy zachowaniu kontroli dostępu do danych tego typu.
Pobierz: recentCRM
REKLAMA
REKLAMA