REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Profit CRM (testowa)

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Rozbudowany program służący do wspomagania procesów przedsiębiorstwa, w szczególności zarządzania relacjami z klientami.

W skład Profit CRM wchodzi szereg modułów (Podmioty, Kontakty personalne, Organizer, Notatki, Magazyn Plików, Korespondencja, Dokumenty Kontrolowane, CallCenter, Handel), które mogą być dobierane w zależności od potrzeb danej firmy. Program wyróżnia się elastycznością (menedżer wydruków, edytor własnych pól i filtrów, API - umożliwiające tworzenie własnych rozszerzeń do programu) i łatwością obsługi (zunifikowany interfejs, system powiązań, skróty, ostatnio otwierane, ProfitCRM na dziś).

REKLAMA

REKLAMA

Inne zalety to zabezpieczenie przed przypadkowym usunięciem danych (trzystopniowy system usuwania danych) oraz przydatny system automatycznych uaktualnień.

Moduły wchodzące w skład Profit CRM:

  • Podmioty - ewidencja firm i instytucji
  • Kontakty personalne - ewidencja pracowników firm oraz osób indywidualnych
  • Organizer - zarządzanie czasem pracy
  • Notatki - gromadzenie różnego rodzaju notatek
  • Dokumenty kontrolowane - nadzorowanie fizycznych dokumentów firmy np. umów z klientami (lokalizacja dokumentu, skan, ważność, powiadomienia o upływającym terminie ważności)
  • CallCenter - wspomaganie telefonicznej obsługi klienta (notatki z rozmów, współpraca z telefonami obsługującymi MS TAPI, oraz analogami)
  • Handel - łatwe zarządzanie ofertami wysyłanymi do swoich klientów, możliwość indywidualnej konfiguaracji funkcjonalności do zawansowanych opcji m.in. akceptacja wewnętrzna i możliwość poproszenia o konsultację podczas przygotowywania oferty. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość przygotowania oferty w wielu wariantach i w wielu walutach na jednym szablonie. Obsługa zamówień zewnętrznych umożliwia wygenerowanie zamówienia bezpośrednio z poziomu oferty. Edytowalna lista etapów realizacji zamówienia wraz z możliwością przypisania osób odpowiedzialnych powoduje pełną automatyzację procesu
  • Korespondencja - obsługa korespondencji konwencjonalnej oraz elektronicznej - automatyczne dołączanie kopii poczty e-mail do danych klienta, auto-adresowanie kopert, mailingi (wbudowany edytor o funkcjonalności MS Outlook), drukowanie książek nadawczych, etykiet, obsługa komunikacji wewnętrznej
  • Magazyn Plików - bazodanowy system plików / rejestr operacji z plikiem, pamiętanie poprzednich wersji, obsługa TWAIN-a, wiązanie plików z innymi obiektami w systemie)
  • Projekty - realizowanie długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem na każdym etapie zaangażowanego personelu, planowanie wielopoziomowego i wieloetapowego projektu z jednoczesnym modelowaniem wykresu Gantt'a, korelacja zaplanowanych terminów rozpoczęcia i zakończenia projektu, poziomu kosztów i etapów z rzeczywistymi wynikami
  • Serwis - przeznaczony głównie dla firm, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa pojedynczego urządzenia, możliwości ewidencjonowania kosztów i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie zgłoszenia z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd., daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Możliwość nawigacji urządzenia po numerze seryjnym

Pobierz: Profit CRM

REKLAMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak stoper i koncentracja ratują nas przed światem dystraktorów?

Przez lata próbowałem różnych systemów zarządzania sobą w czasie. Aplikacje, kalendarze, kanbany, mapy myśli. Wszystko ładnie wyglądało na prezentacjach, ale w codziennym chaosie pracy menedżera czy konsultanta – niewiele z tego zostawało.

Odpowiedzialność prawna salonów beauty

Wraz z rozszerzającą się gamą ofert salonów świadczących usługi kosmetyczne, rośnie odpowiedzialność prawna osób wykonujących zabiegi za ich prawidłowe wykonanie. W wielu przypadkach zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę to najmniejsza dolegliwość z grożących konsekwencji.

Finansowanie operacyjne dla dużych firm: ranking top faktorów 2025

Rynek finansowania operacyjnego w 2025 roku jest ukształtowany przez konwergencję wyzwań makroekonomicznych i dynamicznej transformacji technologicznej. Faktoring, pierwotnie postrzegany głównie jako rezerwowe źródło krótkoterminowej płynności, osiągnął status strategicznego instrumentu zarządzania kapitałem obrotowym i odpornością operacyjną dużych korporacji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

REKLAMA

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

REKLAMA

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

REKLAMA