Za 10 lat wszystko będzie online
REKLAMA
REKLAMA
Na festiwalu Cannes Lions International Advertising Festival, szef Microsoftu argumentował, że tradycyjne kanały komunikacji i media drukowane będą musiały stworzyć nowe modele biznesowe wokół mniejszych udziałów w rynku reklamowym, jako, że przychody przesuwają się nieustannie w stronę cyfrowych rynków - podaje serwis paidContent.
REKLAMA
- Nie uważam, że jesteśmy w recesji, myślę, że mamy reset - powiedział Ballmer. - Recesja zakłada zawsze powrót do poziomu sprzed recesji , ale ja nie uważam, że tak się stanie. Mamy teraz "reset", co oznacza, że wcale nie odbijemy się od dna i nie wrócimy do starego poziomu dochodów.
Według Ballmera w ciągu dekady cały tradycyjny kontent stanie się cyfrowy. Niedługo nie będzie już tradycyjnych gazet, czasopism i programów telewizyjnych.
- Wszystko na pewno będzie cyfrowe - możemy tylko zastanawiać się kiedy to nastąpi - za 1, 2, 5 czy 10 lat - dodał Ballmer. - Za 10 lat wszystko będzie online - podsumował Ballmer.
Źrodło: Technologie Gazeta.pl
REKLAMA
REKLAMA