REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wigilia firmowa w czasie pandemii

Wigilia
Wigilia
Darek Delmanowicz
PAP

REKLAMA

REKLAMA

Duża liczba zakażeń Covid-19 w Polsce skłania pracodawców do zastanowienia się jak w tym roku rozwiązać kwestie świątecznych spotkań dla pracowników. Czy ponownie wigilie online i paczki wysyłane na home office zdominują grudniową, firmową rzeczywistość?

Wigilia firmowa na home office

Jak pokazało badanie "Powrót firm do biura a pandemia Covid-19" zrealizowane przez Dailyfruits 42% firm pracujących zdalnie powróci do biur dopiero w 2022 roku. Realizowana wciąż praca w modelu zdalnym i hybrydowym w wielu firmach ponownie wykluczy możliwość realizacji firmowych, świątecznych wydarzeń w tradycyjnej formie. Wielu pracodawców,  podobnie jak w zeszłym roku poszukuje więc alternatywy dla świątecznego spotkania z pracownikami.

REKLAMA

REKLAMA

Tradycja firmowych, świątecznych spotkań zanim zaczęliśmy funkcjonować w pandemicznej rzeczywistości była mocno obecna w życiu zawodowym Polaków. Były to spotkania mniej formalne, często realizowane w restauracjach, sprzyjające integracji pracowników, wprowadzające do organizacji świąteczną atmosferę, ale także służące podsumowaniom roku i prezentacji planów na nowy okres.

Do grudniowych świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale pracodawcy bogatsi o zeszłoroczne doświadczenia wiedzą, że przygotowanie wydarzenia online czy przygotowanie upominków dla pracowników na home office wymaga czasu. Przybierająca na sile czwarta fala pandemii Covid-19 nie pozostawia złudzeń, że w tym roku również wiele świątecznych spotkań zostanie odwołanych lub zamienionych na wersję online.

Liczy się coraz mocniej aspekt społeczny

Na rynku pojawia się coraz więcej badań pokazujących jak ważny jest aspekt społeczny pracy realizowany przez bezpośrednie kontakty ze współpracownikami i przełożonymi oraz realne wsparcie ze strony pracodawcy. Zanim zaczęliśmy się mierzyć z pandemiczną rzeczywistością, to właśnie tradycyjne spotkania świąteczne i upominki w postaci paczek, które większość nas w grudniu przynosiła z biura, były elementem wspierającym relacje na linii pracownikpracodawca.

Upominek dla pracownika akcentujący świąteczną tradycję

REKLAMA

Upominek od pracodawcy to w wielu organizacjach część świątecznej, firmowej tradycji i pracodawcy nie chcą z niej rezygnować. Dlatego wiele firm, podobnie jak w zeszłym roku decyduje się, aby wykorzystać możliwość wysyłki paczek dla pracowników na home office. Już od września zauważyliśmy po skali zapytań z działów HR, że zainteresowanie takim rozwiązaniem wśród pracodawców jest bardzo duże. Firmy poszukują rozwiązań e-commerce, które umożliwią im uporanie się z całym procesem logistycznym wysyłki paczek dla pracowników, szczególnie w opcji na home office. – komentuje Jacek Kwiecień CEO z firmy Dailyfruits, która wdrożyła platformę sendgift.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Pracodawcy decydując się na proces wysyłki paczek dla pracowników, co widać po zapytaniach, które napływają już od września do takich firm jak m.in. Dailyfruits, zwracają uwagę przede wszystkim na możliwość kompleksowej realizacji tej usługi i personalizację paczek. Liczy się na przykład możliwość dodania do paczki firmowych gadżetów dla pracowników, aby podkreślić więź z firmą i zaakcentować obecność pracodawcy w życiu pracownika. Z roku na rok coraz więcej pracodawców zwraca również uwagę na możliwości skomponowania paczek z ekologicznych produktów oraz zapakowania ich w ekologiczny karton.

Paczka dla pracowników to wciąż realny i praktyczny upominek, który jest alternatywą dla kolejnego benefitu online oferowanego przez pracodawcę w modelu pracy zdalnej lub hybrydowej. W tym roku taki upominek w grudniu może ponownie stać się w wielu firmach  dodatkiem do firmowej wigilii online lub substytutem tradycyjnego spotkania świątecznego z pracodawcą.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA