REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

#jednazwielu Nowy atrybut dla firm prowadzonych przez kobiety

Subskrybuj nas na Youtube
Zachęcamy przedsiębiorczynie do oznaczania swoich biznesów atrybutem, a także do opowiadania o swoich sukcesach i oznaczenia tych historii hashtagiem #jednazwielu ‒ mówi Olga Sztuba z Google
Zachęcamy przedsiębiorczynie do oznaczania swoich biznesów atrybutem, a także do opowiadania o swoich sukcesach i oznaczenia tych historii hashtagiem #jednazwielu ‒ mówi Olga Sztuba z Google
Media

REKLAMA

REKLAMA

#jednazwielu to nowy atrybut w Google Moja Firma, który pozwala wyróżnić się w wyszukiwarce i na Mapach Google biznesom prowadzonym przez kobiety. Jak skorzystać z atrybutu? Co oprócz oznaczenia daje atrybut?

Atrybut #jednazwielu

Niedawno wprowadzony w Polsce nowy atrybut w Google Moja Firma pozwala wyróżnić się w wyszukiwarce i na Mapach Google biznesom prowadzonym przez kobiety. W ramach akcji #jednazwielu Google zachęca przedsiębiorczynie do opowiedzenia o własnych sukcesach oraz dodania nowego atrybutu w wizytówce, niezależnie od tego, czy prowadzą lokalną kawiarnię, sklep online czy startup.

REKLAMA

REKLAMA

W Polsce około jedna trzecia firm jest prowadzona przez kobiety. Nowy atrybut w ramach Google Moja Firma ma pomóc zauważyć, za jak wiele biznesów wokół nas odpowiadają kobiety, a akcja #jednazwielu zachęcić je do opowiedzenia o swoich sukcesach, aby zainspirować kolejne przedsiębiorczynie, innowatorki i startuperki do działań.

Jak dodać nowy atrybut do profilu?

Nowy atrybut dla biznesów “Firma zarządzana przez kobiety” właścicielki firm mogą dodać w swoim profilu Google Moja Firma. Wyświetli się on użytkownikom Map Google w wizytówce firmy, obok innych informacji, takich jak godziny otwarcia, numer telefonu czy strona internetowa. Od momentu wprowadzenia nowego atrybutu w Polsce już ponad 30 tys. biznesów zidentyfikowało się jako zarządzane przez kobiety. Zaktualizowana o dodatkowe informacje wizytówka - takie jak godziny otwarcia, nowości, numer telefonu - na Mapach Google pomaga w dotarciu do klientów; takie firmy otrzymują średnio 4,3 razy więcej telefonów, a ich strony odwiedza 2,6 razy więcej zainteresowanych.  

‒ Atrybut przeznaczony dla kobiecych biznesów w wizytówce Google Moja Firma to nasz krok do tego, aby biznesy prowadzone przez kobiety były na co dzień bardziej widoczne. Może ułatwić wybór tym, którzy chcą wspierać przedsiębiorczość wśród kobiet ‒ mówi Olga Sztuba z Google.

REKLAMA

‒ Mamy nadzieję, że dzięki temu odkryjemy, że zarówno pobliski sklep lub kwiaciarnia, którą codziennie odwiedzamy, jak i sklep internetowy, któremu od początku kibicujemy - wszystkie te firmy i sukcesy to zasługa pomysłu i pracy kobiet - dodaje Sztuba.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorczyń

Jednocześnie Google oferuje całkowicie bezpłatne wsparcie w ramach programu Firmy Jutra wszystkim właścicielkom mikro-, małych i średnich biznesów, które chciałyby założyć profil Google Moja Firma oraz bezpłatną wizytówkę i dodać atrybut “Firma zarządzana przez kobiety”. Doradca Firm Jutra podczas konsultacji pomoże przenieść biznes do internetu, a także wskaże ścieżkę rozwoju firmy w sieci. Szkolenia kierowane są zarówno do biznesów rozpoczynających swoją działalność online, jak i małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć sprzedaż, podnieść efektywność swojego marketingu internetowego czy skorzystać z rozwiązań chmurowych. 

Akcja #jednazwielu

Z okazji Dnia Kobiet Google zainicjowało też akcję #jednazwielu. W jej ramach, odnosząc się do pierwszych z wielu, czyli Polek, które przetarły szlaki w różnych dziedzinach, pokazuje, że każda z kobiet jest dzisiaj jedną z wielu, które odniosły sukces w biznesie, technologiach, nauce, prowadzeniu firmy, innowacjach czy codziennym życiu.

‒ Zachęcamy przedsiębiorczynie do oznaczania swoich biznesów nowo wprowadzonym atrybutem, a także do opowiadania o swoich sukcesach i oznaczenia tych historii hashtagiem #jednazwielu. Z okazji Dnia Kobiet chcemy celebrować kobiecą przedsiębiorczość. Mamy nadzieję, że internet wypełni się niezwykłymi opowieściami o sukcesach kobiet i wspólnie pokażemy, że bycie #jednazwielu to ogromna siła, która tkwi w solidarności kobiet ‒ mówi Olga Sztuba z Google.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

REKLAMA

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA