REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

#jednazwielu Nowy atrybut dla firm prowadzonych przez kobiety

Zachęcamy przedsiębiorczynie do oznaczania swoich biznesów atrybutem, a także do opowiadania o swoich sukcesach i oznaczenia tych historii hashtagiem #jednazwielu ‒ mówi Olga Sztuba z Google
Zachęcamy przedsiębiorczynie do oznaczania swoich biznesów atrybutem, a także do opowiadania o swoich sukcesach i oznaczenia tych historii hashtagiem #jednazwielu ‒ mówi Olga Sztuba z Google
Media

REKLAMA

REKLAMA

#jednazwielu to nowy atrybut w Google Moja Firma, który pozwala wyróżnić się w wyszukiwarce i na Mapach Google biznesom prowadzonym przez kobiety. Jak skorzystać z atrybutu? Co oprócz oznaczenia daje atrybut?

Atrybut #jednazwielu

Niedawno wprowadzony w Polsce nowy atrybut w Google Moja Firma pozwala wyróżnić się w wyszukiwarce i na Mapach Google biznesom prowadzonym przez kobiety. W ramach akcji #jednazwielu Google zachęca przedsiębiorczynie do opowiedzenia o własnych sukcesach oraz dodania nowego atrybutu w wizytówce, niezależnie od tego, czy prowadzą lokalną kawiarnię, sklep online czy startup.

REKLAMA

W Polsce około jedna trzecia firm jest prowadzona przez kobiety. Nowy atrybut w ramach Google Moja Firma ma pomóc zauważyć, za jak wiele biznesów wokół nas odpowiadają kobiety, a akcja #jednazwielu zachęcić je do opowiedzenia o swoich sukcesach, aby zainspirować kolejne przedsiębiorczynie, innowatorki i startuperki do działań.

Jak dodać nowy atrybut do profilu?

REKLAMA

Nowy atrybut dla biznesów “Firma zarządzana przez kobiety” właścicielki firm mogą dodać w swoim profilu Google Moja Firma. Wyświetli się on użytkownikom Map Google w wizytówce firmy, obok innych informacji, takich jak godziny otwarcia, numer telefonu czy strona internetowa. Od momentu wprowadzenia nowego atrybutu w Polsce już ponad 30 tys. biznesów zidentyfikowało się jako zarządzane przez kobiety. Zaktualizowana o dodatkowe informacje wizytówka - takie jak godziny otwarcia, nowości, numer telefonu - na Mapach Google pomaga w dotarciu do klientów; takie firmy otrzymują średnio 4,3 razy więcej telefonów, a ich strony odwiedza 2,6 razy więcej zainteresowanych.  

‒ Atrybut przeznaczony dla kobiecych biznesów w wizytówce Google Moja Firma to nasz krok do tego, aby biznesy prowadzone przez kobiety były na co dzień bardziej widoczne. Może ułatwić wybór tym, którzy chcą wspierać przedsiębiorczość wśród kobiet ‒ mówi Olga Sztuba z Google.

‒ Mamy nadzieję, że dzięki temu odkryjemy, że zarówno pobliski sklep lub kwiaciarnia, którą codziennie odwiedzamy, jak i sklep internetowy, któremu od początku kibicujemy - wszystkie te firmy i sukcesy to zasługa pomysłu i pracy kobiet - dodaje Sztuba.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorczyń

Jednocześnie Google oferuje całkowicie bezpłatne wsparcie w ramach programu Firmy Jutra wszystkim właścicielkom mikro-, małych i średnich biznesów, które chciałyby założyć profil Google Moja Firma oraz bezpłatną wizytówkę i dodać atrybut “Firma zarządzana przez kobiety”. Doradca Firm Jutra podczas konsultacji pomoże przenieść biznes do internetu, a także wskaże ścieżkę rozwoju firmy w sieci. Szkolenia kierowane są zarówno do biznesów rozpoczynających swoją działalność online, jak i małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć sprzedaż, podnieść efektywność swojego marketingu internetowego czy skorzystać z rozwiązań chmurowych. 

Akcja #jednazwielu

REKLAMA

Z okazji Dnia Kobiet Google zainicjowało też akcję #jednazwielu. W jej ramach, odnosząc się do pierwszych z wielu, czyli Polek, które przetarły szlaki w różnych dziedzinach, pokazuje, że każda z kobiet jest dzisiaj jedną z wielu, które odniosły sukces w biznesie, technologiach, nauce, prowadzeniu firmy, innowacjach czy codziennym życiu.

‒ Zachęcamy przedsiębiorczynie do oznaczania swoich biznesów nowo wprowadzonym atrybutem, a także do opowiadania o swoich sukcesach i oznaczenia tych historii hashtagiem #jednazwielu. Z okazji Dnia Kobiet chcemy celebrować kobiecą przedsiębiorczość. Mamy nadzieję, że internet wypełni się niezwykłymi opowieściami o sukcesach kobiet i wspólnie pokażemy, że bycie #jednazwielu to ogromna siła, która tkwi w solidarności kobiet ‒ mówi Olga Sztuba z Google.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA