REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Galeria Prezentów jest marką znaną i wiarygodną, która rozwija się tak, aby zawsze być na czasie, oferująca swoim klientom starannie dobrany asortyment opierający się na atrakcyjnych cenach, skierowany zarówno do kobiet jak i mężczyzn.

REKLAMA

REKLAMA

Parta Sp. z o.o.
40-063 Katowice
ul. Żwirki i Wigury 16
tel. + 48 32/ 760 94 46 fax +48 32 / 760 94 47

Galeria Prezentów to franczyza należąca do branży związanej z urodą i prezentami

 e-mail: ipartyka@parta.com.pl

REKLAMA

Właścicielem sklepów Galeria Prezentów jest Parta Sp. z o. o. wywodząca się z firmy Partex - lidera polskiego rynku artykułów piśmiennych, wyłącznego dystrybutora marek Parker i Waterman na Polskę (70% udział w rynku). Spółka Parta powstała w marcu 2003 r. i od tego czasu jej wysiłki koncentrują się na rozwoju poprzez działania franczyzowe. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Oferta Galerii Prezentów jest uniwersalna i zróżnicowana. W sklepach znaleźć można artykuły piśmienne (zarówno serie podstawowe jak i bardzo ekskluzywne) takich marek jak Parker, Waterman, Rotring, Sheaffer, Visconti, Delta, Pelikan, Graf von Faber Castell, Monte Verde, Cerruti 1881.

Ponadto dostępny jest szeroki wybór galanterii skórzanej: portfeli, etui, torebek, teczek, kosmetyczek, saszetek z wysokiej jakości skór naturalnych produkcji polskiej oraz włoskiej takich firm jak: Marco, Martex oraz Christopher Creazioni; kalendarzy i organizerów, upominków w postaci zapalniczek (Zippo, Pierre Cardin), scyzoryków szwajcarskiej firmy Victorinox, kart wiedeńskiego Piatnika, fantazyjnych bibelotów włoskiej firmy Francesco Rubinato, eleganckich zestawów na biurko z marmuru, skór naturalnych i drewna; mapy, starodruki, figurki z alabastru oraz globusy z kamieni szlachetnych. Dodatkowo na każdym prezencie zakupionym w Galerii Prezentów klient może zamówić dedykację.

Dołączając do sieci franczyzowej Galerii Prezentów franczyzobiorca zobowiązuje się do przestrzegania standardu w zakresie jakości, wydajności i etyki kupieckiej. Franczyzodawca udziela franczyzobiorcy prawa do używania znaku towarowego oraz umożliwia dostęp do precyzyjnie dobranego asortymentu towarowego o wysokiej rotacji oraz sprawdzonego know-how. Celem umowy franczyzowej Galerii Prezentów jest umożliwienie franczyzobiorcy założenia własnego biznesu, osiągnięcia rozwoju szybszego od tego, który nastąpiłby bez pomocy Franczyzodwcy.
Umowa franczyzy przyznaje wyłączność na prowadzenie Galerii Prezentów na danym obszarze. Z wyłączności tej wynika, że franczyzodawca nie zawrze umowy franczyzowej
z osobami trzecimi na dany znak towarowy na tym terenie w czasie trwania umowy oraz rok po jej zakończeniu. Warunki umowy zakładają, że umowa zawierana jest na okres 5 lat i nie jest automatycznie przedłużana.

Pakiet franczyzowy

W zamian za opłaty licencyjne franczyzobiorca korzysta z doświadczenia, wiedzy
i wsparcia franczyzodawcy, ponadto z uwagi na skalę działania sieci możne korzystać ze specjalnie wynegocjowanych z dostawcami warunków. Oczywiście można prowadzić podobną działalność samodzielnie i samemu budować swoją markę na rynku, ale to wymaga czasu, nakładów i jest obarczone większym ryzykiem niepowodzenia. Uczestnicząc w sieci korzysta się doświadczenia wszystkich jej uczestników, a to ma wymierną i trudną do oszacowania wartość. Pakiet franczyzowy zawiera ponadto:
• Sprawdzony operacyjnie schemat przedsięwzięcia handlowego precyzyjnie dobranym asortymentem towarowym o wysokiej rotacji,
• Wynegocjowane centralnie umowy z dostawcami gwarantujące największe upusty i optymalne terminy płatności,
• Pomoc w stworzeniu biznes planu,
• Pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji lub możliwość przejęcia lokalu na preferencyjnych warunkach,
• Kompleksowe szkolenie operacyjne dla Ciebie i Twojego Personelu,
• Pomoc w uruchomieniu punktu,
• Konsulting w działaniu operacyjnym,
• Pomoc w działaniach promocyjno-reklamowych,
• Możliwość rozwoju,
• Możliwość współpracy z przedstawicielami znanych i prestiżowych marek.

Sklepy Galeria Prezentów usytuowane powinny być w większych centrach handlowych (powyżej 80 sklepów), zlokalizowanych w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców lub przy najlepszych ulicach handlowych dużych miast, o bardzo dużym ruchu pieszym. Powierzchnia lokalu powinna zawierać się w przedziale od 30 m2 do 35 m2.
Na chwilę obecną na terenie całej Polski działa 19 sklepów, z czego 16 należy do franczyzobiorców, a 2 to jednostki własne.

Tu wszędzie jesteśmy:

• Katowice: CH Trzy Stawy, CH Silesia City Center, CH Dabrówka,
• Gliwice: CH Forum,
• Kraków: Galeria Kazimierz, Galeria Krakowska, Bonarka City Center, M1
• Warszawa: CH Wola Park, CH Targówek, Reduta
• Poznań: CH Kupiec Poznański, CH Poznań Plaza,
• Rzeszów: Galeria Graffica,
• Toruń: Galeria Copernicus,
• Łódź: CH Manufaktura,
• Rybnik: CH Plaza,
• Sosnowiec: CH Plaza,
• Lublin: CH Plaza,
• Wrocław: Galeria Magnolia,
• Koszalin: CH Forum.
• Opole: Galeria Solaris
• Częstochowa: Jurajska

Koszty uruchomienia salonu

Całość kosztów inwestycyjnych sklepu Galeria Prezentów składa się z różnych elementów takich jak: zagospodarowanie i wystrój wnętrza, okna wystawowe, szyldy, witryny i oświetlenie. Wszystkie te elementy są chronione przez prawa autorskie franczyzodwcy, zatem zarezerwowane wyłącznie dla punktów Galerii Prezentów i prawnie chronione. Zgodnie z Umową Franczyzową, franczyzobiorca jest zobowiązany urządzić swój punkt zgodnie z określonymi przez franczyzodawcę wytycznymi.
Aby uruchomić sklep Galeria Prezentów - zgodnie z Umową Franczyzową - należy ponieść następujące koszty:
• Opłata licencyjna,
• Projekt punktu, adaptacja budowlana – może być podwykonawca wybrany przez biorcę, ale pod nadzorem franczyzodawcy,
• Meble do punktu dostarczane przez wyznaczonego producenta, który ma podpisaną licencję na ich produkcję,
• Produkty zgodne ze standardem sieci.

Wysokość wszystkich inwestycji wynosi średnio 160 000 zł netto (cena dotyczy nowobudowanych galerii handlowych). Każda inwestycja związana z otwarciem kolejnej Galerii Prezentów analizowana jest indywidualnie. Koszt adaptacji lokalu i wyposażenia uzależniony jest od lokalizacji punktu.

Miesięczna Opłata Franczyzowa

W Galerii Prezentów wysokość Opłaty Franczyzowej uzależniona jest od obrotów punktu. Franczyzobiorca płaci miesięcznie opłatę franczyzową liczonej od obrotu (3% przez pierwsze 12 miesięcy, 4% przez drugi rok działalności, następnie 5%) oraz jest zobowiązany do przeznaczania co miesiąc 2% uzyskanych obrotów na fundusz marketingowy.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

REKLAMA

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

REKLAMA

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA