REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Galeria Prezentów

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Galeria Prezentów jest marką znaną i wiarygodną, która rozwija się tak, aby zawsze być na czasie, oferująca swoim klientom starannie dobrany asortyment opierający się na atrakcyjnych cenach, skierowany zarówno do kobiet jak i mężczyzn.

REKLAMA

Parta Sp. z o.o.
40-063 Katowice
ul. Żwirki i Wigury 16
tel. + 48 32/ 760 94 46 fax +48 32 / 760 94 47

Galeria Prezentów to franczyza należąca do branży związanej z urodą i prezentami

 e-mail: ipartyka@parta.com.pl

Właścicielem sklepów Galeria Prezentów jest Parta Sp. z o. o. wywodząca się z firmy Partex - lidera polskiego rynku artykułów piśmiennych, wyłącznego dystrybutora marek Parker i Waterman na Polskę (70% udział w rynku). Spółka Parta powstała w marcu 2003 r. i od tego czasu jej wysiłki koncentrują się na rozwoju poprzez działania franczyzowe. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Oferta Galerii Prezentów jest uniwersalna i zróżnicowana. W sklepach znaleźć można artykuły piśmienne (zarówno serie podstawowe jak i bardzo ekskluzywne) takich marek jak Parker, Waterman, Rotring, Sheaffer, Visconti, Delta, Pelikan, Graf von Faber Castell, Monte Verde, Cerruti 1881.

Ponadto dostępny jest szeroki wybór galanterii skórzanej: portfeli, etui, torebek, teczek, kosmetyczek, saszetek z wysokiej jakości skór naturalnych produkcji polskiej oraz włoskiej takich firm jak: Marco, Martex oraz Christopher Creazioni; kalendarzy i organizerów, upominków w postaci zapalniczek (Zippo, Pierre Cardin), scyzoryków szwajcarskiej firmy Victorinox, kart wiedeńskiego Piatnika, fantazyjnych bibelotów włoskiej firmy Francesco Rubinato, eleganckich zestawów na biurko z marmuru, skór naturalnych i drewna; mapy, starodruki, figurki z alabastru oraz globusy z kamieni szlachetnych. Dodatkowo na każdym prezencie zakupionym w Galerii Prezentów klient może zamówić dedykację.

Dołączając do sieci franczyzowej Galerii Prezentów franczyzobiorca zobowiązuje się do przestrzegania standardu w zakresie jakości, wydajności i etyki kupieckiej. Franczyzodawca udziela franczyzobiorcy prawa do używania znaku towarowego oraz umożliwia dostęp do precyzyjnie dobranego asortymentu towarowego o wysokiej rotacji oraz sprawdzonego know-how. Celem umowy franczyzowej Galerii Prezentów jest umożliwienie franczyzobiorcy założenia własnego biznesu, osiągnięcia rozwoju szybszego od tego, który nastąpiłby bez pomocy Franczyzodwcy.
Umowa franczyzy przyznaje wyłączność na prowadzenie Galerii Prezentów na danym obszarze. Z wyłączności tej wynika, że franczyzodawca nie zawrze umowy franczyzowej
z osobami trzecimi na dany znak towarowy na tym terenie w czasie trwania umowy oraz rok po jej zakończeniu. Warunki umowy zakładają, że umowa zawierana jest na okres 5 lat i nie jest automatycznie przedłużana.

Pakiet franczyzowy

REKLAMA

W zamian za opłaty licencyjne franczyzobiorca korzysta z doświadczenia, wiedzy
i wsparcia franczyzodawcy, ponadto z uwagi na skalę działania sieci możne korzystać ze specjalnie wynegocjowanych z dostawcami warunków. Oczywiście można prowadzić podobną działalność samodzielnie i samemu budować swoją markę na rynku, ale to wymaga czasu, nakładów i jest obarczone większym ryzykiem niepowodzenia. Uczestnicząc w sieci korzysta się doświadczenia wszystkich jej uczestników, a to ma wymierną i trudną do oszacowania wartość. Pakiet franczyzowy zawiera ponadto:
• Sprawdzony operacyjnie schemat przedsięwzięcia handlowego precyzyjnie dobranym asortymentem towarowym o wysokiej rotacji,
• Wynegocjowane centralnie umowy z dostawcami gwarantujące największe upusty i optymalne terminy płatności,
• Pomoc w stworzeniu biznes planu,
• Pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji lub możliwość przejęcia lokalu na preferencyjnych warunkach,
• Kompleksowe szkolenie operacyjne dla Ciebie i Twojego Personelu,
• Pomoc w uruchomieniu punktu,
• Konsulting w działaniu operacyjnym,
• Pomoc w działaniach promocyjno-reklamowych,
• Możliwość rozwoju,
• Możliwość współpracy z przedstawicielami znanych i prestiżowych marek.

Sklepy Galeria Prezentów usytuowane powinny być w większych centrach handlowych (powyżej 80 sklepów), zlokalizowanych w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców lub przy najlepszych ulicach handlowych dużych miast, o bardzo dużym ruchu pieszym. Powierzchnia lokalu powinna zawierać się w przedziale od 30 m2 do 35 m2.
Na chwilę obecną na terenie całej Polski działa 19 sklepów, z czego 16 należy do franczyzobiorców, a 2 to jednostki własne.

Tu wszędzie jesteśmy:

• Katowice: CH Trzy Stawy, CH Silesia City Center, CH Dabrówka,
• Gliwice: CH Forum,
• Kraków: Galeria Kazimierz, Galeria Krakowska, Bonarka City Center, M1
• Warszawa: CH Wola Park, CH Targówek, Reduta
• Poznań: CH Kupiec Poznański, CH Poznań Plaza,
• Rzeszów: Galeria Graffica,
• Toruń: Galeria Copernicus,
• Łódź: CH Manufaktura,
• Rybnik: CH Plaza,
• Sosnowiec: CH Plaza,
• Lublin: CH Plaza,
• Wrocław: Galeria Magnolia,
• Koszalin: CH Forum.
• Opole: Galeria Solaris
• Częstochowa: Jurajska

Koszty uruchomienia salonu

Całość kosztów inwestycyjnych sklepu Galeria Prezentów składa się z różnych elementów takich jak: zagospodarowanie i wystrój wnętrza, okna wystawowe, szyldy, witryny i oświetlenie. Wszystkie te elementy są chronione przez prawa autorskie franczyzodwcy, zatem zarezerwowane wyłącznie dla punktów Galerii Prezentów i prawnie chronione. Zgodnie z Umową Franczyzową, franczyzobiorca jest zobowiązany urządzić swój punkt zgodnie z określonymi przez franczyzodawcę wytycznymi.
Aby uruchomić sklep Galeria Prezentów - zgodnie z Umową Franczyzową - należy ponieść następujące koszty:
• Opłata licencyjna,
• Projekt punktu, adaptacja budowlana – może być podwykonawca wybrany przez biorcę, ale pod nadzorem franczyzodawcy,
• Meble do punktu dostarczane przez wyznaczonego producenta, który ma podpisaną licencję na ich produkcję,
• Produkty zgodne ze standardem sieci.

Wysokość wszystkich inwestycji wynosi średnio 160 000 zł netto (cena dotyczy nowobudowanych galerii handlowych). Każda inwestycja związana z otwarciem kolejnej Galerii Prezentów analizowana jest indywidualnie. Koszt adaptacji lokalu i wyposażenia uzależniony jest od lokalizacji punktu.

Miesięczna Opłata Franczyzowa

W Galerii Prezentów wysokość Opłaty Franczyzowej uzależniona jest od obrotów punktu. Franczyzobiorca płaci miesięcznie opłatę franczyzową liczonej od obrotu (3% przez pierwsze 12 miesięcy, 4% przez drugi rok działalności, następnie 5%) oraz jest zobowiązany do przeznaczania co miesiąc 2% uzyskanych obrotów na fundusz marketingowy.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

REKLAMA

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA