REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

REKLAMA

„Piotr i Paweł” SA
ul.Tatrzańska 1/5
60-413 Poznań
Tel. 61 840 37 64
Faks: 61 840 37 05

Piotr i Paweł to franczyza z branży artykułów spożywczych.

Kontakt w sprawach Franczyzy: Magdalena Domagał-Dyrektor Departamentu Franchisingu, Tel.: 502 194 567, e-mail: m.domagala@piotripawel.pl

Adres www: www.piotripawel.pl

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dane franczyzowe

Nazwa Firmy: „Piotr i Paweł” SA
Firma / Franczyza od: 1990 / 2000
Jednostki własne: 52
Aktualna liczba placówek franczyzowych: 16

Koncept

REKLAMA

Kiedy w 1990 roku Eleonora Woś wraz z synami Piotrem i Pawłem postanowili wykorzystać swoje doświadczenie, wiedzę teoretyczną oraz intuicję handlową i otworzyć swój pierwszy własny sklep, kierowali się mottem: Taki sklep, w jakim sami chcielibyśmy kupować. Ta prosta recepta na stworzenie miejsca, w którym w centrum uwagi jest Klient i jego potrzeby przyniosła im ogromny sukces. Powstająca sieć sklepów „Piotr i Paweł” szybko zdobyła uznanie najpierw mieszkańców Poznania i okolic, a potem całej Polski.

Kolejne lata przynosiły kolejne sukcesy i co raz większy rozmach działań: pierwszy supermarket (1991), pierwsze umowy na zasadach franchisingu (2000) i stworzenie nowego Centrum Logistycznego w Gądkach koło Poznania o pow. 25 tys. m.kw. (2008).
Dziś już blisko 68 sklepów jest obecne w 44 miastach w całym kraju (stan na 26.01.2010). Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1 100 m2 a asortyment sięga 30 000 pozycji. Klienci wybierają „Piotra i Pawła”, bo to sklepy, w których oni czują się najważniejsi. Tutaj mogą być pewni szerokiego wyboru wysokiej jakości produktów i wyjątkowo przyjaznej atmosfery podczas zakupów. Tworzy ją starannie zaplanowany układ sklepów, ich kolorystyka i oświetlenie oraz fachowa i miła obsługa.

Dzięki systemowi dysponując stosunkowo niewielkim kapitałem można zyskać dostęp do gotowych i sprawdzonych recept gospodarczych. Decydując się na współpracę z „Piotrem i Pawłem” franczyzobiorca zyskuje:
- doświadczenie zbierane od 1990 roku tworząc 52 sklepy własne i 16 na zasadach franchisingowych. Sieć kieruje pracą ok. 4 000 naszych pracowników,
- wyróżniającą się na rynku markę – Klienci wybierają markę "Piotr i Paweł" ze względu na dużą ofertę asortymentową, niepowtarzalny klimat zakupów, efektowny wygląd sklepów, profesjonalizm personelu,
- szkolenia i dostęp do wiedzy. Nie trzeba być doświadczonym handlowcem, żeby rozpocząć współpracę. Sieć dzieli się wiedzą, doświadczeniem i znajomością rynku,
- pewność powodzenia inwestycji.

Nakłady inwestycyjne 

Minimum kwota inwestycji: Franchisobiorcy muszą mieć zdolność do sfinansowania przedsięwzięcia w około 20 % jego wartości posiadając minimum 500 tys. PLN.
Opłata wstępna: brak opłaty wstępnej.

Opłata bieżąca: procent od obrotu określony indywidualnie w umowie franczyzowej.

Dodatkowe wymagania
- mobilność w granicach Polski,
- mile widziane prowadzenie biznesu w modelu rodzinnym.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Finansowanie ze środków UE. Z jakich programów mogą korzystać przedsiębiorcy z MŚP?

Z jakich programów finansowania może skorzystać przedsiębiorca w 2024 roku? Unia Europejska kontynuuje swoje zaangażowanie we wsparcie przedsiębiorców z MŚP. Stawia na różnorodne programy i ułatwienia, które mają na celu stymulowanie innowacyjności, wzrostu gospodarczego oraz konkurencyjności firm w UE.

Od 12 czerwca zapłacisz okiem za zakupy. W których sklepach?

12 czerwca w pięciu salonach Empik w całej Polsce rozpoczyna się pilotażowy program płatności biometrycznych. To innowacyjne rozwiązanie opiera się na fuzji biometrii tęczówki oka i twarzy. Dostawcą tej technologii jest polski fintech PayEye, we współpracy z Planet Pay. Program jest pierwszym tego rodzaju w Europie i działa w ramach programu Mastercard Biometric Checkout.

Będzie zakaz nowych licencji na transport międzynarodowy, zablokuje zakładanie jednoosobowych firm

Planowany przez Ministerstwo Infrastruktury pomysł zakazu wydawania licencji dla transportu międzynarodowego może okazać się dużym problemem dla polskich przewoźników. To praktycznie zakaz zakładanie nowych jednoosobowych firm. Ponadto blokada zakupu nowych ciężarówek.

Mikrofirmy budowlane mogą się pożegnać z kredytami?

Przeterminowane zaległości firm budowlanych to już ponad półtora miliarda złotych. Większość zadłużonych przedsiębiorców to mikrofirmy. Prognozowana poprawa płynności wcale nie oznacza, że firmy mogą liczyć na kredyty bankowe.

REKLAMA

Rewolucja w handlu internetowym. Szczegółowe dane trafią do skarbówki

Szczegółowe informacje o transakcjach internetowych, w tym wynajmu mieszkań, będą przekazywane do Urzędu Skarbowego. Dodatkowo, konta na platformach takich jak Allegro, OLX czy Vinted mogą zostać zablokowane, a wypłaty wstrzymane - informuje "Gazeta Wyborcza".

Połowa konsumentów deklaruje, że wybierze firmę wspierającą odpowiedzialny rozwój zamiast tej, która nie podejmuje takich działań

Inwestowanie ESG (Environmental, Social, Governance), czyli społeczna odpowiedzialność biznesu może być odpowiedzią na pościg za wynikami. Celem działalności firm powinno być dziś nie tylko osiąganie dobrych wyników finansowych, widocznych w raportach kwartalnych, ale także budowanie otoczenia społecznego, ochrona środowiska czy wspieranie ważnych inicjatyw. To istotne dla wielu inwestorów instytucjonalnych, jak również detalicznych, którzy wybierają inwestycje online mające na uwadze środowisko i otoczenie społeczne.

Co robią małe firmy gdy kontrahent nie płaci. Zaległe płatności sięgnęły już 10 miliardów złotych

Ponad połowa firm wysyła wezwania do zapłaty, 47 proc. negocjuje z dłużnikiem, a co 5. zleca odzyskanie należności kancelarii prawnej – tak najczęściej postępują małe i średnie przedsiębiorstwa, kiedy kontrahent im nie płaci.

Dlaczego duże, międzynarodowe firmy opuszczają Polskę?

Levis Strauss czy Beko - dlaczego duże, międzynarodowe firmy opuszczają Polskę? Przyjrzyjmy się przyczynom i skutkom. Jak należy reagować na tego typu odejścia z polskiego rynku?

REKLAMA

Przedsiębiorca na etacie nadal z podwójną składką zdrowotną

Ministerstwo Zdrowia udzieliło odpowiedzi na interpelację poselską w sprawie składki zdrowotnej w przypadku łączenia pracy na etacie z prowadzeniem działalności gospodarczej. Wynika z niej, iż obecnie nie są planowane zmiany legislacyjne ingerujące w zasadę odprowadzania składki od każdego tytułu odrębnie.

Weryfikacja kontrahenta na białej liście VAT może być skomplikowana

Przedsiębiorca, aby nie stracić możliwości zaliczenia wydatków do kosztów podatkowych, musi upewnić się, że w dniu realizacji przelewu konto odbiorcy znajduje się na białej liście VAT. Jednak od tej reguły istnieją pewne wyjątki. Naczelny Sąd Administracyjny potwierdził, że w sytuacji, gdy przelew jest realizowany przez pośrednika, istotna jest data wydania mu pisemnej dyspozycji przelewu. Przepisy jednoznacznie wskazują na konieczność weryfikacji rachunku w wykazie "na dzień zlecenia przelewu". 

REKLAMA