REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Teraz z płatności odroczonych poza konsumentami korzystać mogą przedsiębiorcy robiący firmowe zakupy
Teraz z płatności odroczonych poza konsumentami korzystać mogą przedsiębiorcy robiący firmowe zakupy
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Teraz sklepy i punkty usługowe korzystając z rozwiązania płatniczego Comfino będą mogły oferować swoim klientom biznesowym zakupy w modelu BNPL.
– Wprowadzanie w Comfino nowych metod płatności to jeden z kluczowych elementów rozwoju naszego marketplace’u płatniczego – mówi Miłosz Mickiewicz z Grupy Comperia.pl, odpowiedzialny za rozwój Comfino.
– Z punktu widzenia sklepów, które wdrożyły płatności Comfino, zapewnienie finansowania dla zakupów firmowych jest tym istotniejsze, że pozwala im skierować swoją ofertę do nowego grona klientów B2B, a co za tym idzie: znacząco podwyższyć wolumen sprzedaży – dodaje Miłosz Mickiewicz.

REKLAMA

Konsumencki standard dla firm, decyzja nawet w 90… sekund!

PragmaPay to rozwiązanie BNPL przeznaczone szczególnie dla firm z sektora MŚP. Przebieg całej transakcji jest podobnie wygodny i szybki, co przy płatnościach odroczonych dla konsumentów. Wszystko odbywa się online za pośrednictwem formularza i nie wymaga przesyłania żadnych dokumentów.
Przedsiębiorca wybiera okres, na jaki chce odroczyć spłatę (do 60 dni) lub liczbę rat (maksymalnie 12), podaje dane firmy, a następnie podpisuje umowę przy pomocy SMS-a i potwierdza numer firmowego rachunku bankowego.
– Dzięki współpracy z Comfino umożliwiamy tysiącom przedsiębiorców łatwy dostęp do środków na firmowe zakupy. Płatności odroczone to nowoczesna i elastyczna forma finansowania, która realnie odpowiada na potrzeby biznesów poszukujących wsparcia przy zakupach operacyjnych, inwestycyjnych czy technologicznych. Dzięki autorskim modelom scoringowym i technologii rozwijanej przez naszą spółkę PragmaGO.tech, decyzję o finansowaniu podejmujemy online, bez zbędnych formalności, nawet w 90 sekund – mówi Agata Lisowska, Partnerships Team Leader PragmaGO.

Płatności odroczone: zakupy dla firmy do 50 tys. zł

REKLAMA

Korzystające z płatności PragmaPay w Comfino firmy mogą uzyskać finansowanie zakupów na poziomie do 50 tys. zł – wielokrotnie więcej niż ma to miejsce w wypadku płatności odroczonych dla klientów indywidualnych. Przedsiębiorcy nie mają też żadnych ograniczeń jeśli chodzi o rodzaj finansowanych transakcji.
Może to być zarówno zakup usług, jak i towarów, w tym choćby środków trwałych.

Elastyczność rozwiązania jakim są płatności odroczone powoduje, że ich popularność w Polsce stale rośnie. Z przeprowadzonego dla Comfino badania konsumenckiego “Płatności ratalne i odroczone” dowiadujemy się, że o tej metodzie finansowania słyszał niemal każdy, a skorzystała połowa ankietowanych.
Dla części klientów BNPL stało się wręcz domyślnym sposobem opłacania zakupów, a połowie zdarzyło się zrezygnować z zakupów w sklepie, który płatności odroczonych nie oferował.

Za to w sklepach, w których te nowoczesne metody płatności są dostępne, spada liczba porzuconych koszyków, a jednocześnie ich wartość rośnie nawet o 60 proc. Zwiększa się też konwersja i liczba zamówień.
Co istotne, udostępnienie klientom biznesowym płatności PragmaPay w ramach rozwiązania Comfino, nie wiąże się dla sprzedawców z żadnym ryzykiem. Całą należność za towar otrzymują oni natychmiast, a wszelkie ewentualne opóźnienia w spłacie lub koszty windykacji przejmuje na siebie PragmaGO.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

– Płatności odroczone dla biznesu PragmaPay dają korzyści obu stronom transakcji – kupujący zyskują więcej swobody finansowej, a sprzedający otrzymują zapłatę za towar lub usługę natychmiast. Jako operator finansowania bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za spłatę zobowiązania oraz wszelkie działania windykacyjne – podkreśla Agata Lisowska z PragmaGO.

Płatności Comfino są już dostępne w ponad 3 tys. internetowych oraz stacjonarnych sklepów i punktów usługowych z ponad 20 różnych branż, w tym takich, które dotychczas rzadko lub wręcz wcale nie oferowały podobnych rozwiązań.
Mowa tu choćby o placówkach medycznych (np. Medicover Stomatologia, Kliniki.pl), branży jubilerskiej (Briju, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i online), funeralnej (Grupa Klepsydra) czy motoryzacyjnej (Yanosik). Grupa Comperia.pl na początku tego roku podpisała też umowę z Grupą OLX, która gwarantuje tej pierwszej wyłączność w dostarczaniu finansowania dla klientów OTOMOTO.
Niezwykła łatwość, z jaką uruchamia się nasze rozwiązanie płatnicze powoduje, że każdy punkt handlowy lub usługowy może szybko i bez zbędnego nakładu pracy wdrożyć nasze rozwiązania, w tym płatności Comfino – podkreślaMiłosz Mickiewicz z Grupy Comperia.pl SA. – W ten sposób, bez konieczności indywidualnych negocjacji z bankami czy fintechami i czasochłonnych integracji, sprzedawcy mogą udostępnić swoim klientom zarówno płatności odroczone, jak również produkty ratalne oraz płatności BLIK – uzupełnia ekspert Comfino.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

REKLAMA

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

Pijemy mniej piwa, przez co browary nie płacą na czas swoim dostawcom

Na kondycję branży piwowarskiej, poza spadającym w wyniku zmian kulturowych popytem, najmocniej wpływają dziś rosnące koszty operacyjne oraz zmiany w podatku akcyzowym. Polacy piją mniej piwa, browary mają coraz większe kłopoty.

Świadczenia pozapłacowe są dziś standardem w sektorze MŚP

Blisko połowa firm z sektora MŚP przy wyborze benefitów kieruje się przede wszystkim ceną, a niemal tyle samo uwzględnia potrzeby i oczekiwania pracowników – wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jakie inne czynniki wpływają na decyzje pracodawców w tym zakresie?

REKLAMA

Hotele mocno podniosły ceny usług, ale i tak muszą ciąć koszty i redukować długi. Czy pomoże im lepszy niż zwykle sezon turystyczny

Hotele i inne firmy świadczące usługi noclegowe wchodzą w sezon majówkowy 2025 z wysoką niepewnością i rosnącym obciążeniem finansowym. Choć dane dotyczące aktywności turystycznej Polaków pozwalały dotąd patrzeć na przyszłość z umiarkowanym optymizmem, rzeczywistość finansowa branży rysuje się znacznie mniej korzystnie.

Każdy ma jakiś talent – jak go rozpoznać u siebie i pracowników?

Ludzie i ich talenty są jak elementy puzzli, dopiero gdy zostaną umieszczone we właściwym miejscu, ujawnia się pełny obraz potencjału jednostki i zespołu. W organizacji kluczową rolą menedżera jest identyfikacja i rozwój tych wyjątkowych predyspozycji, co wymaga zarówno obserwacji, jak i metodologicznego podejścia.

REKLAMA