REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nie taki Orange straszny

REKLAMA

Operatorzy komórkowi konkurujący z Orange jak dotąd nie mają powodów do obaw, ale za kilka tygodni wszystko może się zmienić. Wygląda na to, że rywal ma w zanadrzu niespodziankę.
Specjaliści oczekiwali, że Centertel, właściciel marki Orange, stanie się numerem jeden pod względem liczby abonentów. Spodziewali się spadku cen za połączenia, szczególnie w roamingu, co miało przyciągnąć klientów Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era i Heyah) i Polkomtela (Plus GSM i Sami Swoi). Tymczasem z zapowiadanej rewolucji niewiele wyszło – oferta Orange przypomina to, co wcześniej można było kupić pod szyldem Idei.

REKLAMA

Mimo to początek nie był zły. – Tylko pierwszego dnia liczba aktywacji przekroczyła 3 tys. – mówi Jacek Kalinowski, rzecznik Orange. Wśród nich mogą być jednak poprzedni użytkownicy Idei. Pozyskanie minimum 500 tys. abonentów do końca roku może okazać się planem Konkurenci Orange jakby przewidzieli, że oczekiwana przez rynek rewolucja nie nastąpi, przynajmniej od razu. – Nie widzimy powodu, aby specjalnie odpowiadać na propozycję Orange. Tym bardziej po tym, co teraz zobaczyliśmy.

REKLAMA

Na bieżąco przygotowywaliśmy nasze oferty, zarówno dla rynku masowego, jak i biznesowego – twierdzi Elżbieta Sadowska, rzecznik Polkomtela. 19 września, gdy Orange ogłaszał nowe taryfy, Polkomtel przedstawił ofertę o nazwie Dom Plus. Skierowano ją od osób nieużywających telefonów komórkowych. Jednak stawka za minutę połączenia z sieciami komórkowymi jest taka sama, jak wykonywana z mobilnego telefonu (normalnie ze stacjonarnych jest wyższa). Trochę bardziej pasywnie zachowuje się Polska Telefonia Cyfrowa. Jest to efekt konfliktu wśród akcjonariuszy, który negatywnie przekłada się na bieżącą działalność firmy. Dotychczasowy lider wyraźnie notuje niższą dynamikę przyrostu liczby klientów.

Orange może jeszcze zaskoczyć konkurentów. Jacek Kalinowski co prawda deklaruje, że zaprezentowane taryfy są nowe i raczej nie będą zmieniane, ale jednocześnie zapowiada nowe promocje. Kiedy oficjalnie ogłaszano zmianę marki z Idei na Orange, zasugerowano, że 10 października może się coś ważnego zdarzyć. Na ten dzień zapowiedziane jest wprowadzenie przenośności numerów, dzięki której abonenci zyskają możliwość zmiany operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru wraz z prefiksem. Jeśli Orange na ten dzień coś szykuje, pomarańczowa rewolucja może się jednak stać faktem.

 Marcin Kwaśniak
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: GP
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wzrost płacy minimalnej: pracodawcy będą ciąć koszty a pracownicy stracą zapał do pracy?

    Wzrost płacy minimalnej w 2024 r. będzie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Niektórzy eksperci prognozują, że paradoksalnie może wpłynąć negatywnie na nastroje pracowników i spowodować kolejne podwyżki. 

    Akcje, obligacje, giełda, rynek kapitałowy – komentarz rynkowy - listopad 2023 r. Jak rynek zareagował na wynik wyborów?

    W listopadowym komentarzu rynkowym eksperciVIG/C-QUADRAT TFI sprawdzają jak zachowują się obligacje korporacyjne oraz skarbowe w aktualnym otoczeniu makroekonomicznym; zastanawiają się, czy rynki akcji mogą kontynuować wzrosty z początku listopada. A także analizują jak wynik wyborów przełożył się na krajowy rynek akcji. 

    Złota jesień dla branży reklamowej. Politycy dali zarobić. Nowe trendy w bilboardach

    Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej w 2023 roku owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

    Gazetki promocyjne, kupony, spersonalizowane listy - Polacy wciąż lubią tę formę promocji

    Polacy potrafią szukać promocji i świadomie robić zakupy. Informacji szukamy w internecie, ale równie chętnie sięgamy po tradycyjne gazetki i listy z ofertami. 

    REKLAMA

    Włamania na konto e-mail możesz nie zauważyć! Jak działają cyberprzestępcy?

    Cyberprzestępcy wciąż szukają nowych sposobów na wyłudzanie danych. Na przykład przejmując konto e-mail przenoszą wybrane wiadomości do ukrytych folderów lub usuwają je, tak aby ofiary nie widziały alertów bezpieczeństwa. 

    Technologia rozpoznawania obrazu szansą dla sklepów z monitoringiem półek

    Technologia rozpoznawania obrazu może poprawić efektywność zarządzania sprzedażą. Nie tylko skróci do minimum czas potrzebny na przeprowadzenie audytu, ale i zmniejszy koszty. Eksperci przewidują, że sektor wdrażania tej technologii w ciągu najbliższych 4 lat będzie się rozwijał średnio o 20,4 proc. rocznie.

    Chleb coraz gorszy i coraz droższy? Co nas czeka od nowego roku?

    Ceny pieczywa się stabilizują? Może chwilowo, bo według ekspertów od 2024 roku kilka czynników może mocno wpłynąć na finalne ceny detaliczne. Branża piekarnicza ma kilka pomysłów dla nowego rządu. 

    Branżę handlową w walce z kradzieżami wspiera technologia. A liczba kradzieży rośnie

    Polacy w tym roku mogą przebić liczbę zamówień internetowych i zakupów stacjonarnych w Black Friday względem ubiegłego roku. Na pewno natomiast już na ten moment odnotowano wzrost liczby kradzieży w sklepach. Jak właściciele radzą sobie z kradzieżami? Jak mogą monitorować ruch w sklepie? 

    REKLAMA

    Uszkodzony towar i paczki wypełnione powietrzem. Uwaga na zakupy online podczas Black Friday

    Black Friday i okres przedświąteczny to czas kiedy chętnie kupujemy świece, wino, wyroby szklane - często przez internet. Tego typu towary, w porównaniu z innymi produktami, są dwa razy bardziej podatne na stłuczenie w trakcie dostawy. Do tego klienci często dostają produkty w paczkach nieodpowiadających ich wielkości. 

    Jak sformułować klauzulę arbitrażową, by móc ominąć sądy państwowe?

    Arbitraż online zamiast sądów powszechnych? Duże i małe firmy coraz częściej korzystają z tego sposobu na odzyskanie zaległych płatności. Bo czasem wyrok zapada już 3 tygodnie od złożenia wniosku. W jaki sposób sformułować skuteczną klauzulę arbitrażową? 

    REKLAMA