Jaki budżet przeznaczyć na reklamę warsztatu w internecie?
04 mar 2015
Założenie strony internetowej warsztatu nie spowoduje, że potencjalni klienci bez problemu trafią na witrynę firmy. Trzeba zainwestować w reklamę internetową. Tylko, jak to zrobić, by osiągnąć najlepsze rezultaty przy ograniczonym budżecie.
Jakich błędów nie popełniać w komunikacji z mediami?
15 lip 2011
Wiemy już, jak ważna jest komunikacja z mediami zarówno dla nowych przedsiębiorstw, jak i prężnie rozwijających się firm o ugruntowanej pozycji. Dobre relacje z mediami mogą bardzo szybko wywindować nową firmę ponad konkurencję, a sprawdzoną markę przez długi czas utrzymywać na fali sukcesu. Niestety popełniane błędy mogą bardzo szybko ten sukces oddalić. Jakich błędów nie popełniać?
Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia kampanii promocyjnej
22 mar 2010
Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów.
Marketing w wyszukiwarkach – jak może pomóc wypromować firmę w internecie
02 mar 2010
Reklama w wyszukiwarkach jest doskonałą formą promocji dla małych i średnich firm, zarówno pod względem skuteczności i efektywności pozyskania nowych klientów, jak i niskich kosztów związanych z ceną reklamy.
Rejestracja stron internetowych
22 lut 2010
Internet wciąż dla wielu stanowi wirtualną rzeczywistość, w której nie obowiązują żadne prawa. Nie zdajemy sobie sprawy z prawnych konsekwencji takich zjawisk jak: handel w Internecie, korzystanie z poczty, użytkowanie witryn internetowych, naruszenie praw autorskich innych użytkowników itp.
Produkty reklamowe
12 lut 2010
Reklama internetowa używa jako medium Internetu i stron WWW. Jak tradycyjna reklama służy pozyskaniu klientów i przesyłaniu informacji marketingowej mając za odbiorców wszystkich internatów. Obecnie rozwija się ona głównie za pośrednictwem wyszukiwarek, banerów czy marketingu opartego o pocztę elektroniczną.