REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów

Subskrybuj nas na Youtube
XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów
XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 28-29 marca 2017 roku w hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów organizowane przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

W ostatnich latach jesteśmy świadkami dynamicznego postępu technologicznego w sektorze telekomunikacji i mediów. To za jego sprawą realizowane są procesy usprawnień w życiu społecznym i gospodarczym. Postęp technologiczny, jaki obecnie obserwujemy, wynika przede wszystkim z kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, którego oczekiwania ciągle wzrastają.

REKLAMA

Uczestnicy XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, które odbędzie się 28-29 marca 2017 roku w hotelu Sheraton w Warszawie, będą mieli okazję podjąć debatę na temat głównych wyzwań przed którymi stoi branża.

Przez 17 lat Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów na stałe wpisało się w kalendarz sektora jako kluczowe spotkanie integrujące przedstawicieli administracji centralnej, regulatora, organizacji pozarządowych oraz kluczowych przedstawicieli top managementu. Tegorocznej edycji wydarzenia przyświeca cel poruszenia wątków związanych nie tylko z rozwojem rynku telekomunikacyjnego i mediów, lecz także poruszenia kwestii bezpośrednio na niego wpływających, takich jak e-commerce, nowoczesne technologie oraz gaming.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

„Konferencja stanowi istotny punkt na mapie branżowych wydarzeń. Spotkanie to umożliwia wymianę informacji w gronie decydentów branży. Możemy być świadkami ścierania się różnych poglądów z różnych perspektyw. Możemy również wypracować wspólną wizję, w jakim kierunku nasz rynek będzie się poruszał, co jest bardzo wartościowe dla całego sektora. W tym miejscu spotyka się wiele kluczowych podmiotów, z którymi na sali podczas paneli dyskusyjnych czy w kuluarach można wymienić się opiniami i przede wszystkim zainspirować, także uważam, że jest to bardzo ciekawe wydarzenie.” - Michał Kozicki, Prezes Zarządu, HBO Polska

Zakres tematyczny konferencji współtworzony jest przez specjalnie powołaną Radę Programową, której pracom przewodzi Pan Jerzy Kalinowski, Partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Rada gromadzi kluczowych przedstawicieli środowiska, co jest gwarantem wysokiego poziomu merytorycznego.

Podczas XVII edycji Sympozjum głównymi punktami programowymi będą:

  • Polska hubem innowacji w obszarze nowych mediów i telekomunikacji w regionie CEE. Czy Polskie firmy telekomunikacyjne i mediowe mają szansę na ekspansję międzynarodową? Strategia ekspansji regionalnej polskich firm - ocena szans i zagrożeń.
  • Oczekiwania klienta cyfrowego
  • Cyfryzacja biznesu – szanse i zagrożenia
  • Technologie przyszłości w komunikacji i mediach. Jak AI, VR i AR wpłyną na kształt telekomunikacji i mediów?
  • 5G – wyzwania regulacyjne i szanse dla rozwoju nowych modeli biznesowych IoT
  • Regulacje świata telekomunikacji i mediów
  • Przyszłość rynku reklamy w Polsce

Wśród grona Gospodarzy Bloków tematycznych wydarzenia znajdują się m.in:

  • Jerzy Kalinowski, Partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Artur Waliszewski, Regional Business Director CEE, Google
  • Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska
  • Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji, Orange
  • Jakub Turowski, Head of Public Policy for Poland, Facebook
  • Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu, TV Puls
  • Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, IAB Polska
  • Bartosz Skwarczek, CEO, G2A

Zwieńczeniem pierwszego dnia XVII edycji Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów będzie XIX Wielka Gala Złotych Anten Świata Telekomunikacji oraz VIII Wielka Gala Kryształowych Anten Świata Mediów. Podczas jej trwania zostaną wyróżnione osoby, które poprzez swoją działalność przyczyniły się do rozwoju polskiej myśli technicznej rynku telekomunikacji i mediów w Polsce. Laureaci Konkursu wyłonieni zostaną przez niezależną Kapitułę, w skład której wchodzą osoby będące autorytetami obu branż. Statuetki zostaną przyznane w następujących kategoriach:

XIX Wielka Gala Złotych Anten Świata Telekomunikacji:

  • Człowiek Roku
  • Firma Roku
  • Dostawca Rozwiązań dla Sektora Telekomunikacyjnego
  • Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

VIII Wielka Gala Kryształowych Anten Świata Mediów:

  • Człowiek Roku
  • Firma Roku
  • Program Informacyjny Roku*
  • Lider Nowych Mediów – YouTuber Roku*
  • Lider Nowych Mediów – Bloger Roku*

* Wyboru Laureatów dokonają internauci

Tymczasem zachęcamy do obejrzenia foto– i wideorelacji z poprzedniej edycji.
Zapraszamy również do odwiedzenia Facebooka i Twittera wydarzenia.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajdą Państwo na stronie: www.telekomunikacjaimedia.pl

Kontakt:

Patrycja Tauer
Senior Assistant
Dział Produkcji Projektów Strategicznych
T: +48 22 379 29 64

e-mail: p.tauer@mmcpolska.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA