REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

23 kwietnia w Rzeszowie rozpoczęło się wydarzenie o najdłuższej tradycji w branży – Kongres Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział blisko 300 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. W tym roku dyskusje skoncentrowane są na temacie relacji z mediami, dlatego wśród zaproszonych gości znaleźli się również dziennikarze znani z telewizji, prasy oraz serwisów internetowych. Jest to już 15 konferencja z cyklu branżowych spotkań.

Eksperci branży public relations, znane osoby ze świata mediów oraz merytoryka na najwyższym poziomie – tak prezentuje się tegoroczna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który dzisiaj rozpoczął się w Rzeszowie. Uczestnicy spotkania przez dwa dni dyskutować będą o najlepszych kampaniach, trendach i wyzwaniach oraz o tym, co wymaga poprawy w praktyce polskiego PR-u. – Relacje z mediami mogą być skutecznym sposobem na budowanie wizerunku firmy. Jednak tylko wtedy, gdy są rozsądnie prowadzone i według zasad, którymi kierują się dziennikarze. Chociaż media ewoluują w ekspresowym tempie i pojawiają się nowe technologie usprawniające prace piarowców, to pewne standardy działania pozostają niezmienne – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto Sp. z o.o. Które praktyki stosować w relacjach z dziennikarzami, a czego należy się wystrzegać? Jak sprawić, aby współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron? Prawdopodobnie odpowiedzi na te pytania padną podczas spotkania w Rzeszowie.

REKLAMA

Dialog na linii piarowiec-dziennikarz

Media relations to jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi budowania wizerunku. Niestety te działania przysparzają praktykom PR-u wielu trudności. Słabo oceniają je również dziennikarze, którzy skarżą się między innymi na słabą jakość materiałów, częste telefony i wysyłanie informacji na oślep. Nie zawsze zadowoleni z efektów są także klienci. Podczas Kongresu Grzegorz Miecugow, dziennikarz i wydawca TVN24, Maciej Orłoś, dziennikarz TVP oraz Tomasz Machała, redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl podpowiedzą, jak współpracować z mediami, jak tworzyć dobry content, a także co zrobić, aby dobrze zaprezentować się podczas wystąpień przed kamerami. – Spróbujemy skonfrontować opinię na temat postrzegania pracy piarowców przez przedstawicieli mediów, a jedocześnie zweryfikować je z oczekiwaniami klientów – dodaje dr Dariusz Tworzydło.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Teoria poparta praktyką

Rozwój social media, pojawienie się rozwiązań technologicznych wspierających kontakty z dziennikarzami to zagadnienia, do których z pewnością nawiązywać będą zaproszeni goście – najpierw podczas kilku bloków prelekcji, a drugiego dnia w trakcie praktycznych warsztatów. Lista prelegentów to 30 nazwisk, wśród których są przedstawiciele agencji piarowych i interaktywnych, instytucji naukowych i badawczych oraz oczywiście mediów. Podczas Kongresu wystąpią m.in.: Marcin BOCHENEK, Dyrektor Projektów Strategicznych NASK, Arkadiusz MIERZWA, Dyrektor ds. Komunikacji i Public Relations nc+, Joanna MALINOWSKA-PARZYDŁO, CEO Personal Brand Institute, Adam ŁASZYN, Pezes Zarządu Alert Media Communications, Aleksandra ZARYCHTA-KUZALSKA, Brand PR Manager Kompani Piwowarskiej, Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion, Bohdan PAWŁOWICZ, Właściciel PBS Solutions, dr Krystian DUDEK, Prezes Zarządu PSPR, Właściciel Instytutu PUBLICO. Pierwszego dnia wybrane prelekcje będą transmitowane online na portalu Newsline.pl.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline  Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., zaś głównymi partnerami Województwo Podkarpackie, Miasto Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

Kontakt dla mediów

dr Dariusz Tworzydło, Współorganizator Kongresu

e-mail: dariusz {.at} tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Co trzecia polska firma MŚP boi się upadłości. Winne zatory płatnicze

Choć inflacja wyhamowała, a gospodarka wysyła sygnały poprawy, małe i średnie firmy wciąż zmagają się z poważnymi problemami. Z najnowszego raportu wynika, że niemal 30% z nich obawia się, iż w ciągu dwóch lat może zniknąć z rynku – głównie przez opóźnione płatności od kontrahentów.

System kaucyjny od 1 października zagrożeniem dla MŚP? Rzecznik apeluje do rządu o zmiany

Od 1 października w Polsce ma ruszyć system kaucyjny, jednak przedsiębiorcy alarmują o poważnych problemach organizacyjnych i finansowych. Rzecznik MŚP apeluje do rządu o zmiany, ostrzegając przed chaosem i nierównymi warunkami dla małych sklepów.

W 2026 r. w radach nadzorczych i zarządach musi być 33-40% kobiet [Dyrektywa Women on Board]

W 2026 r. w radach nadzorczych i zarządach musi być odpowiednia reprezentacja płci. W związku z tym, że przeważają mężczyźni, nowe przepisy wprowadzają de facto obowiązek zapewnienia 33-40% kobiet ogólnej liczby osób zasiadających w radach nadzorczych i zarządach przedsiębiorstw. Czy Polskie firmy są na to gotowe? Jak wdrożyć dyrektywę Women on Boards?

Czy finansiści, księgowi i inni profesjonaliści powinni bać się wieku średniego?

Wiek średni nie musi oznaczać zawodowego spowolnienia. Czy finansiści, księgowi i inni profesjonaliści powinni bać się wieku średniego? Raport ACCA 2025 pokazuje, że doświadczenie, rozwinięta inteligencja emocjonalna i neuroplastyczność mózgu pozwalają po 40. wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy.

REKLAMA

Zmiany w amortyzacji aut od 2026 r. – jak nie stracić 20 tys. zł na samochodzie firmowym?

Od 1 stycznia 2026 r. nadchodzi rewolucja dla przedsiębiorców. Zmiany w przepisach sprawią, że auta spalinowe staną się znacznie droższe w rozliczeniu podatkowym. Nowe, niższe limity amortyzacji i leasingu mogą uszczuplić kieszeń firmy o nawet 20 tys. zł w ciągu kilku lat. Co zrobić jeszcze w 2025 r., żeby uniknąć dodatkowych kosztów i utrzymać maksymalne odliczenia? Poniżej znajdziesz praktyczny poradnik.

Obcokrajowcy wciąż chętnie zakładają w Polsce małe firmy. Głównie są to Ukraińcy i Białorusini [DANE Z CEIDG]

Obcokrajowcy wciąż chętnie zakładają w Polsce małe firmy. Głównie są to Ukraińcy i Białorusini [DANE Z CEIDG]. W pierwszej połowie br. 21,5 tys. wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej wpłynęło do rejestru CEIDG od osób, które mają obywatelstwo innego państwa. To 14,4% wszystkich zgłoszeń w tym zakresie.

Hossa na giełdzie w 2025 r. Dlaczego Polacy nie korzystają z tego okresu? Najwięcej zarabiają zagraniczni inwestorzy

Na warszawskiej giełdzie trwa hossa. Dlaczego Polacy nie korzystają z tego okresu? Najwięcej zarabiają u nas zagraniczni inwestorzy. Co musi się w Polsce zmienić, aby ludzie zaczęli inwestować na giełdzie?

Umowy PPA w 2025 r. – korzyści i ryzyka dla małych i średnich firm w Polsce

Płacisz coraz wyższe rachunki za prąd? Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na umowy PPA, czyli długoterminowe kontrakty na energię z OZE, które mogą zagwarantować stałą cenę nawet na 20 lat. To szansa na przewidywalne koszty i lepszy wizerunek, ale też zobowiązanie wymagające spełnienia konkretnych warunków. Sprawdź, czy Twoja firma może na tym skorzystać.

REKLAMA

Rezygnują z własnej działalności na rzecz umowy o pracę. Sytuacja jest trudna

Sytuacja jednoosobowych działalności gospodarczych jest trudna. Coraz więcej osób rezygnuje i wybiera umowę o pracę. W 2025 r. wpłynęło blisko 100 tysięcy wniosków o zamknięcie jednoosobowej działalności gospodarczej. Jakie są bezpośrednie przyczyny takiego stanu rzeczy?

Umowa Mercosur może osłabić rynek UE. O co chodzi? Jeszcze 40 umów handlowych należy przejrzeć

Umowa z krajami Mercosur (Argentyną, Brazylią, Paragwajem i Urugwajem) dotyczy partnerstwa w obszarze handlu, dialogu politycznego i współpracy sektorowej. Otwiera rynek UE na produkty z tych państw, przede wszystkim mięso i zboża. Rolnicy obawiają się napływu tańszych, słabszej jakości produktów, które zdestabilizują rynek. UE ma jeszcze ponad 40 umów handlowych. Należy je przejrzeć.

REKLAMA