REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja ProResearch "Projekty badawcze dla rozwoju nauki i biznesu"

REKLAMA

Serdecznie zapraszamy na konferencję ProResearch "Projekty badawcze dla rozwoju nauki i biznesu", 9-10 grudnia 2013 r., która odbędzie się w Krakowie i będzie dotyczyć znaczenia projektów badawczych dla rozwoju nauki i biznesu.

REKLAMA

Miejsce wydarzenia: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, KrakówAl. A. Mickiewicza 30. Budynek Główny Uczelni, 9-10 grudnia 2013 r.

Koszt uczestnictwa:

  1. Konferencja ProResearch (9.12.2013) – 450 zł brutto
  2. Warsztaty dla młodych menadżerów projektów badawczych (10.12.2013) – 85 zł brutto

Opis wydarzenia:

Tegoroczna edycja Konferencji ProResearch dotyczyć będzie znaczenia projektów badawczych dla rozwoju nauki i biznesu w kontekście nowej perspektywy finansowej (2014-2020). Przed polskimi zespołami reprezentującymi naukę i przemysł nowe możliwości uzyskania dofinansowania na innowacyjne pomysły tak w skali kraju, jak i międzynarodowej.

Zaproszeni prelegenci odpowiedzą na najważniejsze pytania związane z realizacją projektów badawczych:

  •  Jakie są największe wyzwania i ryzyka na etapie przygotowania projektu badawczego oraz jego realizacji?
  •  Jak przygotować organizację do projektu badawczego?
  • Jak skutecznie zarządzać na etapie realizacji projektu badawczego?
  • Jaka jest rola managera badań w zarządzaniu projektami badawczymi?
  • Jak wprowadzić efekty badań na rynek polski i międzynarodowy?
  • Jaką rolę w projekcie badawczym odgrywa partner przemysłowy?
  • Jakie są bariery efektywnej współpracy naukowo-przemysłowej?
  • Jakie korzyści może mieć organizacja z wdrożenia projektów badawczych?
  • Jakie będą możliwości finansowania badań i innowacji w nowej perspektywie finansowej 2014-2020?

Wydarzenie to jest organizowane w partnerstwie z Akademią Górniczo-Hutniczą im.S. Staszica w Krakowie oraz Lens Living Lab, międzynarodową organizacją skupiającą organizacje przemysłowe z całego świata. Partnerem wydarzenia jest Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A., Biuro Promocji Nauki PolSCA Polskiej Akademii Nauk w Brukseli, patronem honorowym Marszałek Województwa Małopolskiego – Marek Sowa oraz Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, zaś patronem merytorycznym Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Patronat medialny nad Konferencją objęły: na poziomie ogólnokrajowym Dziennik Gazeta Prawna, jak również znaczące magazyny i portale gospodarcze, branżowe i naukowe, takie jak: „Zarządzanie Projektami. Magazyn”, Chemia i Biznes, Forum Akademickie, inwestycje.pl, Infor.pl, laboratoria.net, eGospodarka.pl, Governica.com, unikonferencje.pl.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie:
www.konferencja-proresearch.pl

Osoba kontaktowa: Joanna Ficińska, Fundacja ProResearch, adres e-mail:
fundacja@pro-research.pl, tel. 602-592-944

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA